Αναβαθμίζονται οι οδικοί άξονες Θεσσαλονίκη – Έδεσσα και Δράμα – Αμφίπολη
Στις ενέργειες του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την αναβάθμιση του οδικού άξονα Θεσσαλονίκη – Έδεσσα και Δράμα – Αμφίπολη αναφέρθηκαν ο υπουργός Κώστας Καραμανλής και ο γενικός γραμματέας Γιώργος Καραγιάννης σε χθεσινές ομιλίες τους.
Ο οδικός άξονας Θεσσαλονίκης – Έδεσσας, συνολικού μήκους περίπου 80 χλμ, περιλαμβάνει σήμερα
Οι παρεμβάσεις θα πραγματοποιηθούν σε μήκος 25 χλμ. από το νομό Θεσσαλονίκης έως και το νομό Πέλλας είναι οι εξής:
1. Παρακάμψεις Χαλκηδόνας – Γιαννιτσών
Κατασκευή της παράκαμψης Χαλκηδόνας μήκους περίπου 6 χλμ. και της παράκαμψης Γιαννιτσών μήκους περίπου 9 χλμ. Αφορά την κατασκευή τεσσάρων ανισόπεδων κόμβων: της Ελεούσας, της Χαλκηδόνας, της Παραλίμνης και των Γιαννιτσών.
2. Μαυροβούνι – Έδεσσα
Κατασκευή οδικού τμήματος μήκους περίπου 10 χλμ και πλάτους τεσσάρων λωρίδων, που περιλαμβάνει δύο κόμβους (Ριζάρι , Έδεσσα) και κόμβους με την Παλαιά Εθνική οδό.
Οι ενέργειες για την αναβάθμιση του οδικού άξονα Δράμας – ΑμφίποληςΤο έργο αφορά σε αποκατάσταση και διαπλάτυνση τμημάτων της υπάρχουσας οδού ή και κατασκευή εντελώς νέων τμημάτων, κατά μήκος του τμήματος Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη και Μαυρολεύκη – Δράμα, συνολικού μήκους 43 χλμ.
Συγκεκριμένα η κύρια αρτηρία θα αναβαθμιστεί σε αυτοκινητόδρομο με αποκατάσταση της υπάρχουσας οδοποιίας για περίπου 13,5 χλμ και κατασκευή περίπου 29,5 χλμ νέων τμημάτων.
Ο Κ. Καραμανλής
Τα 16,5 χλμ της νέας αρτηρίας θα παρακάμπτουν τους οικισμούς Ροδολίβος και Πρώτης Σερρών και τα 13 χλμ αφορούν την κατασκευή του τμήματος Δράμα – Μαυρολεύκη, που περιλαμβάνει και την κατασκευή του κόμβου Δράμας.
Το έργο περιλαμβάνει επίσης σύνδεση με τις υφιστάμενες οδούς με 9 κόμβους.
Όπως επισήμανε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, σύμφωνα με το σχεδιασμό τα δύο έργα μέσα στο καλοκαίρι θα είναι έτοιμα να περάσουν από τη Διϋπουργική ΣΔΙΤ και το φθινόπωρο θα προκηρυχθεί η πρώτη φάση των διαγωνισμών.
Χωρίς διόδια οι οδικοί άξονεςΣτα δύο νέα έργα δεν θα υπάρχει επιβολή διοδίων, αφού τα έργα θα υλοποιηθούν ως μη ανταποδοτικό ΣΔΙΤ.
Αλλά μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής τους, ο Ιδιωτικός Φορέας Σύμπραξης θα έχει την ευθύνη για τη λειτουργία και τη συντήρησή τους για 27 χρόνια.
Όπως επισήμανε ο κ. Καραμανλής, στην πράξη ΣΔΙΤ σημαίνει ότι το δημόσιο ενώνει δυνάμεις με τον ιδιωτικό τομέα, για καλύτερα αποτελέσματα. ΣΔΙΤ σημαίνει ότι το έργο θα γίνει στην ώρα του και με το μικρότερο δυνατό κόστος για την τσέπη του φορολογούμενου.
