Υγειονομική «βόμβα» τα ΜΜΜ: Χωρίς air condition συρμοί, πολυκοσμία, επιβάτες χωρίς μάσκα (εικόνες)

Στα Μέσα Μαζικής μεταφοράς αναζητούν πλέον εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες «σανίδα σωτηρίας» ώστε να μετριάσουν το αβάσταχτο κόστος της πανάκριβης – πλέον - καθημερινότητας τους.

Η εκρηκτική αύξηση της βενζίνης σε σχέση με τα ιστορικά επίπεδα του πληθωρισμού, ανάγκασε πολλούς να αφήσουν τα οχήματα τους και να μετακινούνται με το Μετρό, τον Ηλεκτρικό,

το τραμ, τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ.

Όπως φαίνεται όμως στο σημερινό φωτορεπορτάζ του Dnews σε κεντρικούς σταθμούς, αρκετοί είναι εκείνοι που δεν τηρούν τα υγειονομικά πρωτόκολλα ενώ οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι από πλημμελείς έως επικίνδυνες για τη δημόσια υγεία. Συρμοί χωρίς κλιματισμό, υπερπλήρεις και βρώμικοι.

Ανύπαρτκοι έλεγχοι, συστηματική εισιτηριοδιαφυγή και συχνότητα δρομολογίων ανά 6-8 λεπτά αν και το Μετρό έχει τεχνική υποδομή ροής ανά 90 δευτερόλεπτα (1,5 λεπτό). «Δεν έχουμε ούτε τραίνα ούτε προσωπικό. Βάσει του οργανογράμματος υπολειπόμαστε 800 οδηγών και τεχνικών. Οι προσλήψεις που έγιναν πέρυσι ήταν ελάχιστες, μόλις 120 και την ίδια ώρα είχαμε πολλές συνταξιοδοτήσεις» δηλώνει στα Dnews ο πρόεδρος των εργαζόμενων στη ΣΤΑΣΥ (Μετρό, Τραμ, Ηλεκτρικός) Σπύρος Ρεβύθης.

Και συνεχίζει: «Εξαιτίας αυτής της κατάστασης, δεν γίνεται σε πολλές περιπτώσεις σωστή συντήρηση γίνεται στις μηχανές και στα βαγόνια, ούτε έχουν αγοραστεί ανταλλακτικά με αποτέλεσμα πολλά από αυτά να αποσύρονται». Για παράδειγμα, ορισμένοι συρμοί δεν διαθέτουν καν κλιματισμό κι έτσι σε συνδυασμό με τη ζέστη και την πολυκοσμία «μετατρέπονται» σε εστίες υπερμετάδοσης του κορονοϊού. «Δυστυχώς αρκετοί συμπολίτες μας δεν αυτοπροστατεύονται όσο θα έπρεπε. Κατεβαίνουν πενήντα μέτρα κάτω από τη γη, στο μετρό χωρίς μάσκες.

Γι΄ αυτό έχουμε τόσα κρούσματα» υπογραμμίζει. Όσον δε για τα δρομολόγια λέει: «Το 2014 ο μέσος χρόνος ανταπόκρισης ήταν στα 4 λεπτά και πολλές φορές στα 3 λεπτά. Σήμερα είμαστε στα 4-8 λεπτά παρότι η τεχνική υποδομή είναι για 1,5 λεπτό. Αντί να πηγαίνουμε μπροστά, πάμε πίσω».

#ΜΕΣΑ_ΜΑΖΙΚΗΣ_ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ #ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ #ΜΑΣΚΕΣ #ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ
Keywords
Τυχαία Θέματα