Η LIDL αυξάνει την παρουσία της μέσω online καταστημάτων

Συνεχίζεται με γοργούς ρυθμούς η επέκταση της παρουσίας της Lidl στο online κανάλι πωλήσεων. Δεν είναι τυχαίο ότι τους τελευταίους 12 μήνες, ο πολυεθνικός όμιλος έχει αυξήσει τα online καταστήματά από 4 στα 11, στα οποία περιλαμβάνεται και το ηλεκτρονικό εμπόριο στα τρόφιμα σε 5 χώρες.

Πιο αναλυτικά, από το ξεκίνημα του 2019, η Lidl λειτουργεί ηλεκτρονικές πλατφόρμες πώλησης

ειδών διατροφής σε τρεις χώρες (Ιταλία, Ιρλανδία, Ισπανία) και μία πλατφόρμα με είδη -πλην τροφίμων- στην Πολωνία. Το συνεχιζόμενο άνοιγμα online καταστημάτων στην Ευρώπη αποτελεί μέρος της στρατηγικής του ομίλου, που έχει ως στόχο την παροχή περισσότερων ψηφιακών λύσεων στους καταναλωτές.

Σε ό,τι αφορά το κανάλι του online-πλην τροφίμων-, αυτό αποτελεί ουσιαστικά μια επέκταση του φυσικού καταστήματος, παρέχοντας ακόμη μεγαλύτερη ποικιλία στους πελάτες της αλυσίδας.

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ONLINE ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ

Στις περισσότερες αγορές, όπου η Lidl προσφέρει online τρόφιμα, συνεργάζεται με εδραιωμένα online supermarkets όπως είναι π.χ. το Lola Market στην Ισπανία, το Boxed στις ΗΠΑ, το Supermarcato24 στην Ιταλία κ.λ.π., αντί να "τρέξει" τα συγκεκριμένα projects μόνη της. Εκτιμάται δηλαδή ότι αποτελεί πιο ασφαλή και αποτελεσματική λύση και χωρίς να απαιτούνται μεγάλες επενδύσεις.

Με τα online supermarkets να διαχειρίζονται ουσιαστικά τις παραγγελίες και τις παραδόσεις, η Lidl δεν χρειάζεται να αλλάξει την εφοδιαστική της αλυσίδα, ενώ παράλληλα της προσφέρονται – από τα online supermarkets - περισσότερα στοιχεία για την συμπεριφορά των καταναλωτών, δίνοντας της έτσι τη δυνατότητα να βελτιώσει τη γκάμα των προϊόντων και των υπηρεσιών της.

Η στρατηγική της Lidl πάνω στο κομμάτι αυτό αφορά στη δοκιμή σε κάποια συγκεκριμένη περιοχή – συνήθως μια μεγάλη πόλη – και στη συνέχεια επέκταση σε άλλες πόλεις της χώρας, όπως προτίθεται να κάνει ήδη σε Βέλγιο και Ιταλία.

Keywords
Τυχαία Θέματα