Πώς μπορεί η αγορά των χρηματοοικονομικών να χρησιμοποιήσει τις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων

Στη σημερινή ψηφιακή εποχή με τους γρήγορους ρυθμούς της, οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής μας επικοινωνίας.

Άρθρο της Limor Bailey, Partnerships Account Director στη Rakuten Viber

Αυτή η αλλαγή στα κανάλια επικοινωνίας δεν πέρασε απαρατήρητη από τον χρηματοπιστωτικό κλάδο – πολλές τράπεζες και χρηματοοικονομικά ιδρύματα αγκάλιασαν τις δυνατότητες των εφαρμογών συνομιλίας για να επικοινωνήσουν με

πελάτες τους και να τους παρέχουν καινοτόμες υπηρεσίες. Πριν από μια δεκαετία, η ιδέα ότι θα λαμβάνατε ένα μήνυμα από την τράπεζά σας που θα περιείχε ένα emoji φαινόταν παρατραβηγμένη. Ωστόσο, εδώ είμαστε σήμερα, μάρτυρες μιας απίστευτης εξέλιξης στον τρόπο που τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους.

Καθώς οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων αποκτούν δυναμική, ο χρηματοοικονομικός τομέας βρίσκει δημιουργικούς τρόπους για να προσφέρει στους πελάτες μια πιο εξατομικευμένη, βολική και αποτελεσματική εμπειρία. Από την παροχή άμεσης υποστήριξης έως τον εξορθολογισμό των συναλλαγών, οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων έχουν γίνει ανεκτίμητα εργαλεία για τις τράπεζες και άλλες χρηματοοικονομικές υπηρεσίες. Την ίδια ώρα όμως που οι οργανισμοί αυτοί μπαίνουν στον παιχνίδι των emoji, των GIF και του ελκυστικού περιεχομένου, πρέπει επίσης να ακολουθήσουν μια λεπτή γραμμή για να διασφαλίσουν ότι η εικόνα της εταιρείας τους ευθυγραμμίζεται με την εμπιστοσύνη και την αξιοπιστία που περιμένουν οι πελάτες τους.

Ας εξερευνήσουμε τον μετασχηματισμό των εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων εντός του χρηματοπιστωτικού κλάδου και πέραν αυτού και ας ρίξουμε φως στις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που βρίσκονται μπροστά τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους καταναλωτές.

Τράπεζες και εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων: Συνδυασμός ελκυστικού περιεχομένου με αξιόπιστη εικόνα

Οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων έχουν γίνει σημαντικές στον οικονομικό κόσμο, επειδή το κοινό τις θεωρεί εύκολες και γρήγορες στη χρήση. Περίπου το 58% πιστεύει ότι οι εφαρμογές μηνυμάτων είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για να συνομιλούν με επιχειρήσεις. Έχουν ήδη υιοθετηθεί από πολλά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα για την αποστολή ενημερώσεων λογαριασμού, την παροχή εξυπηρέτησης πελατών και την προώθηση νέων προϊόντων και υπηρεσιών.

Κείμενο, Πολυμέσα και Chatbots – Ο δυναμικός μετασχηματισμός των εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων μέσα στον χρηματοπιστωτικό κλάδο

Τα τελευταία χρόνια, οι τράπεζες έχουν μεταβεί με επιτυχία στην αποστολή γραπτών μηνυμάτων ως κύριο μέσο διατήρησης επαφής με τους πελάτες. Η ανταλλαγή μηνυμάτων προσφέρει έναν βολικό και αποτελεσματικό τρόπο επικοινωνίας, καλύπτοντας τις προτιμήσεις του κοινού με γρήγορους ρυθμούς.

Μία από τις βασικές κινητήριες δυνάμεις πίσω από αυτή τη μετάβαση είναι το γεγονός ότι το 75% των millennials προτιμούν τα μηνύματα. Αναγνωρίζοντας αυτή την τάση, οι τράπεζες έχουν προσαρμόσει τις στρατηγικές επικοινωνίας τους για να ευθυγραμμιστούν με αυτήν και να προσφέρουν μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία.

Από επισκέψεις στο κατάστημα, στα μηνύματα:

Με την ευρεία υιοθέτηση εφαρμογών συνομιλίας όπως το Viber, είναι πλέον δυνατή η δημιουργία μιας ολόκληρης εμπειρίας μέσω εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων, από τη δημιουργία awareness και την αύξηση των μετατροπών έως την παροχή υποστήριξης και την εξασφάλιση αφοσίωσης. Αυτή η προσέγγιση όχι μόνο συμβάλλει στην αύξηση των ποσοστών απόκρισης και μετατροπών, αλλά προσφέρει επίσης καλύτερη εμπειρία τόσο για τις τράπεζες όσο και για τους πελάτες τους.

