Καθημερινή ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας-Τουρκίας μέσω της γραμμής Τσεσμέ-Λαυρίου
Στην καθημερινή ακτοπλοϊκή σύνδεση της Ελλάδας με την Τουρκία, με τα εγκαίνια της γραμμής Τσεσμέ-Λαυρίου στις 2 Ιουνίου, προχωρούν ναυτιλιακοί πράκτορες των δύο χωρών. Η διάρκεια του ακτοπλοϊκού δρομολογίου προβλέπεται να είναι 7 ώρες και αναμένεται να μειώσει αισθητά τον χρόνο μετάβασης από την Ευρώπη προς την Τουρκία για μεγάλο αριθμό ταξιδιωτών και οδηγών φορτηγών. Η πιθανή επιτυχία της γραμμής δεν αποκλείεται να
Η εταιρεία που ονομάζεται «Aegean.Sea.Ways» (http://aegeanseaways.gr) έχει έδρα την Κωνσταντινούπολη. Πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου είναι ο Bülent Ipek, ενώ την εκπροσώπηση της συγκεκριμένης εταιρείας στην Ελλάδα έχει αναλάβει η ΣΤΕΦΜΑΡ ΕΠΕ, που λειτουργεί ως ναυτικό πρακτορείο ναυτιλιακών εταιρειών προσφέροντας υπηρεσίες ναύλωσης για όλα τα είδη πλοίων και σκαφών, με επικεφαλής τον Στέφανο Καρακάνη.
Με την καθιέρωση της συγκεκριμένης γραμμής οι αρχές των δύο χωρών επιδιώκουν να μειώσουν την κυκλοφοριακή πυκνότητα στις συνοριακές πύλες των δύο χωρών, βοηθώντας παράλληλα στην ανάπτυξη των οικονομικών σχέσεων.
Ο κ. Καρακάνης, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ για τη συγκεκριμένη ακτοπλοϊκή σύνδεση που αναμένεται, σύμφωνα με τα έως τώρα δεδομένα, να ξεκινήσει τα δρομολόγιά της από τις 2 Ιουνίου, ανέφερε ότι η διάρκεια της διαδρομής θα είναι 7 ώρες και στόχος είναι να είναι ενεργή όχι μόνο την καλοκαιρινή περίοδο αλλά όλον τον χρόνο.
«Η πρόταση για την υλοποίηση του εγχειρήματος έρχεται από παλιά και πριν ακόμα υποβάλει ανάλογη πρόταση η Helenic Seaways για τη διασύνδεση της Θεσσαλονίκης με τη Μυτιλήνη και τη Σμύρνη» ανέφερε ο κ. Καρακάνης. Τόνισε ότι αρχικά το σχέδιο της ακτοπλοϊκής σύνδεσης προέβλεπε ως λιμάνι εξόδου και εισόδου τη Ραφήνα, ωστόσο πρόσθεσε ότι οι τελωνειακές διαδικασίες δεν ήταν οι κατάλληλες, ενώ υπήρχε και πρόβλημα χώρου λόγω συσσώρευσης πολλών γραμμών της ακτοπλοΐας.
Αναφερόμενος στη φιλοσοφία της γραμμής είπε ότι στόχος είναι να εξυπηρετηθεί ένας μεγάλος όγκος φορτηγών, επιβατών και τουριστών από την Ευρώπη προς την Τουρκία και το αντίστροφο.
«Έως τώρα περίπου 440.000 φορτηγά από την Τουρκία και 300.000 από Ιράν και Αζερμπαϊτζαν προκειμένου να φθάσουν στην Ευρώπη ακολουθούσαν διαδρομές μέσω Βουλγαρίας ή μέσω Εγνατίας Οδού για την Ηγουμενίτσα με μεγάλη ταλαιπωρία και με παράλληλη αύξηση του λειτουργικού κόστους» δηλώνει ο επικεφαλής της ΣΤΕΦΜΑΡ ΕΠΕ με έδρα τον Πειραιά.
