Upstream: Ετήσια ανάπτυξη 33% για την πλατφόρμα mobile marketing automation
Στην καλύτερη και πιο παραγωγική περίοδο της ιστορίας της εισέρχεται η Upstream, πεποίθηση που εξέφρασε η διοικητική ομάδα της εταιρείας κατά την ετήσια συνάντηση στρατηγικής για το 2022.
«Διαμορφώνουμε το μέλλον μας. Είμαστε μια ομάδα ανθρώπων που λαμβάνει την ευθύνη της πρωτοβουλίας και δεν φοβάται να ρισκάρει, καταφέρνοντας έτσι να καινοτομεί διαρκώς». Με τα παραπάνω λόγια καθόρισε τις αξίες και την ταυτότητα της Upstream ο Διευθύνων Σύμβουλός της, Δημήτρης Μανιάτης, στη συνάντηση για όλους τους εργαζομένους της που πραγματοποιήθηκε
«Η καλύτερη και πιο παραγωγική περίοδος της Upstream βρίσκεται μπροστά μας», σημείωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της εταιρείας. Μόλις τον περασμένο Μάιο η Upstream εισήγαγε στην αγορά την πλατφόρμα Grow, που για πρώτη φορά συγκεντρώνει κάτω από μια ομπρέλα όλες τις δυνατότητες και τεχνολογικές καινοτομίες της Upstream στον τομέα του marketing automation, για την καλύτερη στόχευση και προσέγγιση του καταναλωτικού κοινού, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ψηφιακών marketing campaigns εξειδικευμένων σύμφωνα με τον πελάτη, την αγορά, τον στόχο και τον τελικό χρήστη, την αξιοποίηση πολλαπλών καναλιών mobile και digital επικοινωνίας για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα, ακόμη και την προστασία από τη διαφημιστική απάτη.
Στη διάρκεια της συνάντησης, την οποία παρακολούθησαν περίπου 300 εργαζόμενοι, έγιναν γνωστά οικονομικά στοιχεία σχετικά με την πλατφόρμα Grow, η οποία γνωρίζει ανάπτυξη της τάξης του 33% σε ετήσια βάση. Η λειτουργική κερδοφορία της Upstream, έχει ενισχυθεί κατά 34% στο διάστημα μεταξύ 2018 και 2021, με τον Chief Financial Officer της εταιρείας, Γιώργο Σερφιώτη, να δηλώνει πως «οι προοπτικές της εταιρείας είναι καλύτερες από ποτέ».
Η αγορά του mobile marketing, όπου ηγείται η Upstream αναπτύσσεται παγκοσμίως κατά 16% ετησίως, με την ανάπτυξη αυτή να είναι ακόμη μεγαλύτερη στις αναδυόμενες αγορές, όπου δραστηριοποιείται η εταιρεία. Εξάλλου, ήδη κατά το περασμένο έτος, η Upstream απέκτησε συνεργασίες με εταιρείες πέραν του τομέα των τηλεπικοινωνιών, «ξεκλειδώνοντας» νέους κλάδους και άρα προοπτικές ανάπτυξης σε τομείς όπως οι τράπεζες, ασφαλιστικές εταιρείας, FMCGs, εκπαιδευτικοί οργανισμοί κοκ.
Στη φράση «περισσότερη τεχνολογία, περισσότεροι πελάτες» συνόψισε τον στρατηγικό στόχο της Upstream η διοικητική της ομάδα. «Μέχρι το 2024 θέλουμε να αυξήσουμε ακόμη περισσότερο τις δυνατότητες της πλατφόρμας μας και να επεκταθούμε σε πελάτες από περισσότερες αγορές και βιομηχανίες», δήλωσε σχετικά ο Δημήτρης Μανιάτης.
Στο άμεσο μέλλον, σύμφωνα με τα στελέχη της, η εταιρεία σκοπεύει να μπει ακόμη πιο δυναμικά στην επίσης ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά του e-commerce, που σήμερα αποτιμάται στα 4,9 δισ. δολάρια και αναμένεται να φτάσει τα 7,3 δισ. το 2025.
Σε επίπεδο άμεσων νέων συνεργασιών η εταιρεία προωθεί συμφωνία με τον μεγαλύτερο πάροχο κινητής τηλεφωνίας της Νότιας Αφρικής για τη νέα πλατφόρμα mobile marketing της Upstream, αλλά και η έναρξη των δραστηριοτήτων της εταιρείας στον χώρο του e-commerce στη Βραζιλία.
Παράλληλα, η Chief Technology Officer, Ναταλία Μήλα, ανακοίνωσε ότι στην Νότια Αφρική κατοχυρώθηκε η τεχνολογική πατέντα της Upstream για τη συλλογή πρωτογενών δεδομένων από τους χρήστες κινητών τηλεφώνων και έρχεται να απαντήσει στη μεγάλη αλλαγή που συμβαίνει στον χώρο του digital marketing, με τη σταδιακή κατάργηση των third party cookies από τη Google. Σύντομα αυτή η πατέντα αναμένεται να κατοχυρωθεί και σε πολλές ακόμη χώρες εκ μέρους της εταιρείας.