Μετάβαση σε περιεχόμενο πολυμέσων:

Οι σημερινές προηγμένες εφαρμογές επιτρέπουν στις τράπεζες να χρησιμοποιούν πλούσιο περιεχόμενο πολυμέσων για να προσεγγίσουν και να επικοινωνήσουν με τους χρήστες. Για παράδειγμα, οι εταιρείες στο Viber κοινοποιούν εικόνες, αρχεία και βίντεο σε επαγγελματικά μηνύματα, στέλνουν αυτοκόλλητα και carousels σε chatbots, δημιουργούν επώνυμους φακούς και πολλά άλλα. Αυτές οι δυνατότητες βοηθούν στην αποτελεσματική σύνδεση με τους πελάτες και στη διατήρηση του ενδιαφέροντός τους για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες των τραπεζών. Επιπλέον, η κοινή χρήση ελκυστικού και ενημερωτικού περιεχόμενου, όπως infographics και βίντεο, βελτιώνει περαιτέρω την εμπειρία του πελάτη και παρέχει πολύτιμες πληροφορίες.

Χρήση chatbots:

Οι τράπεζες έχουν αξιοποιήσει τα πλεονεκτήματα των chatbots, καθώς προσφέρουν βοήθεια 24 ώρες το 24ωρο και είναι πιο αποτελεσματικές από την παραδοσιακή υποστήριξη μέσω email. Οι σημερινοί πελάτες αναμένουν εξατομικευμένες και έγκαιρες αλληλεπιδράσεις με τις επιχειρήσεις. Τα chatbots ικανοποιούν αυτές τις προσδοκίες, παρέχοντας ακριβείς πληροφορίες, γρήγορους χρόνους απόκρισης, απρόσκοπτη υποστήριξη και επιλογές αυτοεξυπηρέτησης. Με τα chatbots, οι τράπεζες μπορούν να αυξήσουν την ικανοποίηση, την αφοσίωση και τη συνολική εμπιστοσύνη στις υπηρεσίες τους – ενώ επιτρέπουν στους υπαλλήλους του τμήματος υποστήριξης να ασχολούνται με πιο περίπλοκες ερωτήσεις.

Θέτοντας το απόρρητο και την ασφάλεια των πελατών σε προτεραιότητα

Οι τράπεζες πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στο απόρρητο και την ασφάλεια των πελατών για να δημιουργήσουν εμπιστοσύνη και πίστη μεταξύ των πελατών τους. Ακολουθούν ορισμένες βασικές συμβουλές για τη διασφάλιση του απορρήτου και της ασφάλειας των πελατών:

● Επιλέξτε ασφαλείς πλατφόρμες επικοινωνίας: Επιλέξτε εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων με ισχυρές δυνατότητες ασφαλείας και σεβασμό στους νόμους περί απορρήτου των χρηστών. Για παράδειγμα, το Viber προσφέρει κρυπτογράφηση end-to-end για ιδιωτικές και ομαδικές συνομιλίες και ιδιωτικές κλήσεις και κρυπτογράφηση in transit για επαγγελματικά μηνύματα. Η εταιρεία συμμορφώνεται με τους νόμους περί απορρήτου δεδομένων όπως GDPR, CCPA και CPRA.

● Εφαρμογή ισχυρών μέτρων ελέγχου ταυτότητας: Απαιτείται έλεγχος ταυτότητας πολλαπλών παραγόντων για την πρόσβαση σε ευαίσθητες πληροφορίες πελατών και διαδικτυακές χρηματοοικονομικές υπηρεσίες για την αποτροπή μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης.

● Εκπαιδεύστε τους πελάτες σας σχετικά με τις ασφαλείς τραπεζικές πρακτικές: Ενημερώστε τακτικά τους πελάτες σας για πιθανούς κινδύνους, όπως επιθέσεις phishing και διαδικτυακές απάτες, και παρέχετε καθοδήγηση σχετικά με τον τρόπο προστασίας των δεδομένων και των λογαριασμών τους.

● Παρακολούθηση και ανταπόκριση σε συμβάντα ασφαλείας: Δημιουργήστε μια ειδική ομάδα για την παρακολούθηση και την απόκριση σε πιθανές παραβιάσεις ή απειλές της ασφάλειας και έχετε ένα σαφές σχέδιο για τη διαχείριση τέτοιων συμβάντων.

● Διατήρηση διαφάνειας σχετικά με τη χρήση δεδομένων: Ενημερώστε ξεκάθαρα τους πελάτες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούνται, αποθηκεύονται και προστατεύονται τα προσωπικά τους στοιχεία και παρέχετε επιλογές για τη διαχείριση των προτιμήσεων δεδομένων τους.

● Κρυπτογράφηση ευαίσθητων δεδομένων: Βεβαιωθείτε ότι οι ευαίσθητες πληροφορίες πελατών είναι κρυπτογραφημένες για την αποτροπή μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης.

Αγκαλιάζοντας την εποχή των μηνυμάτων
Στον σημερινό κόσμο που αλλάζει συνεχώς, οι τράπεζες και οι χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί που χρησιμοποιούν εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων μπορούν να γίνουν ηγέτες του κλάδου τους. Οι εφαρμογές συνομιλίας κάνουν την επικοινωνία εύκολη, εστιάζουν στον πελάτη και βελτιώνουν την εμπιστοσύνη και την αφοσίωση. Η ενσωμάτωση εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων στη στρατηγική επικοινωνίας του χρηματοπιστωτικού κλάδου δεν είναι πλέον πολυτέλεια, αλλά αναγκαιότητα για την ανάπτυξη σε έναν όλο και πιο ψηφιακό κόσμο.

#Viber #ΑΓΟΡΑ #ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Keywords
Τυχαία Θέματα