Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του Μπράλος – Άμφισσα, ύψους 256,87 εκατ., με ανάδοχο την ΑΒΑΞ
Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός από το υπουργείο Υποδομών του οδικού άξονα Μπράλος – Άμφισσα, ύψους 256,87 εκατ., με ανάδοχο την ΑΒΑΞ. Η σύμβαση κατασκευής του έργου υπογράφηκε στις 15/2.
Το τμήμα Μπράλος – Άμφισσα αποτελεί ένα από τα πιο δύσκολα τμήματα του διαγώνιου άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο και η
Ο διαγώνιος άξονας ενώνει τον αυτοκινητόδρομο Αθήνας – Θεσσαλονίκης και τον Ε65 (Λαμία – Καρδίτσα – Εγνατία), με την Ιόνια Οδό (Αντίρριο – Ιωάννινα), τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και κατ` επέκταση την Ολυμπία Οδό (Ελευσίνα-Πάτρα-Πύργος).
Τα χαρακτηριστικά του έργου «Μπράλος – Άμφισσα»Με την ολοκλήρωση του τμήματος Μπράλος – Άμφισσα του διαγώνιου οδικού άξονα Λαμία – Ιτέα- Αντίρριο, θα μπορεί κάποιος να ταξιδέψει οδικώς από Λαμία στην Πάτρα σε λιγότερο από μιάμιση ώρα, χωρίς να περάσει από την Αττική.
Ενδιάμεσα έχει ήδη κατασκευαστεί η παράκαμψη της Γραβιάς, ενώ το τμήμα από την παράκαμψη Γραβιάς έως τον Ισόπεδο Κόμβο Μεταλλείων Βωξίτη μήκους 4,7 χλμ έχει δημοπρατηθεί και αναμένεται άμεσα η υπογραφή και αυτής της σύμβασης.
Το τμήμα Μπράλος – Άμφισσα θα έχει πλάτος 11 μέτρα με μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση (πλάτους 3,75 μέτρων), ενώ ένα μέρος των ερεισμάτων έχει ασφαλτοστρωθεί δημιουργώντας μία λωρίδα πολλαπλών χρήσεων (Λ.Π.Χ.) ανά κατεύθυνση, πλάτους 1,50 μέτρου.
Με την ολοκλήρωση του Μπράλος – Άμφισσα, το μήκος της συνολικής διαδρομής θα μειωθεί κατά τέσσερα χιλιόμετρα.
Το άρθρο Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του Μπράλος – Άμφισσα, ύψους 256,87 εκατ., με ανάδοχο την ΑΒΑΞ εμφανίστηκε πρώτα στο Metaforespress.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Γιατί πρέπει να ελεγχθούν τα εκκαθαριστικά του ΕΝΦΙΑ
- Χρειαζόμαστε πραγματικά μια πολυβιταμίνη κάθε μέρα; Η ιατρική σχολή του Harvard απαντά
- Η μεγάλη παραίτηση «χτύπησε» και τα σούπερ μάρκετ
- Πού θα εγκατασταθούν τα πρώτα υπεράκτια αιολικά πάρκα της Ελλάδας
- Εφιαλτικά σενάρια για πληθωρισμό 7% έως το 2025- Επιμένουν οι υψηλές τιμές στα τρόφιμα
- Η εμφάνιση του κόμματος «ΝΙΚΗ» στις δημοσκοπήσεις και τα σενάρια
- Εφιαλτικά σενάρια για υψηλό πληθωρισμό μέχρι το... 2025
- Σε διαβούλευση η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για τη νέα μαρίνα Αλίμου
- Metro-My market: Το διπλό πρόσωπο χονδρικής-λιανικής και ο ρόλος του Σκλαβενίτη
- Αυτοί οι κλάδοι μπαίνουν στο μικροσκόπιο της Επιθεώρησης Εργασίας- Ποιοι κινδυνεύουν με πρόστιμα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις metaforespress
- Τελευταία Νέα metaforespress
- Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του Μπράλος – Άμφισσα, ύψους 256,87 εκατ., με ανάδοχο την ΑΒΑΞ
- Ολιγόωρος αποκλεισμός στον Α/Κ της Περιμετρικής Πατρών στα Μποζαΐτικα
- Η στρατηγική ONEX- Fincantieri για τις κορβέτες του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού
- Παραγγελία “μαμούθ” από Ryanair για έως 300 Boeing 737-MAX-10, αξίας 40 δισ. δολ.
- Η Amazon προσφέρει έκπτωση 10 δολ. για παραλαβές παραγγελιών από το κατάστημα
- Υπό νέα διοίκηση η κορεάτικη DSME, μετονομάζεται σε Hanwha Ocean
- Η Entersoft απέκτησε το 62% της SmartCV έναντι 528 χιλ. ευρώ
- Διακοπές στο Ντουμπάι, εφέτος το καλοκαίρι, με την Emirates
- Η start-up Rail-Flow συγκέντρωσε επενδυτικά κεφάλαια 3,6 εκατ. ευρώ
- Eργασίες αντιοξειδωτικής προστασίας των μεταλλικών επιφανειών πρόσβασης στη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου (pics)
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- ΔΕΡΜΑΪΟΣ: "Αφού μπορείς και το διακρίνεις, είναι σημάδι ότι πρέπει να το εξετάσεις"
- Επιτέλους ο CEO της Ferrari μίλησε για τα συνθετικά καύσιμα
- ΟΛΘ Α.Ε.: Ανοδική η διακίνηση containers στο 1ο τρίμηνο του 2023
- Απόψε το debate των πολιτικών αρχηγών – Οι θεματικές ενότητες
- Alpha Bank: Κάτω του 7% ο δείκτης μη εξυπηρετούμενων δανείων το 2023
- Πού θα εγκατασταθούν τα πρώτα υπεράκτια αιολικά πάρκα της Ελλάδας
- Η ώρα του debate: Η θεματολογία, η στρατηγική των «μονομάχων» και τα μέτρα ασφαλείας
- Πώς να επιλέξετε πρόγραμμα ηλεκτρικής ενέργειας – Οι 4 συμβουλές της ΡΑΑΕΥ
- ΗΠΑ: Αδιέξοδο για το όριο δανεισμού – Αποκλείει ο Μπάιντεν τη στάση πληρωμών
- Morgan Stanley: «Ταύρος» για οικονομία και Χρηματιστήριο - Ξεχωρίζει Πειραιώς, Eurobank - Η εικόνα για τις εκλογές