The Body Shop: Ένα success story που οδηγήθηκε στην χρεοκοπία

Σε χρεοκοπία οδηγήθηκε μια από τις πιο εμβληματικές εταιρείες καλλυντικών της Βρετανίας η Body Shop, λιγότερο από τρεις μήνες μετά την εξαγορά της από γερμανικό Fund γεγονός που θέτει πλέον σε κίνδυνο χιλιάδες θέσεις εργασίας.

Η Aurelius, η γερμανική εταιρεία που εξαγόρασε το Body Shop

για 207 εκατομμύρια λίρες τον Νοέμβριο του 2023, είπε ότι δεν μπόρεσε να αναζωογονήσει την επιχείρηση μετά τις πολύ χαμηλές πωλήσεις τη διάρκεια των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.

Ο Aurelius είχε αναθέσει στη λογιστική εταιρεία FRP Advisory τη διαχείριση της εταιρείας, εκφράζοντας ανησυχίες για το μέλλον της επιχείρησης που ιδρύθηκε από την αείμνηστη ακτιβίστρια για το περιβάλλον και τα ανθρώπινα δικαιώματα Ανίτα Ρόντικ το 1976.

Αρχικά το γερμανικό Fund είχε δηλώσει ότι «η υιοθέτηση αυτής της προσέγγισης θα δώσει σταθερότητα, ευελιξία και ασφάλεια για τη διασφάλιση του μέλλοντος της «The Body Shop» και την αναζωογόνηση αυτής της εμβληματικής βρετανικής μάρκας.

Τώρα, οι διαχειριστές θα εξετάσουν όλες τις επιλογές για το μέλλον της επιχείρησης, που έχει περισσότερα από 200 καταστήματα στο Ηνωμένο Βασίλειο και πολλά ακόμη σε διάφορες άλλες χώρες, μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα, απασχολόντας περισσότερους από 2.000 εργαζομένους μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Ένα success story που χρεοκόπησε

H Body shop ήταν το δημιούργημα μιας αντισυμβατικής γυναίκας της Ανίτα Ρίντι που ήθεκε να αλλάξει τον κόσμο και σε κάποιο σημείο τα κατάφερε καθώς ήταν από τις πρώτες που χρησιμοποίησε φυτικά προϊόντα, να σταματήσει τις δοκιμές σε ζώα και να πείσει τις γυναίκες να επενδύσουν στη φυσική ομορφιά.

Το Body Shop ξεκίνησε το 1976, ως ένα μικρό κατάστημα στο Μπράιτον, με την 33χρονη τότε Ρόντικ να πουλά τα καλλυντικά της από φυσικά υλικά από το γκαράζ της.

Ξεκίνησε με 15 διαφορετικά καλλυντικά σε πέντε διαφορετικές συσκευασίες το καθένα, ώστε, όπως η ίδια είχε πει, να φαίνεται ότι διέθετε τουλάχιστον 100 διαφορετικά προϊόντα. Για να πείσει το κοινό να µπει στο κατάστημά της «ψέκαζε» με αρώµατα το πεζοδρόµιο μπροστά στην είσοδο του για να ακολουθούν οι πελάτες την όμορφη μυρωδιά.

Τα προϊόντα ήταν σε ανακυκλώσιμα μπουκαλάκια ενώ ο σεβασμός προς το περιβάλλον ήταν από τα πιο γνωστά της σλόγκαν.

Η Ρόντι πέθανε το 2007, ένα χρόνο νωρίτερα όμως πούλησε τη φίρμα της στη L’ Oreal. Ηταν μια απόφαση που επικρίθηκε πολύ, παρότι η ίδια υποσχέθηκε ότι το The Body Shop «θα ήταν περιφραγμένο μακριά από τις άλλες μάρκες του ομίλου».

Έκτοτε, η φίρμα έχει μεταπωληθεί δύο φορές, πρώτα στη Natura&Co, τη μεγαλύτερη βραζιλιάνικη εταιρεία καλλυντικών, και τώρα στον Aurelius, έναν παγκόσμιο όμιλο του οποίου ο στόχος είναι «να αναζωογονηθεί η εμβληματική βρετανική μάρκα». Τελικά δεν τα κατάφερε.

Related...Οι εταιρίες που μετατρέπουν απόβλητα τροφίμων σε καλλυντικά και ρούχαΚαλλυντικά και μακιγιάζ στην αρχαία ΕλλάδαΠώς να «σώσετε» τα καλλυντικά σας από την ζέστη
Keywords
Τυχαία Θέματα
Body Shop,