« Ένας οδηγός φορτηγού ή τουρίστας ή επιβάτης φθάνοντας από την Ανκόνα συνήθως έβγαινε με το πλοίο στην Ηγουμενίτσα διανύοντας από εκεί περίπου 600 με 700 χιλιόμετρα μέσω της Εγνατίας Οδού με μία αναμονή στα τουρκικά σύνορα 6 με 7 ώρες τον χειμώνα και που το καλοκαίρι μπορεί να έφθανε τις 12 ώρες για να φθάσει στη Σμύρνη ή πιο βαθιά στην τουρκική ενδοχώρα μετά από 6 έως 10 ώρες επιπλέον οδήγησης» τόνισε.
Δήλωσε ότι «τώρα με τη νέα γραμμή μέσω Λαυρίου ένας επιβάτης, τουρίστας, οδηγός φορτηγού θα μπορεί σε 1,5 μέρα από την Ανκόνα και μέσω Πατρών και Λαυρίου να βρίσκεται στη Σμύρνη».
Σύμφωνα με τον Έλληνα εκπρόσωπο της εταιρείας στην Ελλάδα το πλοίο θα φέρει πιθανόν σημαία Ευρωπαϊκής Ένωσης και δεν θα είναι μόνο για εμπορικούς σκοπούς ενώ πρόσφατα έχει ανανεώσει τον εξοπλισμό του και καλύπτει τις προδιαγραφές του ΙΜΟ για το 2020 φέροντας scrubbers.θα μπορεί να εξυπηρετεί 1.200 επιβάτες 300 οχήματα και 40 φορτηγά σε κάθε δρομολόγιο. Τα πλοίο θα φεύγει από τη Σμύρνη στις 7 ώρα το πρωί και θα είναι στο Λαύριο στις 2 ώρα το μεσημέρι ενώ θα φεύγει 6 το απόγευμα της ίδιας ημέρας από το Λαύριο για να φτάνει στις 1 τα μεσάνυχτα στο Τσεσμέ».
Η πόλη του Λαυρίου αλλά και του Τσεσμέ, εξήγησε, αναβαθμίζονται και πλέον θα είναι κέντρα τουριστικής αλλά και εμπορικής κίνησης.
Ποια είναι η ΣΤΕΦΜΑΡ ΕΠΕ (www.stefmar.gr)
Η εταιρεία λειτουργεί ως ναυτικό πρακτορείο ναυτιλιακών εταιρειών προσφέροντας υπηρεσίες ναύλωσης για όλα τα είδη πλοίων και σκαφών. Επίσης, με μεγάλη εμπειρία στη διεθνή μεταφορά πραγματοποιεί τη μεταφορά εμπορευμάτων διά θαλάσσης, φορτηγών και αεροπορικών αποστολών για όλα τα είδη φορτίων, ενώ παράλληλα παρέχει υπηρεσίες τελωνειακής αποταμίευσης και διανομής. Είναι μέλος των Ναυτικών Πρακτόρων (ΣΩΝΠΑΠ), μέλος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς και Επιχειρήσεων logistic (ΣΥΝΔΔΕ&L), μέλος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Διαμεταφορέων( FIATA). Η εταιρεία έχει πιστοποιηθεί με ISO 9001:2015 για τις υπηρεσίες της.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Καθημερινή ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας-Τουρκίας μέσω της γραμμής Τσεσμέ-Λαυρίου
- Τα δέκα λάθη που τσάκισαν την ελληνική οικονομία
- Οι Αμερικάνοι ξοδεύουν πάνω από 39 δισ. δολάρια σε «μεθυσμένο shopping»
- Γιαννακόπουλος: Δίπλα στον Παύλο ο Θανάσης, να συνεχίσουμε επιτυχημένα
- Τουρκικές εκλογές: «Μάχη» Ερντογάν με αποχή και αντιπολίτευση
- Ακτοπλοϊκή σύνδεση Λαυρίου-Τσεσμέ από 2 Ιουνίου
