Estée Lauder: 5+1 πράγματα που ίσως δεν γνωρίζεις για τη μεγάλη Κυρία της ομορφιάς!

Δαιμόνια επιχειρηματίας, πρωτοπόρος στο skincare, λάτρης της αρωματοποιίας, εξαιρετική έμπορος αλλά και marketer: η Estée Lauder υπήρξε μια πραγματικά θρυλική προσωπικότητα, μια εμβληματική γυναίκα που άλλαξε την βιομηχανία της ομορφιάς – δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι το περιοδικό Time την ανακήρυξε ως μία από τις πιο influential επιχειρηματικές ιδιοφυϊες του 20ου αιώνα!

Όλα άρχισαν το 1946, όταν ξεκίνησε την επιχείρησή της με μόλις τέσσερα προϊόντα περιποίησης για την επιδερμίδα αλλά με μία ακλόνητη πεποίθηση: πως

κάθε γυναίκα μπορεί να είναι όμορφη! «Η ομορφιά είναι attitude, δεν υπάρχει μυστικό» συνήθιζε εύστοχα να λέει- μια πεποίθηση που, 75 χρόνια μετά, είναι πιο  επίκαιρη από ποτέ. Σήμερα, χάρη στο πρωτοπόρο πνεύμα της που κυριολεκτικά άλλαξε καθοριστικά την βιομηχανία των καλλυντικών μέσα στον προηγούμενο αιώνα, το διάσημο brand της Estée Lauder αποτελεί μια από τις πιο ισχυρές εταιρείες ομορφιάς στον κόσμο έχοντας πάντα ως “οδηγό” της αξίες της δημιουργού του.

«Ποτέ δεν ονειρεύτηκα την επιτυχία, εργάστηκα γι’ αυτή», δήλωσε η Estée Lauder όταν ρωτήθηκε σχετικά. Η ίδια συνδύαζε την αφοσίωση, το πάθος για την δουλειά της και για την ανάπτυξη της επιχείρησής της με μια βαθιά κατανόηση των γυναικείων αναγκών και επιθυμιών. Πάντοτε μπροστά από την εποχή της και δεκαετίες πριν από την εμφάνιση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το word of mouth ήταν το πιο ισχυρό εργαλείο της για να προσεγγίσει αυθεντικά της πελάτισσές της – είχε ως motto της το “Telephone, Telegraph, Tell a Woman” γιατί πίστευε πως οι γυναίκες στις οποίες άρεσαν τα προϊόντα της, θα διέδιδαν την πληροφορία και στον περίγυρο τους. Πάντα ήθελε να δημιουργεί προσωπικές σχέσεις μαζί τους, απαντώντας στις ερωτήσεις τους, παρέχοντας εξατομικευμένες προτάσεις και βλέποντας τα πρόσωπά τους να φωτίζονται από τη διαφορά που θα μπορούσε να κάνει ένα νέο μακιγιάζ ή κάποιο προϊόν στην εμφάνισή και την αυτοπεποίθησή τους. «Το μακιγιάζ σου δεν πρέπει ποτέ να προπορεύεται από εσένα αλλά να συμβαδίζει μαζί σου» ήταν μια από τις συμβουλές που συνήθιζε να δίνει.

Με αφορμή, λοιπόν, την 75η επέτειο του αγαπημένου beauty brand, ιδού 5+1 πράγματα που αξίζει να μάθεις για την Estée Lauder και το iconic beauty brand της:

#1

Με μόλις 4 προϊόντα περιποίησης στα χέρια της, η Estée Lauder αποφάσισε το 1947 πως θα διαθέσει τα προϊόντα της στα πιο πολυτελή και εξειδικευμένα καταστήματα, κάτι που δεν ήταν καθόλου εύκολο. Κι όμως, με την επιμονή και την προσήλωση στο στόχο της, κατάφερε να πείσει τους αγοραστές του Saks Fifth Avenue να γίνουν το πρώτο πολυκατάστημα που να διαθέτει τη μάρκα Estée Lauder. Το 1960 “έκλεισε” τον πρώτο της πελάτη στο εξωτερικό, τα Harrods, στο Λονδίνο: Η παγκόσμια επέκταση του brand της είχε μόλις ξεκινήσει… Σήμερα τα προϊόντα της Estée Lauder πωλούνται σε περισσότερες από 150 χώρες του κόσμου!

