Διατηρείστε την επαφή με τους πελάτες σας: οφέλη από την ανταλλαγή μηνυμάτων για τις επιχειρήσεις

Τα τελευταία δύο χρόνια, με πολλές κανονικές επιχειρηματικές δραστηριότητες να διαταράσσονται και προτεραιότητες να μετατοπίζονται, η επαφή με τους πελάτες έχει γίνει πιο σημαντική από ποτέ.

Οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων προσφέρουν μια ποικιλία λειτουργιών που κάνουν τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες εύκολες και βολικές τόσο για τους χρήστες όσο και για τις επιχειρήσεις, ακόμη και στις πιο δύσκολες περιστάσεις. Οι εταιρείες τα χρησιμοποιούν για marketing και για να ενημερώνουν το κοινό τους για σημαντικά νέα και

τις τελευταίες αναβαθμίσεις στα προϊόντα τους, ενώ οι πελάτες τα χρησιμοποιούν για να έρθουν σε επαφή με αξιόπιστες επιχειρήσεις άμεσα, ειδικά σε περιόδους κρίσης. Πολλές εφαρμογές μηνυμάτων αναγνωρίζουν αυτή τη σχέση μεταξύ των ενδιαφερόντων των δύο πλευρών και προσπαθούν να δημιουργήσουν τα κατάλληλα εργαλεία για να γεφυρώσουν το χάσμα μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών ώστε να επιτρέψουν στις εταιρείες να παρέχουν υποστήριξη που μπορεί να χρειάζονται οι πελάτες τους, με κάθε τρόπο.

Οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων τείνουν να είναι αρκετά ευέλικτες, επομένως μπορούν να χρησιμοποιηθούν για ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών επικοινωνίας, από το marketing έως την υποστήριξη πελατών και τη διαχείριση παραγγελιών. Είναι σημαντικό να κατανοήσετε τις δυνατότητες ενός messenger, ώστε να μπορείτε να αξιοποιήσετε τα χαρακτηριστικά του για να δημιουργήσετε και να διατηρήσετε μια ουσιαστική επαφή με τους πελάτες σας.

Διαφορετικοί τύποι Business Messages
Πάρτε για παράδειγμα το Viber. Η εφαρμογή κάνει διάκριση μεταξύ τριών κύριων τύπων μηνυμάτων: Συναλλαγών, Διαφημιστικά και Συνομιλιών. Μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει και τους τρεις τύπους μηνυμάτων σε συνδυασμό για να αλληλεπιδράσει με την πελατειακή του βάση – ή να επιλέξει αυτόν που ταιριάζει στους συγκεκριμένους επιχειρηματικούς στόχους του.

● Τα μηνύματα συναλλαγών είναι επαγγελματικά μηνύματα που αποστέλλονται ως απάντηση σε μια ενέργεια που έλαβε ο πελάτης. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την επιβεβαίωση μιας αγοράς ή ενός ραντεβού, για την αποστολή ευαίσθητων στο χρόνο πληροφοριών, όπως ενημερώσεις πτήσεων ή ειδοποιήσεις καιρού και πολλά άλλα. Οι εύχρηστες επιλογές περιλαμβάνουν τη ρύθμιση της συχνότητας, των θεμάτων και του χρονισμού των μηνυμάτων. Τείνουν να είναι πολύ χρήσιμα για τους πελάτες – και πιο οικονομικά από τα SMS που χρησιμοποιούνται για παρόμοιο σκοπό.
● Τα διαφημιστικά μηνύματα βοηθούν στην προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας: χρησιμοποιήστε τα για να ανακοινώσετε πωλήσεις, νέα προϊόντα και υπηρεσίες, ειδοποιήσεις για εκ νέου απόθεμα ή εκπτώσεις. Σε απρόβλεπτες συνθήκες, μπορείτε εύκολα να αλλάξετε αυτό που επικοινωνείτε στον πελάτη και να του παρέχετε τις πληροφορίες ή τα προϊόντα που πραγματικά χρειάζεται εκείνη τη στιγμή. Σε σύγκριση με τα παραδοσιακά SMS, τα διαφημιστικά μηνύματα έχουν βελτιωμένα χαρακτηριστικά: οι επιχειρήσεις μπορούν να στείλουν κείμενα με έως και 1000 χαρακτήρες, με φωτογραφίες, βίντεο, links, κουμπιά CTA και emoticons.
● Τα μηνύματα συνομιλιών επιτρέπουν στις εταιρείες να έχουν μια πραγματική συζήτηση με τους πελάτες τους. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την απάντηση ερωτήσεων, την επιλογή του σωστού προϊόντος, τη διαχείριση παραγγελιών, την παροχή υποστήριξης πελατών μετά την πώληση, τη συλλογή σχολίων πελατών και πολλά άλλα. Αυτός ο τύπος επαγγελματικών μηνυμάτων είναι ο καταλληλότερος για την οικοδόμηση μιας ισχυρότερης σχέσης με το κοινό μέσω του διαλόγου.

