Η διαφήμιση, οι μπάμιες και ο φεμινισμός

«Την κορούλα σου τη βλέπεις; Λοιπόν, σ΄ την επιστρέφω όπως την πήρα:απείραχτη, αφόρετη και στη συσκευασία της». Ποιος θα φανταζόταν ότι τα λόγια αυτά- τα οποία αποτελούν τμήμα τηλεοπτικού σποτ που διαφημίζει υπηρεσία... επιστροφής κινητών τηλεφώνωνθα πυροδοτούσαν έναν τόσο έντονο δημόσιο διάλογο; Από εγκωμιαστικά σχόλια στο Διαδίκτυοως διαμαρτυρίες γυναικείων οργανώσεων, ακόμη και καταγγελία στο Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ) και στο Εθνικό Συμβούλιο Επικοινωνίας. Και όλα αυτά για ένα «αστείο», όπως λένε οι δημιουργοί της διαφήμισης, ένα σποτ που ως μοναδικό στόχο είχε να σατιρίσει ένα
κοινωνικό στερεότυπο και όχι να το επικροτήσει. Πού σταματάόμωςτο χιούμορ και πού αρχίζει η προσβολή της γυναικείας προσωπικότητας; Πότε μια διαφήμιση γίνεται σεξιστική και ποιος νομιμοποιείται να τη λογοκρίνει; «Το Βήμα της Κυριακής» αναζητεί τις απαντήσεις πίσω από τις κάμερες της περιβόητης «διαφήμισης με τις μπάμιες».
Keywords
Τυχαία Θέματα