Πώς ένας επίσημος λογαριασμός βοηθά την υπόληψη μιας εταιρείας;

Η ασφάλεια ήταν ανέκαθεν ένα από τα πιο σημαντικά θέματα στις ψηφιακές επικοινωνίες. Κι έχει ελάχιστα βελτιωθεί τα τελευταία χρόνια. Μάλιστα, ιοί και κακόβουλο λογισμικό δεν είναι πια η μόνη απειλή. Ένα νέο είδος απάτης είναι πολύ συχνό αυτή την περίοδο.

Οι απατεώνες προσποιούνται ότι είναι αντιπρόσωποι γνωστών εταιρειών σε δημοφιλείς ψηφιακές πλατφόρμες, όπως τα social media και οι εφαρμογές μηνυμάτων, ώστε να κερδίσουν και να εκμεταλλευτούν την εμπιστοσύνη των χρηστών. Αυτή η κακόβουλη χρήση βλάπτει τόσο τους καταναλωτές όσο και την
υπόληψη της εταιρείας, το όνομα της οποίας χρησιμοποιείται. Ένας τρόπος για να διασφαλίσετε την δημόσια εικόνα της επιχείρησής σας και να απολαύσετε τα προνόμια του digital marketing είναι να εμφανίζεστε στις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες ως μια πιστοποιημένη εταιρεία.

Από τη Noa Bar-Shay, Senior Partnerships Account Director της Rakuten Viber – Μάρτιος, 2022

