Οι διαφημίσεις εναντίον της αλόγιστης χρήσης αλκοόλ έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα

10:46 6/3/2010 - Πηγή: TVXS
6. Μαρτίου 2010 - 10:32

Σύμφωνα με μια νέα μελέτη του τμήματος μάρκετινγκ του Northwestern University, οι προσπάθειες και οι διαφημίσεις που κάνουν διάφορες ομάδες κοινής ωφέλειας για να σταματήσουν ή να μειώσουν την κατανάλωση αλκοόλ στα κολέγια και τα πανεπιστήμια όχι μόνο δεν αποδίδουν αλλά αντίθετα οξύνουν το πρόβλημα.

«Έχει υποτεθεί από καιρό, ότι η ενοχή και η ντροπή αποτελούσαν ιδανικούς τρόπους προειδοποίησης των κινδύνων της αλόγιστης κατανάλωσης αλκοόλ, επειδή θέτουν τις προσωπικές συνέπειες του ατόμου στο

επίκεντρο», αναφέρει το Advertising Age.

«Αλλά αυτή η μελέτη αποδεικνύει το αντίθετο. Τα άτομα που αισθάνονται ήδη κάποιο επίπεδο ενοχής ή ντροπής, αντιστέκονται ενστικτωδώς σε αυτά τα συναισθήματα, με αποτέλεσμα πολλές φορές να αντιδρούν με τον εντελώς αντίθετο τρόπο από το επιθυμητό αποτέλεσμα», ήταν ακόμα μια παρατήρηση του ειδησεογραφικού πρακτορείου.

Η μελέτη είναι βασισμένη σε περισσότερες από 1.000 συνεντεύξεις με σπουδαστές. Οι

Keywords
Τυχαία Θέματα