Μετρό: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Αθήνα – Πόσο θα διαρκέσουν
Λόγω εκτέλεσης εργασιών στο πλαίσιο κατασκευής της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, κατά το χρονικό διάστημα από 1-11-2023 έως 1-2-2024, καθ΄ όλη τη διάρκεια του 24ώρου, θα ισχύσουν οι ακόλουθες προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στα παρακάτω οδικά τμήματα, περιοχής Δήμου Αθηναίων:
Φάση 1η– Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος πέριξ της πλατείας Κανάρη, ελάχιστου πλάτους 4,50 μ. περίπου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
– Σταδιακός περιορισμός του
– Σταδιακός αποκλεισμός του οδοστρώματος της οδού Κυψέλης από την πλατεία Κανάρη έως την συμβολή της με την οδό Σκοπέλου με κατάληψη του ρεύματος κυκλοφορίας προς την οδό Σκοπέλου.
– Αμφιδρόμηση του ρεύματος κυκλοφορίας προς πλατεία Κανάρη της οδού Κυψέλης και στο τμήμα αυτής από πλατεία Κανάρη έως την οδό Σκοπέλου.
– Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.
– Απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.
– Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.
Φάση 2η– Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού πλατεία Κανάρη, ελάχιστου πλάτους 6,50 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Φωκ. Νέγρη έως την συμβολή της με την οδό Καλογερά, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
– Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού πλατεία Κανάρη, ελάχιστου πλάτους 5,00 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Βελβενδού έως την συμβολή της με την οδό Κρίσσης, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
– Ολικός αποκλεισμός της οδού Πυθίας 20,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την οδό Πύθωνος έως την εργοταξιακή κατάληψη στην οδό Πλατεία Κανάρη.
– Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Σκοπέλου, ελάχιστου πλάτους 3,00 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Φωκ. Νέγρη έως την συμβολή της με την οδό Κυψέλης, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
– Χαρακτηρισμός ως αδιέξοδο της οδού Πυθίας από την συμβολή της με την οδό Πύθωνος έως την εργοταξιακή κατάληψη.
– Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.
– Απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.
– Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.
Φάση 3η– Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού πλατεία Κανάρη, ελάχιστου πλάτους 4,00 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Φωκ. Νέγρη έως 20,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Κυψέλης, με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
– Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού πλατεία Κανάρη, ελάχιστου πλάτους 4,00 μ. περίπου και για μήκος 15,00 μ. περίπου στην συμβολή της με την οδό Κυψέλης στο ύψος της τριγωνικής νησίδας, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
– Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού πλατεία Κανάρη, ελάχιστου πλάτους 8,00 μ. περίπου και για μήκος 30,00 μ. περίπου στην συμβολή της με την οδό Βελβενδού, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
– Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού πλατεία Κανάρη, ελάχιστου πλάτους 4,50 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Πυθίας έως την συμβολή της με την οδό Φαιδριανών, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
– Ολικός αποκλεισμός της οδού Βελβενδού από την συμβολή της με την οδό Φιλοτίμου έως την εργοταξιακή κατάληψη.
– Χαρακτηρισμός ως αδιέξοδο της οδού Καλογερά από την συμβολή της με την οδό Σκοπέλου έως την εργοταξιακή κατάληψη.
– Υποχρεωτική πορεία με στροφή δεξιά των οχημάτων που κινούνται από την οδό Καλογερά προς την οδό Σκοπέλου.
– Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.
– Απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.
– Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής , επί της οδού Κασταλίας από την οδό Κερκύρας έως την οδό Κυψέλης, επί της οδού Κερκύρας από την οδό Βελβενδού έως την οδό Δελβίνου, από την οδό Φαέθοντος έως την οδό Ελάτειας και 20,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Κασταλίας, επί της οδού Κρίσσης από την οδό πλατεία Κανάρη έως την οδό Πύθωνος και επί της οδού Πύθωνος από την οδό Κρίσσης έως την οδό Βελβενδού.