#2
Λάτρης της αρωματοποιίας αλλά και προικισμένη “μύτη”, η Estée Lauder άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο οι γυναίκες αγοράζουν και φοράνε τα αρώματα. Το 1953 δημιούργησε το Youth-Dew ένα έλαιο μπάνιου που μπορούσε να φορεθεί και ως άρωμα, με πικάντικες, αισθησιακές νότες που λάτρεψαν οι γυναίκες παγκοσμίως! Η ιδέα της ήταν ανατρεπτική για την εποχή: οι γυναίκες όχι μόνο μπορούσαν αλλά έπρεπε να περιποιούνται τον εαυτό τους καθημερινά – και αυτή η ιδέα, που τόσο μίλησε στην καρδιά των γυναικών, άλλαξε για πάντα τον τρόπο πώλησης των αρωμάτων και την πορεία της perfume industry.

#3

Το 1956 δημιούργησε την πρώτη πολυτελή κρέμα περιποίησης της επιδερμίδας παγκοσμίως! Μαντεύεις ποια; Μα, φυσικά τη Re-Nutriv, η σύνθεση της οποίας περιείχε 26 από τα πιο σπάνια και ακριβά συστατικά στον κόσμο και φυλάχτηκε σε μυστικό θησαυροφυλάκιο!

#4

Μέχρι το 1962, οι εταιρείες καλλυντικών λάνσαραν μόνο μία απόχρωση μακιγιάζ τη φορά – η Estée Lauder, αναγνωρίζοντας πως μία μόνο απόχρωση είναι αδύνατον να καλύπτει όλες τις γυναίκες, λανσάρει την πρώτη της ολοκληρωμένη συλλογή μακιγιάζ “The Evening Makeup” με μια μεγάλη ποικιλία αποχρώσεων για τα χείλη, τα μάτια και τα ζυγωματικά.

#5

Η πολυπόθητη συλλογή των limited edition compacts, ξεκίνησε το 1964 από την ίδια την Estée και την αγάπη της για την Τέχνη, και συνεχίζεται μέχρι σήμερα, αφού κάθε χρόνο την περίοδο των γιορτών οι συλλέκτες περιμένουν με αγωνία το νέο μικρό αριστούργημα του brand. Σήμερα, υπάρχουν περισσότερα από 1.700 compacts στην παρακαταθήκη του Ομίλου Estée Lauder Companies, τα οποία θεωρούνται αναπόσπαστο κομμάτι της κληρονομιάς της σπουδαίας αυτής γυναίκας.

+1

Το πρώτο προϊόν ομορφιάς με υαλουρονικό οξύ ήταν ιδέα της Estée Lauder! Πρόκειται για τον iconic ορό Night Repair που έκανε το ντεμπούτο του το 1982 αλλάζοντας την έννοια της περιποίησης της επιδερμίδας σε επανόρθωση της επιδερμίδας και ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στην κοσμετολογία. Στα 38 χρόνια της ιστορίας του, το εμβληματικό αυτό serum- must have στην καθημερινή φροντίδα κάθε skincare addict- έχει ανανεώσει τη σύνθεσή του 4 φορές, με πιο πρόσφατη το 2020 όπου, εμπνευσμένη από μια νέα ανακάλυψη στον επιστημονικό τομέα της Επιγενετικής, η Estée Lauder παρουσίασε το Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Complex για γρήγορη ορατή επανόρθωση και Δύναμη Νεανικής Αναγέννησης.

Για όλα αυτά- και τόσα ακόμα- το στίγμα της Estée Lauder εξακολουθεί να είναι ισχυρό, 75 χρόνια από την μέρα που κράτησε στα χέρια της τα πρώτα προϊόντα skincare με την υπογραφή της, και το άστρο της θα συνεχίσει να ακτινοβολεί στον πλανήτη της ομορφιάς όσο θα αγαπάμε και θα περιποιούμαστε τον εαυτό μας.

Διαβάστε μερικά ακόμη τέλεια θέματα ομορφιάς και περιποίησης της επιδερμίδας σας:

Ζουμερά χείλη: Ο makeup artist της Kim Kardashian εξηγεί πώς θα τα αποκτήσεις χωρίς fillers!

Η Dua Lipa έκανε το απόλυτο φθινοπωρινό, γαλλικό μανικιούρ

Θέλεις πιο πυκνά φρύδια; Αυτή είναι η κίνηση που πρέπει να κάνεις πριν το μακιγιάζ!

Keywords
Τυχαία Θέματα