Καταλήγοντας, ο CEO της Upstream τόνισε για τη δυναμική της εταιρείας:
«Η συνεργασία μας με τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας σημαίνει ότι έχουμε μοναδική πρόσβαση σε κανάλια με τεράστια απήχηση και μεγάλη αποτελεσματικότητα ως προς την επικοινωνία με τον καταναλωτή. Μιλάμε για βάσεις συνδρομητών με εκατομμύρια χρήστες και για Μέσα όπως το SMS, το RCS ή το portal μας για δωρεάν πρόσβαση σε βασικές υπηρεσίες του διαδικτύου, τα οποία εμφανίζουν σαφώς καλύτερη αποδοτικότητα από τη διαφήμιση στα επικρατέστερα ψηφιακά κανάλια. Η πλατφόρμα μας, χωρίς να αποκλείει τη διαφήμιση σε μέσα όπως το Facebook και το Google, αποτελεί μια εξαιρετική εναλλακτική προς αυτά και όντως στις αγορές όπου δραστηριοποιούμαστε, είδαμε ότι μπορούμε να ανταγωνιστούμε τέτοιους κολοσσούς επί ίσοις όροις».
Διαβάστε ακόμη
Google: Πρώτα απώλεια μισθού μετά απόλυση για τους ανεμβολίαστους
Σήμερα κληρώνει για το διαμάντι της Θεσσαλονίκης, το σαλέ των Κουτσολιούτσων και το «απομεινάρι» των Bodyline (pics)
Ιλιγγιώδη ποσά για τα υπερπολυτελή ακίνητα στη Χαβάη – Η νέα έπαυλη του Κάρλος Σαντάνα (φωτό)
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Μόνο με αρνητικό PCR test η είσοδος των ταξιδιωτών στην Ελλάδα (upd)
- Super League 2: Πρώτη η Ξάνθη, διεύρυνε τη διαφορά ο Λεβαδειακός
- Νέος επιδημιολογικός χάρτης: Στο «βαθύ κόκκινο» 26 περιοχές της χώρας
- Freedom Pass: Εξάμηνη παράταση στο voucher των 150 ευρώ για τους νέους 18-25 ετών
- Wall Street: Απώλειες ενόψει των ανακοινώσεων της Fed
- Εξάμηνη παράταση για το Freedom Pass – Ποιοι δικαιούνται τα 150 ευρώ
- Φορείς Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας: Ζητούν πλαφόν στις διαγνωστικές εξετάσεις
- ManpowerGroup: Αισιόδοξες οι προοπτικές προσλήψεων για τους Έλληνες εργοδότες
- Καιρός: Χειμερινό το σκηνικό την Πέμπτη - Που θα χιονίσει
- Μπόρις Τζόνσον: Αντιμέτωπος με την ανταρσία των Τόρις
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις New Money
- Μπόρις Τζόνσον: Αντιμέτωπος με την ανταρσία των Τόρις
- Upstream: Ετήσια ανάπτυξη 33% για την πλατφόρμα mobile marketing automation
- gov.gr: Έτσι εκδίδονται ηλεκτρονικά η άδεια οδήγησης και η άδεια κυκλοφορίας
- Koρωνοϊός – Ελλάδα: Με αρνητικό PCR 48 ωρών οι ταξιδιώτες από όλες τις χώρες (upd)
- «Ήλιος και Θάλασσα»: Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός παγκοσμίως η Ελλάδα
- Attica Group: Δύο βραβεία στα Greek Hospitality Awards 2021
- ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ: Νέα στρατηγική συνεργασία με την Green Cola Hellas
- Τελευταία Νέα New Money
- Upstream: Ετήσια ανάπτυξη 33% για την πλατφόρμα mobile marketing automation
- «Ήλιος και Θάλασσα»: Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός παγκοσμίως η Ελλάδα
- ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ: Νέα στρατηγική συνεργασία με την Green Cola Hellas
- Koρωνοϊός – Ελλάδα: Με αρνητικό PCR 48 ωρών οι ταξιδιώτες από όλες τις χώρες (upd)
- Μπόρις Τζόνσον: Αντιμέτωπος με την ανταρσία των Τόρις
- Attica Group: Δύο βραβεία στα Greek Hospitality Awards 2021
- gov.gr: Έτσι εκδίδονται ηλεκτρονικά η άδεια οδήγησης και η άδεια κυκλοφορίας
- «Τρίζει» ο θρόνος του Ερντογάν – Η κατάρρευση της οικονομίας κλείνει τον δρόμο του για τις προεδρικές του 2023
- Ο Πύργος του Πειραιά φωταγωγήθηκε δημιουργώντας ένα μαγικό Χριστουγεννιάτικο κόσμο (vid)
- ΓΕΚ Τέρνα: Επένδυση 30 εκατ. ευρώ στο πράσινο ομόλογό της από την Παρευξείνια Τράπεζα
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Χρηματιστήριο: Νέα οπισθοχώρηση με χαμηλό τζίρο
- Με PCR η είσοδος στην Ελλάδα για ταξιδιώτες από όλες τις χώρες
- Πρόταση της Κομισιόν για κοινή προμήθεια φυσικού αερίου στην Ε.Ε.
- Τι γυρεύουν ο Γιώργος Λάνθιμος και η Emma Stone στην Τήνο;
- Υπ. Μεταφορών: Ξεκινά ανοικτή διαβούλευση για την Οδική Ασφάλεια
- Με PCR test οι ταξιδιώτες από Ην. Βασίλειο και Δανία
- Υπ. Μεταφορών: Ξεκινά η ανοικτή διαβούλευση για την Οδική Ασφάλεια
- Χρήστος Βίνης: Οι νομοθετικές πρωτοβουλίες που επιταχύνουν την υλοποίηση έργων της ΕΡΓΟΣΕ
- Προϋπολογισμός: Τα όπλα κυβέρνησης-ΣΥΡΙΖΑ στη μάχη της Βουλής
- Νέα μέτρα – Μόνο με αρνητικό μοριακό τεστ όλοι οι ταξιδιώτες στην Ελλάδα