Υπουργείο Παιδείας: Έτσι αποδομεί πέντε Fake news για την παιδεία

«Κρούσματα» ψευδών ειδήσεων «χτυπούν» και την παιδεία σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας.  Ειδικότερα με ανακοίνωση του το Υπουργείο προσπαθεί να αποδομήσει πέντε συγκεκριμένους ισχυρισμούς που στην ουσία τονίζουν ότι δεν έχουν ληφθεί τα απαραίτητα μέτρα για τα σχολεία.

Ειδικότερα, το υπουργείο αναφέρει γιατί τα σχολεία

δεν αποτελούν  κατεξοχήν εστίες μετάδοσης κορονοϊού, τονίζοντας ότι «μετά από 15 ημέρες λειτουργίας των σχολείων, τα κρούσματα που έχουν καταγραφεί στην εκπαιδευτική κοινότητα ανέρχονται στο 0,01% των μαθητών και στο 0,02% των εκπαιδευτικών». 

Επίσης, απαντά σε ζητήματα που αφορούν τον αριθμό των μαθητών ανά τάξη, τη στελέχωση των σχολείων με εκπαιδευτικούς,  
αλλά και τι συμβαίνει με τα έκτακτα κονδύλια λόγω κορωνοϊού αλλά και στον χρόνο παράδοσης  των βιβλίων στα σχολεία.

 “Τα σχολεία αποτελούν κατεξοχήν εστίες μετάδοσης του κορονοϊού.”

Σύμφωνα με την ομάδα των ειδικών επιστημόνων, τα παιδιά δεν αποτελούν τη συνήθη πηγή μετάδοσης του SARS-CoV-2 και συνεπώς, με την προϋπόθεση της εφαρμογής των απαραίτητων μέτρων προφύλαξης, οι εκπαιδευτικές μονάδες δεν αποτελούν, σύμφωνα με τα τωρινά δεδομένα, περιβάλλον με αυξημένη δυναμική διασποράς του ιού. Λειτουργούμε πάντα υπό τις οδηγίες της ομάδας των ειδικών και, όπως προκύπτει από τα μέχρι στιγμής επιδημιολογικά στοιχεία, υπάρχει χαμηλή μεταδοτικότητα μεταξύ των παιδιών, αλλά και από παιδί σε ενήλικα.

Είναι ενδεικτικό ότι μέχρι στιγμής, και μετά από 15 ημέρες λειτουργίας των σχολείων, τα κρούσματα που έχουν καταγραφεί στην εκπαιδευτική κοινότητα ανέρχονται στο 0,01% των μαθητών και στο 0,02% των εκπαιδευτικών. Επιπλέον, η σημαντική διαφορά της σχολικής τάξης σε σχέση με άλλους χώρους είναι ότι ο πληθυσμός της είναι σταθερός και δεν μεταβάλλεται όπως π.χ. στα καταστήματα, όπου ο πληθυσμός εναλλάσσεται διαρκώς.

“Τα περισσότερα σχολικά τμήματα είναι 26άρια, 27άρια κτλ.”

Σύμφωνα με τις αρμόδιεςυπηρεσίες, στα δημόσια σχολεία τα τμήματα με αριθμό μαθητών 26-30είναι στο 3% του συνόλου των τμημάτων στη χώρα.

“Φέτος τα κενά στα σχολεία είναι περισσότερα από άλλες χρονιές.”

Φέτος έχουμε την καλύτερη στελέχωση των σχολείων μας σε σχέση με όλες τις τελευταίες χρονιές, και τούτο παρά τις αντίξοες συνθήκες εξαιτίας του κορονοϊού. Φροντίσαμε ούτως ώστε:

α) οι προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών να γίνουν πολύ νωρίτερα,

β) να γίνουν για πρώτη φορά στην ιστορία της χώρας μόνιμοι διορισμοί στην ειδική αγωγή και να ολοκληρωθούν εγκαίρως,

γ) να προχωρήσουν οι μόνιμοι διορισμοί και στη γενική εκπαίδευση, και

δ) να διατεθούν πρόσθετα κονδύλια για προσλήψεις εκπαιδευτικών. Οι έως τώρα προσλήψεις αναπληρωτών ανέρχονται στις 32.291, ενώ προετοιμάζουμε και τρίτη φάση εντός των επόμενων ημερών. Συγκριτικά, τα τελευταία χρόνια:

“Δεν έχετε εξασφαλίσει κονδύλια για τις αυξημένες ανάγκες λόγω κορονοϊού.”

Ενισχύθηκαν οι πιστώσεις για την πρόσληψη επιπλέον εκπαιδευτικού και ειδικού εκπαιδευτικού και ειδικού βοηθητικού προσωπικού για την ομαλή λειτουργία των εκπαιδευτικών δομών, τη σχολική χρονιά 2020-2021, δεδομένων και των αυξημένων αναγκών λόγω κορωνοϊού. Τα πρόσθετα κονδύλια είναι ύψους 318 εκατομμυρίων ευρώ για προσλήψεις εκπαιδευτικού προσωπικού, τα οποία είναι επιπλέον των 4485 μόνιμων διορισμών καθώς και των 32.291 προσλήψεων αναπληρωτών, που έχουν ήδη γίνει.

“Τα σχολικά βιβλία δεν ήταν στην ώρα τους στα σχολεία.”

Τα βιβλία έχουν παραδοθεί στα σχολεία από τον Ιούνιο και τον Ιούλιο. Οι μαθητές τα παρέλαβαν όλα εγκαίρως.

Keywords
Τυχαία Θέματα