Οδηγούμε το Skoda Kamiq 1.0TSI – 110hp

Το Skoda Kamiq έρχεται στη χώρα μας σε μερικούς μήνες, αλλά μια πρώτη γεύση μπορείτε να την πάρετε, διαβάζοντας τις παρακάτω γραμμές, προκειμένου να διαπιστώσετε κι εσείς τις αρετές ενός αυτοκινήτου, που μπορεί να υιοθετεί τον ίδιο κινητήρα με άλλα μοντέλα του Ομίλου VW, παραμένει, όμως, αυθεντικό και με τον δικό του χαρακτήρα.

Το Kamiq βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A0 και σχεδιαστικά ξεχωρίζει από τα διπλά φώτα εμπρός. Εκείνα των LED βρίσκονται

πιο πάνω στη μάσκα και αποτελούν το σήμα κατατεθέν, καθώς όταν πρωτοπαρουσιάστηκε το 2019, αποτέλεσε το πρώτο μοντέλο της φίρμας με τέτοιο χαρακτηριστικό. Εξακολουθεί λοιπόν να έχει τέσσερα φωτιστικά σώματα στο μπροστινό μέρος (2+2), συνδυάζοντας όμορφο στιλ και αίσθηση ασφάλειας και άνεσης.

Το μήκος του ανέρχεται στα 4.240χλστ., δεν είναι μικρό, αλλά καταφέρνει να διατηρείται σχετικά συμπαγές για τα δεδομένα, δίνοντας την ευκαιρία στην πόλη για μερικές μανούβρες. Από εκεί και πέρα, η απόσταση των 18,6 εκατοστών από το έδαφος, το καθιστά ικανό για περιπέτειες εκτός δρόμου, χαλαρές βέβαια, καθώς δεν αποτελεί αυθεντικό off-road όχημα.

Οι όμορφες και σε μερικά σημεία επιθετικές γραμμές του συνδυάζονται εντός καμπίνας με τα ποιοτικά υλικά και τη συναρμογή τους, όπως επίσης με την πρακτικότητα και τους χώρους. Αξίζει να τονιστεί πως αυτός για τα μικροαντικείμενα αγγίζει τα 26 λίτρα και εκείνος της φόρτωσης τα 400. Από εκεί και πέρα, το κάθισμα του συνοδηγού αναδιπλώνεται, προσφέροντας τη δυνατότητα στον χειριστή να φορτώσει αντικείμενα, μήκους ακόμα και έως 2,45μ.

Η τεχνολογία και τα συστήματα κυμαίνονται στα ίδια, υψηλά επίπεδα. Το ψηφιακό κοκ-πιτ δηλώνει «παρών», το ίδιο και η οθόνη των οκτώ ιντσών, συν διάφορες άλλες λειτουργίες που βοηθούν τον οδηγό να κάνει τη ζωή του ακόμα πιο εύκολη, όπως για παράδειγμα το σύστημα προειδοποίησης τυφλού σημείου, η προστασία πεζών/δικυκλιστών, η διατήρηση λωρίδας, οι αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω και άλλα συναφή.

Πάμε τώρα στο σύνολο του κινητήρα. Πρόκειται για τον γνωστό 1.000άρη turbo 3κύλινδρο μοτέρ, με ισχύ 110 ίππους με 200Nm ροπή. Είναι ισχυρότερος από εκείνον του G-TEC και με 10,2 δευτ. για τα πρώτα 100χλμ./ώρα και τελική 194χλμ./ώρα, έχει τη δυνατότητα να ξεπεράσει πολλά μοντέλα και δη στη δεύτερη περίπτωση, όπου αρκετά νεότερης τεχνολογίας σταματούν στα 180χλμ./ώρα ή και σε λίγο λιγότερα. Το κιβώτιο είναι 6άρι χειροκίνητο και βοηθά από την πλευρά του και αυτό στην οδηγική συμπεριφορά του Kamiq.

Το αμάξωμα το νιώθεις στιβαρό, είναι καλά «δεμένο» και σε αυτό φροντίζουν τα γόνατα εμπρός και ο ημιάκαμπτος άξονας πίσω, καταφέρνοντας να ξεπεράσει με ικανοποιητικό τρόπο τόσο τις στροφές όσο και τα σημεία στα οποία η άσφαλτος δεν είναι τόσο καλή.

Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα 205/60-R16, όμως στην περίπτωση της δοκιμής φορούσε τα 205/55-R17 της Goodyear, κάτι που σημαίνει πως είναι πιο σταθερό, χάνοντας ελάχιστους πόντους αναφορικά με την άνεση. Αλλά έτσι είναι αυτά και δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Χαμηλό προφίλ και φαρδύ ελαστικό ευνοεί τη σταθερότητα και ψηλό προφίλ με στενό ελαστικό, την άνεση.

ΠΡΙΝ ΦΥΓΕΤΕΟδηγούμε το ηλεκτρικό Volvo C40 Recharge P8 AWDΕιδική έκδοση DS 3 ESPRIT DE VOYAGEΗ Nissan μετρά αντίστροφα για πωλήσεις μόνο ηλεκτροκίνητων στην Ευρώπη
Keywords
Τυχαία Θέματα