Chatbots
Ο κόσμος έχει συγκλονιστεί από πολλά γεγονότα τα τελευταία χρόνια, κάτι που καθιστά την ψηφιακή επικοινωνία απαραίτητη. Πολλές επιχειρήσεις μπορεί να δυσκολεύονται να συμβαδίσουν με τη ζήτηση για πληροφορίες και υποστήριξη και στρέφονται σε chatbots για να διαχειριστούν τη ροή ερωτήσεων και αιτημάτων. Αυτά τα βασικά επιχειρηματικά εργαλεία μπορούν να σας βοηθήσουν να ανταποκριθείτε στα ερωτήματα των πελατών γρήγορα και με ευκολία, απελευθερώνοντας το χρόνο της ομάδας σας για να επικεντρωθεί σε πιο επείγοντα θέματα, ειδικά σε αυτά που απαιτούν μια πιο εξατομικευμένη επαφή. Τα chatbots μπορούν να είναι διαθέσιμα 24/7, πράγμα που σημαίνει ότι οι πελάτες σας μπορούν πάντα να λάβουν τη βοήθεια που χρειάζονται, τη στιγμή που τη χρειάζεται, και δεν χρειάζεται να προσλάβετε επιπλέον προσωπικό υποστήριξης για να δουλεύει εκτός των ωρών λειτουργίας της επιχείρησής σας. Τα chatbots βοηθούν στην επίτευξη κλίμακας χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα. Και θα μπορούσαν να είναι η διαφορά μεταξύ της διατήρησης της επιχείρησής σας στην επιφάνεια ή ενός ναυαγίου σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς.
Παραδείγματα chatbots στο Viber

In-App Διαφήμιση

Αυτό που κάνει τους messengers ιδιαίτερα χρήσιμους είναι η δημοφιλία τους. Οι πλατφόρμες αυτές έχουν κολοσσιαίες βάσεις χρηστών, συχνά σε πολλές περιοχές: για παράδειγμα, μόνο το Viber συνδέει πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες με επωνυμίες σε περισσότερες από 190 χώρες. Αν και η δημοτικότητα είναι πολύτιμη για τα επιχειρηματικά μηνύματα, καθιστά επίσης την πλατφόρμα εξαιρετική επιλογή για διαφήμιση. Ορισμένοι messengers προφέρουν πολλές μορφές διαφήμισης, μερικές φορές επιτρέποντας δημιουργικούς τρόπους σύνδεσης με το κοινό, όπως τα αυτοκόλλητα στο Viber και οι Φακοί, οι κλήσεις Viber, οι οθόνες μετά την κλήση, οι οθόνη Εξερεύνησης και άλλα. Αυτές οι λύσεις είναι ιδανικές για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών και μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας με οικονομικό και αποδοτικό τρόπο.

Είδη διαφήμισης στο Viber

Ισχυρή σύνδεση ένας προς έναν με το κοινό σας

Η διαρκώς μεταβαλλόμενη πραγματικότητα που ζούμε απαιτεί από τις επιχειρήσεις να προσαρμόζονται συνεχώς για να παραμένουν σχετικές με το κοινό τους. Οι εφαρμογές μηνυμάτων επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να επικοινωνούν με τους πελάτες σε πραγματικό χρόνο, ανεξάρτητα από την τοποθεσία. Αυτό είναι ζωτικής σημασίας για εταιρείες που θέλουν να οικοδομήσουν μακροχρόνιες σχέσεις και να παρέχουν άμεση υποστήριξη.

Η αλληλεπίδραση με τους πελάτες σε προσωπικό επίπεδο, η αύξηση της αφοσίωσης μέσω πολύτιμου περιεχομένου και υποστήριξης ή έστω το να είσαι απλά εκεί: οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων όπως το Viber είναι ιδανικές για όλες αυτές τις δουλειές.
Γνωρίζοντας ποιο περιεχόμενο λειτουργεί καλύτερα για το κοινό σας

Προσαρμόστε τη δημιουργικότητά σας ανάλογα με την κατάσταση, αλλά έχετε κατά νου ότι το επίκαιρο, προσωπικό και διαδραστικό περιεχόμενο τείνει να λειτουργεί καλύτερα. Σήμερα, οι πελάτες θέλουν να μπορούν να επικοινωνούν μαζί σας εύκολα και γρήγορα και περιμένουν ανταπόκριση. Με διαφορετικές λύσεις για επιχειρήσεις σε εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων, μπορείτε να στέλνετε στους πελάτες σας ειδήσεις, εξατομικευμένες προσφορές και πληροφορίες που τους ενδιαφέρουν πραγματικά, και μπορείτε να το κάνετε με τρόπο που δεν μοιάζει με το marketing "στο όνομα του Θεού". Αξιοποιήστε τις διαδραστικές δυνατότητες του messenger για να κάνετε το περιεχόμενό σας πιο ελκυστικό, αξέχαστο και συναρπαστικό.

Οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων μπορούν να είναι ένα ισχυρό και ευέλικτο εργαλείο για την παροχή υποστήριξης πελατών, την επίλυση προβλημάτων γρήγορα και αποτελεσματικά και την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών σας απευθείας στους πελάτες. Απευθυνθείτε στους πελάτες όπου κι αν βρίσκονται και βεβαιωθείτε ότι είναι πάντα ενημερωμένοι για τις πιο πρόσφατες πληροφορίες και ότι έχουν την υποστήριξή σας ό,τι κι αν συμβεί.

#Viber
Keywords
Τυχαία Θέματα