Σε 300 Ελληνικά Ξενοδοχεία η πρώτη εφαρμογή καινοτόμου εργαλείου που μετατρέπει την τοποθεσία σε κριτήριο κράτησης

Το Ελληνικής καταγωγής Destsetters, μετά από την παγκόσμια επιτυχία του σε εξειδικευμένες τουριστικές αγορές όπως η Gay και η Gastronomy, αναδεικνύει τη σημασία της Τοποθεσίας του Ξενοδοχείου, εφαρμόζοντας πρώτα σε 300 Ελληνικά ξενοδοχεία μια καινοτόμα web εφαρμογή που βοηθάει τους ταξιδιώτες να επιλέξουν ξενοδοχείο βάσει του τι υπάρχει γύρω από αυτά, και σύμφωνα πάντα με τα προσωπικά τους ενδιαφέροντα.

Τα περισσότερα ξενοδοχεία προσφέρουν πλέον πολυτελή και σύγχρονα facilities, καθώς και ανταγωνιστικές προσφορές,

κάνοντας το έργο των ταξιδιωτών δύσκολο σε σχέση με την επιλογή του καταλληλότερου καταλύματος για το επόμενό τους ταξίδι. Οι εδραιωμένες ταξιδιωτικές πλατφόρμες έχουν φροντίσει για την καλύτερη δυνατή ενημέρωση όσον αφορά τις τιμές, τις κριτικές και την παρουσίαση των ξενοδοχείων, ωστόσο κανείς δεν φρόντισε για την κάλυψη μιας από τις βασικότερες ανάγκες του ταξιδιώτη: τη διασύνδεση του ξενοδοχείου με τον προορισμό.

Είναι γεγονός πως το ξενοδοχείο αποτελεί το σημείο αναφοράς κάθε ταξιδιώτη, αφού από εκεί ξεκινάει και εκεί τελειώνει την ημέρα του. Ως εκ τούτου, η σωστή και πλήρης πληροφόρηση σχετικά με τι υπάρχει γύρω από το ξενοδοχείο, θα μπορούσε να αποτελέσει σημαντικό κριτήριο για την επιλογή του επόμενου καταλύματος. Αν και η πληροφορία υπάρχει στο διαδίκτυο σε αρκετά ικανοποιητικό βαθμό, είναι πολύ δύσκολο να συγκεντρωθεί και να συσχετιστεί με το πιθανό ξενοδοχείο, οδηγώντας πολλές φορές σε λανθασμένες επιλογές.

TRAVEL FACTS

1. Ο σύγχρονος ταξιδιώτης, θέλει να ξέρει:

Αν υπάρχουν μέρη γύρω από το ξενοδοχείο τα οποία θα τον ενδιέφεραν να επισκεφθεί.
Προσωποποιημένες πληροφορίες τύπου Concierge σχετικά με το κατάλυμα.
Τα must-visit μέρη του προορισμού και τη συσχέτισή τους με το ξενοδοχείο.

2. Βασικά βήματα κάθε ταξιδιώτη, πριν την τελική κράτηση Ξενοδοχείου:

3. Τι πρέπει να κάνει ο Ξενοδόχος για να ξεχωρίσει;

Να παρουσιάζει στο Website του ξενοδοχείου του τα Top Αξιοθέατα του προορισμού.
Να δημιουργήσει μια ειδική ενότητα Concierge, μέσω της οποίας θα δίνει συμβουλές σχετικά με την περιοχή.
Να καταχωρεί το ξενοδοχείο του σε Map Optimized Apps & Websites (Google, Foursquare, Destsetters).

Τι μπορεί να βρει ο ταξιδιώτης στους δωρεάν χάρτες των ξενοδοχείων του Destsetters;

Να ανακαλύψει τα προτεινόμενα μέρη γύρω από κάθε ξενοδοχείο, σύμφωνα με τα προσωπικά του ενδιαφέροντα. Για παράδειγμα, αν είναι στην κατηγορία Gastronomy, μπορεί να ανακαλύψει εστιατόρια, οινοποιεία και αγορές, ενώ αν είναι στην κατηγορία Gay, να βρει τα κοντινά Gay Bars ή άλλα δημοφιλή μέρη που επιλέγει το Gay κοινό.
Να δει την απόσταση του κάθε προτεινόμενου μέρους από το ξενοδοχείο του, αλλά και να βρει ενδιαφέρουσες συμβουλές για το κάθε μέρος, λαμβάνοντας δωρεάν concierge καθοδήγηση για τον προορισμό.
Να λάβει πληροφορίες για το ξενοδοχείο με προσωποποιημένα concierge tips, αλλά και να κάνει κράτηση απευθείας σε αυτό, με άμεση διαθεσιμότητα και τις καλύτερες τιμές της αγοράς.

Keywords
Τυχαία Θέματα