Μετατέθηκε στα τέλη Σεπτεμβρίου η υπογραφή του ΣΔΙΤ για τη συντήρηση και λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης

Μετατέθηκε στα τέλη Σεπτεμβρίου η υπογραφή της σύμβασης του ΣΔΙΤ για τη συντήρηση και λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης.

Της Βάσως Βεγιάζη 

Αυτό ανέφεραν χθες στελέχη του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, υποστηρίζοντας ότι η σύμβαση βρίσκεται στο Ελεγκτικό Συνέδριο και μετά, θα οδηγηθεί προς κύρωση στη Βουλή.

Η σύμβαση θα υπογραφεί με την κοινοπραξία THEMA

(THEMA Consortium), η οποία αποτελείται από τις εταιρείες ATM S.p.A. – Egis Projects S.A.S.

Η κοινοπραξία προσέφερε 249.930.302 ευρώ, σε όρους καθαρής παρούσας αξίας, για διάρκεια 11 ημερολογιακών ετών, σύμφωνα με παλαιότερη ανακοίνωση.

Αντικείμενο του διαγωνισμού ήταν η λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης σε δύο φάσεις:

-Η λειτουργία της βασικής γραμμής που ξεκινά από την βορειοδυτική πλευρά της πόλης με τον Σταθμό «Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός», ο οποίος βρίσκεται εμπρός από τον Σταθμό του ΟΣΕ και συνεχίζει έως τον τερματικό Σταθμό «Νέα Ελβετία» στην νοτιοανατολική πλευρά της πόλης καταλήγοντας στο Αμαξοστάσιο Πυλαίας.

Η γραμμή ακολουθεί κυρίως τις οδούς Μοναστηρίου, Εγνατία, Κωνσταντίνου Καραμανλή, Δελφών και Σόλωνος.

Το έργο της βασικής γραμμής περιλαμβάνει δύο σήραγγες μονής τροχιάς και 13 σταθμούς.

Οι σταθμοί του Βασικού Έργου του Μετρό Θεσσαλονίκης είναι: Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός, Πλατεία Δημοκρατίας, Βενιζέλου, Αγίας Σοφίας, Συντριβάνι, Πανεπιστήμιο, Παπάφη, Ευκλείδης, Φλέμινγκ, Ανάληψη, 25ης Μαρτίου, Βούλγαρη, Νέα Ελβετία.

-Σε δεύτερο στάδιο θα ξεκινήσει και η λειτουργία και της επέκτασης προς Καλαμαριά. Οι σταθμοί της επέκτασης προς Καλαμαριά του Μετρό Θεσσαλονίκης είναι: Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη, Μίκρα.

Στο αντικείμενο των υπηρεσιών περιλαμβάνονται η καθημερινή λειτουργία και συντήρηση των εγκαταστάσεων, των συστημάτων και του τροχαίου υλικού, ο καθαρισμός, η φύλαξη (Ασφάλεια – Προστασία), η διαχείριση Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου (AFC) και η εγκατάσταση και λειτουργία του πληροφοριακού συστήματος IT-ERP υποστήριξης της διοικητικής λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης.

Στην πλήρη ανάπτυξή του το σύστημα θα έχει την δυνατότητα να διακινεί με την διέλευση από τους σταθμούς ανά 90 δευτερόλεπτα (ενάμιση λεπτό) 33 αυτόματων συρμών, 18.000 επιβάτες ανά ώρα και ανά κατεύθυνση.

Το άρθρο Μετατέθηκε στα τέλη Σεπτεμβρίου η υπογραφή του ΣΔΙΤ για τη συντήρηση και λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης εμφανίστηκε πρώτα στο Metaforespress.

Keywords
Αναζητήσεις
metatethike-sta-teli-septemvriou-i-ypografi-tou-sdit-gia-ti-syntirisi-kai-leitourgia-tou-metro-thessalonikis.htm
Τυχαία Θέματα
Μετατέθηκε, Σεπτεμβρίου, ΣΔΙΤ, Μετρό Θεσσαλονίκης,metatethike, septemvriou, sdit, metro thessalonikis