Βραχυκύκλωμα σε μοτέρ φορτηγού, η αιτία για την πυρκαγιά στο «Ελευθέριος Βενιζέλος»

Η αιτία για τη φωτιά ήταν βραχυκύκλωμα σε μοτέρ φορτηγού-ψυγείου που βρισκόταν στο γκαράζ του πλοίουΤέσσερα λεπτά χρειάστηκαν για να επεκταθεί η φωτιά σε τέτοιο βαθμό, ώστε να μην μπορεί να ελεγχθείAν το πλοίο δεν ήταν καλής κατασκευής ή επαρκώς συντηρημένο, η φωτιά θα είχε εξαπλωθεί προς τα πάνω και θα μιλούσαμε για τραγωδία

Τον απόλυτο εφιάλτη είχαν ζήσει το βράδυ της Τρίτης 28ης Αυγούστου οι επιβάτες του πλοίου «Ελευθέριος Βενιζέλος» το οποίο ξεκινούσε από τον Πειραιά, με προορισμό τα Χανιά.

Δύο

ώρες μετά τον απόπλου ξέσπασε φωτιά στο τρίτο γκαράζ με συνέπεια να επικρατήσει πανικός. Ελήφθη άμεσα η απόφαση για επιστροφή στην Πειραιά με την πυρκαγιά να καίει και τις εικόνες να είναι συγκλονιστικές. Στο πλοίο ήταν 875 επιβάτες, πολλά μέλη πληρώματος, 80 φορτηγά και 152 ΙΧ οχήματα.

Δημοσίευμα της εφημερίδας «Έθνος της Κυριακής», αποκαλύπτει τον λόγο που ξέσπασε η φωτιά. Η αιτία ήταν ένα βραχυκύκλωμα σε μοτέρ φορτηγού-ψυγείου που βρισκόταν στο γκαράζ του «Ελευθέριος Βενιζέλος»…

Σύμφωνα με πηγές του λιμενικού που επικαλείται η εφημερίδα, προκλήθηκε βραχυκύκλωμα σε μοτέρ και από την υπερθέρμανση η οποία έφτασε στους 400-500 βαθμούς Κελσίου, πήραν φωτιά τα καλώδια και στη συνέχεια τα σκέπαστρα των οχημάτων που βρίσκονταν στο γκαράζ του «Ελευθέριος Βενιζέλος». Τέσσερα λεπτά χρειάστηκαν να επεκταθεί η φωτιά στο σε τέτοιο βαθμό, ώστε να μην μπορεί να ελεγχθεί.

Οι λόγοι που η φωτιά δεν πήρε μεγαλύτερες διαστάσεις οφείλονται στις πυράντοχες θύρες του «Ελευθέριος Βενιζέλος» που έκλεισαν και στεγανοποίησαν μεγάλα κομμάτια του πλοίου και στο σύστημα πυρόσβεσης που δημιούργησαν στα γκαράζ, τεχνητή ομίχλη νερού, χωρίς να κινδυνεύσει να πλημμυρίσει το πλοίο.

Επίσης αναφέρεται πως αν το πλοίο δεν ήταν καλής κατασκευής ή επαρκώς συντηρημένο, η φωτιά θα είχε εξαπλωθεί προς τα πάνω και θα μιλούσαμε για το τραγωδία. Οι ζημιές στο Ελευθέριος Βενιζέλος είναι πολύ σοβαρές, αλλά εκτιμάται ότι θα επισκευαστούν και το πλοίο θα επιστρέψει και πάλι στις θάλασσες. Οι μεγαλύτερες ζημιές έχουν προκληθεί στις πόρτες των γκαράζ, στις ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις και στα πατώματα του πλοίου.

Keywords
Τυχαία Θέματα