«Να τη βγάλουμε και φέτος» και βλέπουμε ο στόχος των ΜΜΕ, της Α. Νταρζάνου

10:29 5/9/2011 - Πηγή: TVXS
Τεράστιες πιέσεις από την πτώση των πωλήσεων και τη μείωση της διαφήμισης δέχεται ο κλάδος των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, έντυπων και ηλεκτρονικών, που προσπαθούν να επιβιώσουν σε συνθήκες «έκτακτης ανάγκης», όσο η στρόφιγγα του δανεισμού κλείνει και το χρήμα γίνεται όλο και ακριβότερο. Ήδη, τον τελευταίο χρόνο πολλές εφημερίδες δεν άντεξαν τις πιέσεις της ύφεσης και ανέστειλαν την κυκλοφορία τους: "Veto", "Αποκαλύψεις", "Απογευματινή", "Ελεύθερος". Νούμερο ένα στόχος για τις επιχειρήσεις ΜΜΕ είναι πλέον η επιβίωση.
Keywords
Τυχαία Θέματα