Αποδοκιμασία καταναλωτών σε ΔΕΚΟ και Τράπεζες

14:30 17/5/2010 - Πηγή: Cosmo
4.287 καταγγελίες καταγγελίες και παράπονα καταναλωτών κατέγραψε μέσα στους πρώτους 4 μήνες του 2010 το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), το οποίο διαπίστωσε αύξηση της τάξης του 65,46% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους. Τα παράπονα των καταναλωτών αφορούν σε ελαττωματικά προϊόντα, χρηματοοικονομικές υπηρεσίες – τράπεζες, δημόσιες υπηρεσίες και τις υπηρεσίες των ΟΤΑ, τρόφιμα, αλλά και τη στάση της Γερμανίδας Καγκελαρίου απέναντι στη χώρα μας, που καταλαμβάνει μάλιστα την πρώτη θέση στη λίστα του ΚΕΠΚΑ, συγκεντρώνοντας το 32,54% του συνόλου των καταγγελιών.
Keywords
Τυχαία Θέματα