O ΟΣΕ τεμαχίστηκε για να επανενωθεί, οι δηλώσεις της Τζ. Μελόνι και οι… Χούθι
Παρουσιάστηκε, πριν από λίγες ημέρες, το πλάνο εκσυγχρονισμού του «νέου ΟΣΕ», ο οποίος μετονομάζεται σε «Σιδηρόδρομοι Ελλάδος».
Μετά το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών, αποφασίστηκε από την κυβέρνηση ότι ο ελληνικός σιδηρόδρομος χρειάζεται επανεκκίνηση, η οποία συμπεριλαμβάνει την αλλαγή ονόματος και λογοτύπου.
Εμείς θα σταθούμε / υποστηρίξουμε τα ακόλουθα:
-Η επανένωση του ΟΣΕ αποτελεί τρανταχτή ομολογία της αποτυχημένης διάσπασής του, με ευθύνη (και) της παρούσας κυβέρνησης.
Ο ΟΣΕ
Το μοντέλο αυτό, όπως αποδείχτηκε, δεν λειτούργησε. Η Ελλάδα προτίμησε να μην… ακολουθήσει το μοντέλο της DB, της SNCF και της FS.
-Οι κυβερνήσεις έχουν τεράστιες ευθύνες για την «απαξίωση» του σιδηροδρόμου (έλλειψη προσωπικού και χρηματοδότησης, μη έγκαιρη ολοκλήρωση / εποπτεία των έργων και συστημάτων), όπως και η σιδηροδρομική οικογένεια για τις εσωτερικές παθογένειες του σιδηροδρόμου, με αποκορύφωμα το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών.
-Ευθύνες αποδίδονται και στις κατασκευαστικές εταιρείες / εταιρείες προμήθειας σιδηροδρομικού εξοπλισμού για τις «αέναες» / συμπληρωματικές συμβάσεις.
-Το σχέδιο για τον «νέο ΟΣΕ» που παρουσιάστηκε κινείται σε σωστή βάση.
-Ο σιδηρόδρομος οφείλει να στηριχθεί. Το 2019, 20 εκατ. επιβάτες τον εμπιστεύτηκαν, τα δρομολόγια στο Αθήνα – Θεσσαλονίκη διεξάγονταν στην ώρα τους και σε σχεδόν 4 ώρες.
Παράλληλα, το ελληνικό δημόσιο χρειάζεται να δημιουργήσει συνθήκες ενίσχυσης του ανταγωνισμού στην εγχώρια αγορά.
Οι δηλώσεις της Τζ. Μελόνι και η παρουσία των Ιταλών στην ΕλλάδαΈντονη συζήτηση έχουν προκαλέσει και στην Ελλάδα οι πρόσφατες δηλώσεις της Ιταλίδας πρωθυπουργού Giorgia Meloni περί ενδεχόμενης μερικής ιδιωτικοποίησης των ιταλικών σιδηροδρόμων (διάθεση έως του 49% της FS).
Πλέον, η ιταλική κυβέρνηση εξετάζει – και επίσημα – το ενδεχόμενο της μερικής ιδιωτικοποίησης της FS. Στην Ελλάδα, η FS έχει υπό την κυριότητά της, τη Hellenic Train.
Οι Ιταλοί συνεχίζουν να διατηρούν μία «επιφυλακτική» στάση στην Ελλάδα, η οποία επιδεινώθηκε μετά το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών, αλλά και τον Daniel.
Σε διαπραγματευτικό επίπεδο και πριν από τα Τέμπη σημείωσαν επιτυχίες, καθώς κατάφεραν να εξασφαλίσουν το συμβόλαιο για τις άγονες γραμμές για 10 + 5 χρόνια, αλλά και να εξαγοράσουν την τεχνική βάση, καθιστώντας τη HT «κυρίαρχη» στην ελληνική αγορά.
Οι Χούθι και η μείωση των εμπορευμάτωνΑρνητικές συνέπειες στον ελληνικό σιδηρόδρομο έχουν επιφέρει οι επιθέσεις των Χούθι στην Ερυθρά Θάλασσα, καθώς μειώθηκαν τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που χρησιμοποιούν τη διώρυγα του Σουέζ και τα ελληνικά λιμάνια, τα οποία – με τη σειρά τους – διοχέτευαν κάποια εμπορευματοκιβώτια στον σιδηρόδρομο.