Αν ψάχνετε τον τρόπο να αποδείξετε ότι ο λογαριασμός σας σε κάποια εφαρμογή μηνυμάτων είναι αυθεντικός, η πρώτη σας προτεραιότητα θα πρέπει να είναι να ανοίξετε έναν επίσημο επιχειρηματικό λογαριασμό. Αυτό θα προσφέρει στην εταιρεία σας ένα πιστοποιημένο προφίλ για χρήση στην επικοινωνία με τους πελάτες: για παράδειγμα, για να ενημερώσετε για την κατάσταση μιας παραγγελίας, να προσφέρετε υποστήριξη και να ειδοποιήσετε τους πελάτες σας για προσφορές και νέα προϊόντα που μπορεί να τους ενδιαφέρουν. Είναι όμως οι εφαρμογές μηνυμάτων αρκετά ασφαλείς για την επικοινωνία των επιχειρήσεων; Οι ειδικοί του Viber σας εξηγούν γιατί είναι. Ορίστε μερικά χαρακτηριστικά που τις κάνουν μια καλή και ασφαλή επιλογή. 1. Οι επίσημοι λογαριασμοί έχουν ξεκάθαρη ένδειξη. Πολλές επιχειρήσεις δημιουργούν επίσημους λογαριασμούς στα social media και τις εφαρμογές μηνυμάτων για να κάνουν σαφές στους πελάτες τους ότι συνομιλούν όντως με την πραγματική μάρκα. Μετά την πιστοποίηση του λογαριασμού, η εταιρεία συνήθως θα λάβει κάποιο είδος σήματος ή κονκάρδας που θα αποδεικνύει την αυθεντικότητα του λογαριασμού. Αυτό επιτρέπει στους χρήστες να ξεχωρίζουν τις πραγματικές εταιρείες από τους απατεώνες με μια ματιά και άρα βοηθά στην υπόληψη μιας εταιρείας. Αυτό το σήμα πιστοποίησης μπορεί να έρθει στη μορφή του «μπλε σημαδιού» δίπλα στο όνομα της μάρκας (όπως στους επιχειρηματικούς λογαριασμούς του Viber) και βοηθά τόσο τις επιχειρήσεις όσο και τους πελάτες. Το Viber παίρνει πολύ σοβαρά τη δημιουργία επίσημων επαγγελματικών λογαριασμών. Κάθε αίτηση γίνεται αντικείμενο επεξεργασίας από την ομάδα, ώστε μόνο αυθεντικές μάρκες να περνούν τη διαδικασία πιστοποίησης και να έχουν πρόσβαση στα επιχειρηματικά εργαλεία της πλατφόρμας -κι αυτό μόνο αφού πρώτα έχουν αποδεχτεί τους κανόνες ιδιωτικού απόρρητου του Viber. Παράδειγμα επίσημου επιχειρηματικού λογαριασμού στο Viber 2. Πέρα από τα σήματα πιστοποίησης, οι εταιρείες μπορούν να έχουν ένα επιχειρηματικό προφίλ που βοηθά στο να δώσουν τις σωστές εντυπώσεις. Μπορεί να περιέχει ένα λογότυπο, μια σύντομη περιγραφή, διεύθυνση και τηλεφωνικό αριθμό. Το Viber, για παράδειγμα, θα δηλώσει ότι πρόκειται για «επιχειρηματικό λογαριασμό» ακριβώς δίπλα στο όνομα της εταιρείας και το λογότυπό της. Όπως και τα σήματα πιστοποίησης, το επιχειρηματικό προφίλ βοηθά τος χρήστες να ξεχωρίσουν μια πραγματική εταιρεία από έναν απατεώνα (που θα αναγκαστεί να χρησιμοποιήσει απλό προφίλ, αφού δεν θα καταφέρει να περάσει τη διαδικασία πιστοποίησης ενός επιχειρηματικού). Ως εταιρεία επίσης επωφελείστε από ένα τέτοιο λογαριασμό. Όχι μόνο διασφαλίζετε την υπόληψή σας, αλλά είναι και ένας εξαιρετικός τρόπος για να παρουσιαστείτε στο κοινό σας προσφέροντας μια περιγραφή των υπηρεσιών σας. 3. Τα μηνύματα δεν αποθηκεύονται στους servers. To messaging μπορεί να γίνει πιο ασφαλές σε σχέση με το email γιατί τα μηνύματα δεν αποθηκεύονται στους servers του παρόχου, όπως με τα προγράμματα email. Κάτι που σημαίνει ότι ο πάροχος email σας μπορεί να επιτρέπει άλλες εταιρείες να διαβάζουν τα μηνύματά σας ώστε να στέλνουν στοχευμένες διαφημίσεις. Όμως μια έμπιστη εφαρμογή μηνυμάτων δεν επιτρέπει τέτοια παραβίαση του ιδιωτικού απόρρητου. 4. Προστασία δεδομένων. Πέρα από το θέμα της αυθεντικότητας, υπάρχει πάντα η ανησυχία για τα πλατφόρμες επικοινωνίας, ειδικά για εταιρείες που χειρίζονται ευαίσθητες πληροφορίες (π.χ. οικονομικές ή υγείας) για το αν οι εφαρμογές μηνυμάτων είναι αρκετά ασφαλείς για την ανταλλαγή εμπιστευτικών πληροφοριών. Ο χρυσός κανόνας στην ασφάλεια της επικοινωνίας peer-to-peer είναι η κρυπτογράφηση end-to-end, ενώ στο business messaging χρησιμοποιείται η κρυπτογράφηση in transit. Αυτή χρησιμοποιείται όταν τα μηνύματα δεν στέλνονται από κάποιον ιδιώτη, αλλά μέσα από την πλατφόρμα της μάρκας, χρησιμοποιώντας ένα πρωτόκολλο ΑΡΙ. Μόλις το μήνυμα σταλεί (βρίσκεται “in transit”), κρυπτογραφείται και αποκρυπτογραφείται μόνο όταν φτάσει στο back-end σύστημα της εφαρμογής μηνυμάτων. Το σύστημα τότε κρυπτογραφεί τα μηνύματα ξανά πριν τα στείλει στο χρήστη ή την υπηρεσία. Η κρυπτογράφηση in transit προσφέρει ένα εξαιρετικά ψηλό επίπεδο ασφάλειας για τις επιχειρήσεις, ώστε η εταιρεία σας να είναι προστατευμένη από τους χάκερ, όταν εμπιστεύεται εφαρμογές μηνυμάτων που χρησιμοποιούν αυτό το πρωτόκολλο. 5. Μια σωστή εισαγωγή προς το χρήστη βοηθά στο κτίσιμο εμπιστοσύνης. Κάποιες εφαρμογές μηνυμάτων έχουν εύχρηστα εργαλεία που όχι μόνο αποδεικνύουν ότι είστε όντως η πραγματική εταιρεία, αλλά και βοηθούν στην επικοινωνία με το χρήστη. Το Viber χρησιμοποιεί μια ειδική έξτρα οθόνη για αυτό: το πρώτο μήνυμά σας συνοδεύεται από μια εξήγηση προς τους πελάτες γιατί το λαμβάνουν και από ποιον έρχεται. Η λειτουργία αυτή χρησιμεύει ως μια επίσημη εισαγωγή και διασφαλίζει στον χρήστη ότι το μήνυμα δεν είναι spam. Το κοινό συνήθως αντιδρά θετικά σε τέτοιου τύπου επεξηγήσεις. Τα πλεονεκτήματα της επικοινωνίας με τους χρήστες μέσω ενός επίσημου επιχειρηματικού λογαριασμού σε μια εφαρμογή μηνυμάτων είναι πολύ περισσότερα από την προστασία από απατεώνες. Υπάρχει η επιλογή να συνδέσετε το λογαριασμό σας με τα συστήματα CRM και CDP για να εξατομικεύσετε περισσότερο τις επικοινωνίες με τους πελάτες, έχετε δεδομένα σε πραγματικά χρόνο, διαδραστικά μηνύματα και πραγματικές, αμφίδρομες συζητήσεις, όλα αυτά σε καλές τιμές -και πολλά περισσότερα. Όποιες κι αν είναι οι προτεραιότητές σας στην επικοινωνία με τους πελάτες σας, ένας επίσημος λογαριασμός βοηθά και εσάς και εκείνους.
Keywords
Τυχαία Θέματα