- Κ. Καραμανλής: "Η ΝΔ είναι κόμμα των μεγάλων έργων και όχι των μεγάλων ανυπόστατων εξαγγελιών"
- Με μήνυση απάντησε ο Γ. Ζουγανέλης στη μήνυση του Παρατηρητηρίου του Ελσίνκι
- Xρηματιστήριο: Στις 712,25 μονάδες ο Γενικός Δείκτης Τιμών, με άνοδο 0,57%
- Eτοιμη η ομάδα τριάθλου της “SKODA Team Greece 2019”
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Fortune
- Καθημερινή ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας-Τουρκίας μέσω της γραμμής Τσεσμέ-Λαυρίου
- Οι Αμερικάνοι ξοδεύουν πάνω από 39 δισ. δολάρια σε «μεθυσμένο shopping»
- Μαξίμου και Τσακαλώτος «αδειάζουν» τον Πετρόπουλο για το δώρο Πάσχα
- ΕΛΠΕ, Eurobank και OTE υπεραπόδωσαν στο Χρηματιστήριο
- Προς συμβιβασμό για την πρώτη κατοικία: Πού αναμένεται να βρεθεί η χρυσή τομή
- Κατατέθηκε η τροπολογία για την παράταση των δηλώσεων «πόθεν έσχες» έως τις 30/4
- Τελευταία Νέα Fortune
- Καθημερινή ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας-Τουρκίας μέσω της γραμμής Τσεσμέ-Λαυρίου
- Κατατέθηκε η τροπολογία για την παράταση των δηλώσεων «πόθεν έσχες» έως τις 30/4
- Οι Αμερικάνοι ξοδεύουν πάνω από 39 δισ. δολάρια σε «μεθυσμένο shopping»
- Μαξίμου και Τσακαλώτος «αδειάζουν» τον Πετρόπουλο για το δώρο Πάσχα
- ΕΛΠΕ, Eurobank και OTE υπεραπόδωσαν στο Χρηματιστήριο
- Προς συμβιβασμό για την πρώτη κατοικία: Πού αναμένεται να βρεθεί η χρυσή τομή
- Τι μπορεί να μας διδάξει η Σουηδία για να γίνουμε ένα σύγχρονο ψηφιακό κράτος
- ΕΕ: Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο τάχθηκε υπέρ της κατάργησης της αλλαγής της ώρας το 2021
- Άνοιξε ο ασκός του Αιόλου στο διαδίκτυο: Πέρασε από την ευρωβουλή η μεταρρύθμιση των πνευματικών δικαιωμάτων
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για τις έρευνες υδρογονανθράκων στην Κρήτη
- Operation ShadowHammer: Νέα επίθεση στην αλυσίδα εφοδιασμού απειλεί εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες παγκοσμίως
- Πρόστιμο 200 ευρώ στην 90χρονη που πουλούσε πλεκτές παντόφλες στην Θεσσαλονίκη
- Revoil: Τετραετή μετάθεση της λήξεως του ΚΟΔ
- Βουλή: Διατάξεις για τη σύνθεση της Εθνικής Επιτροπής για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου
- Γ. Πατούλης: Η Αττική έχει όλες τις δυνατότητες να γίνει κύριος μοχλός ανάπτυξης της χώρας
- Σε εξέλιξη η Π.Γ. του Σύριζα - εν αναμονή ανακοινώσεων για ευρωψηφοδέλτιο
- Μητσοτάκης: Πρόγραμμα υποδομών 12 δισ. και 45.000 θέσεις εργασίας κάθε χρόνο
- Αποκλείστηκε από τα τελικά του Euro 2019 η Εθνική Νέων
- ΗΠΑ: "Όχι" από την Επιτροπή Ενόπλων Δυνάμεων στην εκταμίευση 1 δισ. δολ. για το τείχος με το Μεξικό