Το άρθρο O ΟΣΕ τεμαχίστηκε για να επανενωθεί, οι δηλώσεις της Τζ. Μελόνι και οι… Χούθι εμφανίστηκε πρώτα στο Metaforespress.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Νέο επίδομα 718 ευρώ για ευάλωτους πολίτες, οι δικαιούχοι και τα κριτήρια
- Athens Stock Exchange Spotlight: News & Insights
- Άρση απαγόρευσης εξαγωγών προς τη Σαουδική Αραβία
- Τα δύο roadshows, η ημερίδα στο Λονδίνο και τα υψηλά δεκαετίας όταν ο Dimon με 50 δισ. κέρδη είναι σκεπτικός
- Την εκταμίευση 4,7 δισ. δολαρίων για την Αργεντινή ανήγγειλε το ΔΝΤ
- Οι Γάλλοι αγρότες σε κινητοποιήσεις για ΚΑΠ, φοροελαφρύνσεις, στήριξη παραγωγής
- Τράπεζα Πειραιώς – 10ετές ομόλογο: Ισχυρό ενδιαφέρον από περισσότερους από 145 θεσμικούς επενδυτές – Η κατανομή
- Ασφάλιση Ακινήτων: Τα κίνητρα και το φράγμα του 1 εκατ. συμβολαίων
- Συνεχίζει σε υψηλά 34 ετών ο Nikkei
- Η Gazprom θα στείλει 42,4 εκατ. κυβικά μέτρα φυσικού αερίου στην Ευρώπη μέσω Ουκρανίας την Πέμπτη
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις metaforespress
- Ο Σαράντος Καπουρελάκος νέος διευθύνων σύμβουλος στη Raben INTERTRANS
- O ΟΣΕ τεμαχίστηκε για να επανενωθεί, οι δηλώσεις της Τζ. Μελόνι και οι… Χούθι
- “Ναι” στην εισαγωγή 200.000 ομολογιών της Autohellas στο Χρηματιστήριο
- Η πώληση του 49% της FS θα μπορούσε να αποφέρει 4,7 δισ. ευρώ στο ιταλικό δημόσιο
- Ο πόλεμος στην Ουκρανία “ευνόησε” το λιμάνι της Κωστάντζας, στο +22,5% η κίνηση το 2023
- Τελευταία Νέα metaforespress
- O ΟΣΕ τεμαχίστηκε για να επανενωθεί, οι δηλώσεις της Τζ. Μελόνι και οι… Χούθι
- Ο Σαράντος Καπουρελάκος νέος διευθύνων σύμβουλος στη Raben INTERTRANS
- Ο πόλεμος στην Ουκρανία “ευνόησε” το λιμάνι της Κωστάντζας, στο +22,5% η κίνηση το 2023
- “Ναι” στην εισαγωγή 200.000 ομολογιών της Autohellas στο Χρηματιστήριο
- Η πώληση του 49% της FS θα μπορούσε να αποφέρει 4,7 δισ. ευρώ στο ιταλικό δημόσιο
- Στη Hellenic Seaways ανατέθηκε η άγονη γραμμή Θεσσαλονίκη – Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος
- Ανακάμπτει πλήρως η αεροπορική ζήτηση. Στο 99% του 2019, ο περασμένος Νοέμβριος
- Διαθέσιμη μέσω του gov.gr η άρση παρακράτησης κυριότητας επιβατικού ή δικύκλου οχήματος ιδιωτικής χρήσης
- Οδηγίες του υπ. Υποδομών και Μεταφορών για οδήγηση σε συνθήκες κακοκαιρίας (video)
- FREENOW: Ξεπέρασε τους 9.000 συνεργαζόμενους οδηγούς ταξί και τους 1,3 εκατ. χρήστες
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Τιμές σούπερ μάρκετ: Πιο χαμηλές στην Ελλάδα, αλλά με τάσεις ανόδου
- Το γυάλινο μπουκάλι παραμένει η πιο δημοφιλής επιλογή για τους οινόφιλους
- ΕΒΕΘ: Προτάσεις για τις χρεώσεις τραπεζών
- Μητσοτάκης για ομόφυλα ζευγάρια: Ναι, στον πολιτικό γάμο, όχι στην παρένθετη μητρότητα
- Συνετρίβη στη Σομαλία ελικοπτέρο του ΟΗΕ
- Η ανασυγκρότηση της Θεσσαλίας σε διυπουργική σύσκεψη στην Καρδίτσα
- Την εκταμίευση 4,7 δισ. δολαρίων για την Αργεντινή ανήγγειλε το ΔΝΤ
- Νέοι βομβαρδισμοί του Ισραήλ στη νότια Γάζα
- Στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας στο υπ. Παιδείας σήμερα ο Κυρ. Μητσοτάκης
- Δηλώσεις για περισσότερα μέτρα κατά της ακρίβειας έκανε ο Μητσοτάκης