Διαβάστε ακόμα
Μητσοτάκης: Μείωση 50% στο τέλος επιτηδεύματος για τους επαγγελματίες που δηλώνουν πάνω από τον κατώτατο μισθό
Τα σενάρια για τη μείωση των τεκμηρίων
Αλλαγές σε όρους δόμησης, φωτοβολταϊκά, parking και data centers
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Ελκυστικός τουριστικός προορισμός για τους Ιάπωνες η Ελλάδα
- Intralot: Ενας χρόνος παράταση στο συμβόλαιο με ΟΠΑΠ για τα αριθμοπαιχνίδια
- Ολες οι αλλαγές στη φορολόγηση των Airbnb
- ΕΔΕΥΕΠ: Ο χάρτης για υπεράκτια αιολικά πάρκα στην Ελλάδα
- Γάζα: Νεκροί δύο Ισραηλινοί στρατιώτες- Σοβαρά τραυματίες άλλοι δύο
- Premia: Πώληση ακινήτου στον Βοτανικό έναντι 5,5 εκατ. ευρώ
- Κασσελάκης: Η ποιότητα της Δημοκρατίας απειλείται από την κυβέρνηση και τις λογικές της Δεξιάς
- Η Evergrande έχει ένα «βουνό» να περάσει για την αναδιάρθρωση του δυσθεώρητου χρέους της
- Ο Παναθηναϊκός ανακοίνωσε τον Ναν
- Τα πρωτεία των μεταφορών θα εξακολουθήσουν να κρατούν οι οδικές μεταφορές
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις New Money
- CPI: Αύξηση για 3η διαδοχική οικονομική χρονιά στα έσοδα – Στα €1,049 εκατ. το a-EBITDA (pic)
- Σκρέκας: Ο στρατηγικός σχεδιασμός της κυβέρνησης για να γίνει η Ελλάδα ενεργειακός και τεχνολογικός κόμβος
- Μετρό: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Αθήνα – Πόσο θα διαρκέσουν
- Αγία Σοφία: Επίσκεψη τουριστών με εισιτήριο από τις 15 Ιανουαρίου
- Premia Properties: Πώληση ακινήτου στον Βοτανικό έναντι €5,5 εκατ.
- Google: Επενδύει 2 δισ. για να ετοιμάσει το δικό της ChatGPT
- Tρίτος σερί πτωτικός μήνας στο Χρηματιστήριο Αθηνών – Επιφυλακτικοί παραμένουν οι επενδυτές
- Μανουσάκης (ΑΔΜΗΕ): Άρχισαν οι συζητήσεις για τη διασύνδεση Ελλάδας – Κύπρου – Ισραήλ (pic)
- Anuga 2023: Σημαντικές ευκαιρίες για τις εξαγωγές ελληνικών προϊόντων στη γερμανική αγορά
- Όμιλος Olympia: Ανακοίνωσε τον Ανδρέα Αθανασόπουλο στη θέση του CEO
- Τελευταία Νέα New Money
- Μετρό: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Αθήνα – Πόσο θα διαρκέσουν
- Anuga 2023: Σημαντικές ευκαιρίες για τις εξαγωγές ελληνικών προϊόντων στη γερμανική αγορά
- Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ: Ενισχύει το Δήμο Πεντέλης με δωρεά οχήματος για την αντιπυρική προστασία
- Ύφεση της οικονομίας εξακολουθούν να φοβούνται οι καταναλωτές στις ΗΠΑ
- REDS: Ενέκρινε η ΓΣ την πώληση της «Γυαλού» στην Trade Estates
- Λάδι: Στα ύψη οι τιμές – Ποιες είναι οι εκτιμήσεις (vid)
- Όμιλος Olympia: Ανακοίνωσε τον Ανδρέα Αθανασόπουλο στη θέση του CEO
- Eurobank: Νέος αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος ο Ιάκωβος Γιαννακλής
- Κλουκίνας – Λάππας: Εγκρίθηκε από τη ΓΣ το σχέδιο διάσπασης του κλάδου των ακινήτων
- Επεκτείνεται η συνεργασία ΟΠΑΠ και INTRALOT στα αριθμολαχεία έως το 2026, με option για 1+1 έτη
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Σε λίγες εβδομάδες οι τελικές υπογραφές για την παραχώρηση του λιμένα Φίλιππος Β' της Καβάλας
- Attica Group: Απόκτηση και εγγραφή στο ελληνικό νηολόγιο του Highspeed 3
- Ολες οι αλλαγές στη φορολόγηση των Airbnb
- Ελκυστικός τουριστικός προορισμός για τους Ιάπωνες η Ελλάδα
- Unilever: Οι μέτοχοι μίλησαν - Στον... πάγο ο μισθός του νέου CEO για δύο χρόνια
- Χρήστος Στυλιανίδης: Πρέπει να κερδίσουμε το στοίχημα της «πράσινης ναυτιλίας» με νέους χρηματοδοτικούς μηχανισμούς
- Κασσελάκης: Η ποιότητα της Δημοκρατίας απειλείται από την κυβέρνηση και τις λογικές της Δεξιάς
- Χρ. Στυλιανίδης: Πρέπει να κερδίσουμε το στοίχημα της "πράσινης ναυτιλίας" με νέους χρηματοδοτικούς μηχανισμούς
- Ο φετινός Οκτώβριος είναι ο θερμότερος των τελευταίων 15 ετών
- Χαμάς: Τουλάχιστον 50 νεκροί από ισραηλινό βομβαρδισμό