Κρουαζιέρα: Επιλεκτική επιβάρυνση για το home porting

Την ανάγκη να διορθωθεί η «επιλεκτική επιβάρυνση μιας συγκεκριμένης κατηγορίας πλοίων σε όφελος όλων των άλλων», στο πλαίσιο της άρσης του καμποτάζ στη χώρα, υπογράμμισε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ταξιδιωτικού οργανισμού Navigator και μέλος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) κ. Α. Στυλιανόπουλος, μιλώντας για το πρόσθετο βάρος των 3,95 ευρώ ανά επιβάτη. Αναφερόμενος στην περίπτωση δύο εταιρειών με πολύ μεγάλη παρουσία τράνζιτ στη χώρα, MSC και Costa
Crociere, εξήγησε ότι η πρώτη, λόγω σημαίας Παναμά, «θα πρέπει να πληρώνει κεφαλική εισφορά για κυκλικό home porting, ενώ η δεύτερη - λόγω ιταλικής σημαίας Διεθνούς Νηολογίου - απαλλάσσεται πλήρως». Και πρόσθεσε ότι δύο ανταγωνίστριες εταιρίες, «που λειτουργούν στην ίδια αγορά και που δεν αντιμετωπίζουν καμία διάκριση στα home ports της Ιταλίας ή της Τουρκίας», στην Ελλάδα η μια αναγκάζεται να παίξει με μειονέκτημα
Keywords
Τυχαία Θέματα