Το νέο Mazda2 στην Ευρώπη

Αποκαλύφθηκε στην Ιαπωνία πριν από μία εβδομάδα, η ανανεωμένη έκδοση του Mazda2 η οποία θα κάνει την εμφάνισή της στην Ευρώπη στο ξεκίνημα του 2020.

Η Mazda ανακοίνωσε ότι το ανανεωμένο της supermini θα κυκλοφορήσει σε όλη την Ευρώπη. Ωστόσο, η σειρά κινητήρων του θα είναι εντελώς διαφορετική. Η πιο προφανής αλλαγή είναι ότι το μοτέρ Skyactiv-D 1.8 turbo

diesel, που διατίθεται στην Ιαπωνία δεν θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη.

Οι ευρωπαϊκές αγορές θα αποκτήσουν μόνο την τετρακύλινδρη βενζινοκίνητη έκδοση Skyactiv-G 1.5, η οποία αποδίδει δύο διαφορετικές τιμές δύναμης 75 και 90 ίππων. Η στάνταρ επιλογή είναι η μονάδα 75 ίππων, που προσφέρεται αποκλειστικά με το χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, ενώ η πιο ισχυρή έκδοση των 90 ίππων διατίθεται και με αυτόματο κιβώτιο, ενώ και οι δύο κινητήρες θα διαθέτουν το σύστημα Mazda M Hybrid ως στάνταρ.

Σύμφωνα με τη Mazda, το ήπιο υβριδικό σύστημα 24 βολτ χρησιμοποιεί ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο φορτίζεται από το σύστημα ανάκτησης ενέργειας των φρένων (i-Eloop) για να αυξήσει τη ροπή του κινητήρα και να βελτιώσει την κατανάλωση καυσίμου επιτρέποντας παράλληλα μια ομαλότερη οδηγική εμπειρία. Το αποτέλεσμα είναι σύμφωνα με την εταιρεία οικονομία καυσίμου συγκρίσιμη με αυτήν των πλήρως υβριδικών μοντέλων.

Το Ευρωπαϊκό Mazda2 θα περιλαμβάνει όλες τις αλλαγές που παρουσιάστηκαν στο ιαπωνικό μοντέλο στις αρχές του μήνα, συμπεριλαμβανομένου του αναθεωρημένου εξωτερικού και εσωτερικού styling, το ενημερωμένο σύστημα ψυχαγωγίας Mazda Connect το οποίο προσφέρει τώρα συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto και το ενισχυμένο πακέτο ασφαλείας i-Activsense.

Αυτό περιλαμβάνει LED φωτιστικά σώματα (εμπρός και πίσω) σε ολόκληρη την γκάμα και νέα προαιρετικό εξοπλισμό όπως: Adaptive LED φώτα, Lane-keeping Assist System (σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδων LAS), TSR (Traffic Sign Recognition) και 360-degree monitor.

Η Mazda υπόσχεται επίσης μια πιο άνετη οδήγηση χάρη στην αναβαθμισμένη ανάρτηση, καθώς και ασφαλέστερο, πιο σταθερό χειρισμό χάρη στην υιοθέτηση του G-Vectoring Control Plus (GVC Plus). Σε αντίθεση με την έκδοση της Ιαπωνίας, το Ευρωπαϊκό μοντέλο δεν θα προσφέρει τετρακίνηση και θα είναι μόνο η μπροστοκίνητο.

Πηγή: newsauto.gr

Keywords
Τυχαία Θέματα