Η Η&Μ επενδύει σε δίκτυο, e-πωλήσεις και στην Κύπρο

Συνεχίζει την πορεία υψηλών επιδόσεων στην ελληνική αγορά η σουηδική αλυσίδα H&M, που έκλεισε την οικονομική χρήση 2014/2015 με αύξηση πωλήσεων 19% σε ευρώ (ή 23% σε σουηδικές κορόνες), ενώ συνεχίζει να επενδύει σε επέκταση δικτύου -με ετήσιο στόχο αύξηση φυσικών καταστημάτων κατά 3-4 και ενεργοποίηση online πωλήσεων- δημιουργώντας έτσι τις προϋποθέσεις για επίτευξη κύκλου εργασιών πέριξ των 200 εκατ. ευρώ τη νέα χρονιά, με βάση τις εκτιμήσεις.
Keywords
Τυχαία Θέματα