Σούπερ μάρκετ: Ο τζίρος του 2021, τα μηνύματα για το 2022 και η επίπτωση των ανατιμήσεων

Οριακά ανοδικά (+0,6%) έκλεισε το 2021 για τον κλάδο της οργανωμένης λιανικής καταναλωτικών προιόντων. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων του οργανωμένου λιανεμπορίου IRI, την περυσινή χρονιά ο τζίρος σε αξία των σούπερ μάρκετ (Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη μη συμπεριλαμβανομένων πωλήσεων της Lidl) διαμορφώθηκε στα επίπεδα των 7,951 δισ. ευρώ έναντι 7,905 δισ. ευρώ το 2020.
Keywords
Τυχαία Θέματα