Ελένη Μενεγάκη: Δες τις πρώτες φωτογραφίες από τη νέα της φωτογράφηση (φωτό)

Η Ελένη Μενεγάκη βρέθηκε για λίγες μέρες στην Αθήνα προκειμένου να φωτογραφηθεί μαζί με τον σχεδιαστή Δούκα Χατζηδούκα και για τη νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού της Estée Lauder.

Η παρουσιάστρια μίλησε στο περιοδικό People για αυτή την καμπάνια:

«Κάθε χρόνο, τα αποτελέσματα της καμπάνιας και η ανταπόκριση του κόσμου είναι τόσο συγκινητικά που δεν θα μπορούσα να μη συμμετέχω για μία ακόμη φορά. Όλα αυτά τα χρόνια, όπως μας ενημερώνει και το Άλμα Ζωής, η καμπάνια έχει καταφέρει να ευαισθητοποιήσει ένα μεγάλο αριθμό γυναικών να ασχοληθούν με την υγεία τους και να ενημερωθούν για το τι πρέπει να κάνουν για να προστατεύσουν τον οργανισμό τους. Σε μια χώρα σαν την Ελλάδα, όπου τα ποσοστά της έγκαιρης διάγνωσης του καρκίνου του μαστού είναι πολύ χαμηλά σε σύγκριση με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, η εκστρατεία της Estée Lauder Companies αποτελεί μια σταθερή καμπάνια ενημέρωσης του κοινού ότι η “έγκαιρη διάγνωση σώζει ζωές” και αποτελεί έναν επιβεβαιωμένο τρόπο προστασίας από την ασθένεια. Γι’ αυτό, μέσα από την εκστρατεία του ροζ βραχιολιού, προσπαθούμε να υπενθυμίζουμε στις γυναίκες τρεις απλές συμβουλές που όταν τηρούνται σώζουν ζωές: μαστογραφία, κλινική εξέταση από ειδικό γιατρό και αυτοεξέταση».

«Ο Σύλλογος είναι μη κερδοσκοπικός και αποτελείται από εθελόντριες που όλες έχουν βιώσει ή βιώνουν τον καρκίνο του μαστού. Είναι απίστευτα αισιόδοξες, είναι νικήτριες της ζωής. Στόχος τους είναι να στηρίζουν τις γυναίκες με εμπειρία καρκίνου μαστού, ενώ συγχρόνως εκπαιδεύουν τον κόσμο για τη σημασία της πρόληψης. Στην περίπτωση του καρκίνου του μαστού, πρόληψη είναι η έγκαιρη διάγνωση» τονίζει.

«Θα ήθελα κάθε γυναίκα να κάνει κάθε χρόνο την ενδεδειγμένη προληπτική εξέταση μαστών με βάση την ηλικία της και να μη το αμελεί. Οι ρυθμοί της εποχής μας είναι τόσο έντονοι που πολλές φορές “ξεχνιόμαστε” ή το παραμελούμε. Το γνωρίζετε πλέον: Εγώ επιλέγω να κάνω τη μαστογραφία μου κάθε χρόνο την ημέρα των γενεθλίων μου και προτρέπω τις γυναίκες σε όλη την Ελλάδα να κάνουν το ίδιο. Είναι ένα δώρο που κάνω στον εαυτό μου!» υπενθυμίζει η Ελένη, μητέρα τεσσάρων παιδιών. Άλλωστε, όπως έχει δηλώσει: «Τα παιδιά μου είναι το πιο σημαντικό κομμάτι της ζωής μου. Είναι πάνω από όλα. Είναι το κομμάτι της ζωής μου που ουσιαστικά με άλλαξε και με έκανε να σκέφτομαι πριν από εμένα άλλες ζωούλες. Γι’ αυτό προσπαθώ να προστατεύω τον οργανισμό μου, μέσα από τη σωστή διατροφή, με το να μην ξενυχτάω –που δεν αντέχω, αλλά και να άντεχα, θα το απέφευγα!–, ώστε να είμαι γερή και δυνατή. Τα παιδιά μου, πέρα από το να με έχουν κοντά τους, θέλω να με βλέπουν και δυνατή».

Δίπλα της ο Δούκας Χατζηδούκας, με τον οποίο τους συνδέει μακροχρόνια φιλία και υπήρξε και ο συνδετικός κρίκος για αυτή τη συνεργασία, καθώς ο ίδιος έχει συνταχτεί εδώ και δεκατρία χρόνια με τους σκοπούς της εκστρατείας. «Η Εκστρατεία για τον Καρκίνο του Μαστού της Estée Lauder Companies, που φέτος γιορτάζει 25 χρόνια, δημιουργήθηκε από την Evelyn Lauder, όταν το 1992 συνειδητοποίησε πόσες γυναίκες πέθαιναν από άγνοια ή φόβο για τον καρκίνο του μαστού. Έρευνες της εποχής, άλλωστε, έδειχναν πως αν ο καρκίνος του μαστού μπορούσε να διαγνωστεί έγκαιρα, τότε θα ήταν κατά 98% ιάσιμος!»

«Το φετινό βραχιόλι αποτελείται από φυσικό δέρμα οικολογικής κατεργασίας και απεικονίζει 3-D αλυσίδα. Στην άκρη του δερμάτινης αλυσίδας υπάρχει διακοσμητικό μέταλλο-κούμπωμα επιχρυσωμένο, σε απόχρωση light gold. Στο μέταλλο είναι χαραγμένο το ροζ κορδελάκι. Έμπνευση για εμένα φέτος ήταν το παγκόσμιο μότο της Εκστρατείας “Ας δώσουμε ένα τέλος στον καρκίνο του μαστού”. Οι κρίκοι της αλυσίδας συμβολίζουν την δυνατότητα που έχουμε όλοι μαζί και ο καθένας με τον τρόπο του να γίνουμε ένα και να δώσουμε ένα τέλος στη νόσο αυτή» λέει ο Δούκας.

Το Pink Ribbon Bracelet θα κυκλοφορήσει στις 20 Σεπτεμβρίου. Θα διατίθεται σε όλα τα σημεία πώλησης Estée Lauder και στα φαρμακεία μέσω του δικτύου της Darphin. Η τιμή του είναι 10,50 ευρώ και τα έσοδα από τις πωλήσεις του πηγαίνουν στο Σύλλογο «Άλμα Ζωής».

Keywords
Τυχαία Θέματα