Ο καυτός πόλεμος της πίτσας

Με προσφορές, εκπτωτικά κουπόνια και άλλα διαφημιστικά τρικ οι εταιρείες παρασκευής και διανομής πίτσας αλλά και μικρότερα συνοικιακά καταστήματα επιδιώκουν να κερδίσουν μερίδια αγοράς μεταξύ των καταναλωτών που επιλέγουν πλέον, λόγω κρίσης, την οι κιακή ψυχαγωγία. Κόστος ένα ευρώ η δεύτερη πίτσα, εκπτώσεις ως 40% για παραγγελίες μέσω Ιnternet, δώρο ζυμαρικά και αναψυκτικά για παραλαβή από το κατάστημα, είναι μερικές από τις προσφορές. Καλή σας όρεξη...
Keywords
Τυχαία Θέματα