Εξοικονόμηση χρόνου ταξιδιούΑναμένεται να μειωθεί σημαντικά ο χρόνος ταξιδιού κατά 6 έως 8 λεπτά για τις διαδρομές Θεσσαλονίκη – Γιαννιτσά και Θεσσαλονίκη – Σκύδρα και 10 λεπτά για τη διαδρομή Θεσσαλονίκη – Έδεσσα.
Αντίστοιχα αναμένεται να μειωθεί σημαντικά κατά 30 περίπου λεπτά για τα επιβατικά και κατά 45 περίπου λεπτά για τα βαρέα οχήματα η κίνηση στον οδικό άξονα Δράμα – Αμφίπολη.
Σημαντικά τα έργα για τη ΜακεδονίαΤα έργα αυτά ενισχύουν τη θέση και το ρόλο της Θεσσαλονίκης και της Μακεδονίας μας στην ευρύτερη περιοχή.
«Σκεφτείτε πόσο ενισχύεται ο τουρισμός, πόσο πιο εύκολο θα είναι για παράδειγμα αύριο να επισκεφτεί κανείς την Αμφίπολη. Πόσο διευκολύνεται η διάθεση των αγροτικών προϊόντων μας. Πόσο διευκολύνει για παράδειγμα ο άξονας Θεσσαλονίκη – Έδεσσα τη σύνδεση του σιδηροδρομικού σταθμού και του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τις γειτονικές περιοχές. Μιλάμε δηλαδή για έργα με άμεσο και πολυδιάστατο αποτύπωμα στην Κεντρική, αλλά και την Ανατολική Μακεδονία», τόνισε ο κ. Καραμανλής.
The post Αναβαθμίζονται οι οδικοί άξονες Θεσσαλονίκη – Έδεσσα και Δράμα – Αμφίπολη appeared first on Metaforespress.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Πώς θα λειτουργήσουν τα καταστήματα τη Μεγάλη Εβδομάδα
- Τεράστιο πλήγμα για το τουρκικό Πολεμικό Ναυτικό η έξωση της Τουρκίας από το πρόγραμμα F-35
- Έκτακτο επίδομα σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες – Ποιοι θα το λάβουν (Vid)
- Ανοιχτά σήμερα σούπερ μάρκετ και εμπορικά καταστήματα
- Γκάγκα - Παγώνη: Πόσο επικίνδυνη είναι η ινδική μετάλλαξη
- Μια μεγάλη διπλωματική σύγκρουση ΗΠΑ-Τουρκίας μόλις ξεκίνησε
- Άστατος ο καιρός την Κυριακή των Βαΐων – Πού θα βρέξει
- Στάσσης: Το 2021 ξεκαθαρίζουν πολύ σημαντικά ζητήματα για τη ΔΕΗ
- Ίαν ΜακΚέλεν: «Η πανδημία, μου στέρησε τα τελευταία χρόνια της καριέρας μου»
- Αναβαθμίζονται οι οδικοί άξονες Θεσσαλονίκη – Έδεσσα και Δράμα – Αμφίπολη
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις metaforespress
- Τελευταία Νέα metaforespress
- Αναβαθμίζονται οι οδικοί άξονες Θεσσαλονίκη – Έδεσσα και Δράμα – Αμφίπολη
- «Η Θεσσαλονίκη έχει το αεροδρόμιο που της αξίζει», σχολίασε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών
- DP World reports strong start to 2021 with 10% volume growth in 1Q
- Χαμηλότοκα δάνεια σε ΜμΕ με την εγγύηση του νέου Ταμείου Εγγυοδοσίας Επενδύσεων
- Αυστηροί έλεγχοι στα διόδια, οι απαγορεύσεις στις υπερτοπικές μετακινήσεις που προβλέπει ΚΥΑ
- Ενεργειακή αναβάθμιση Ν. Περάμου και Πάχης Μεγάρων από τον λιμένα Ελευσίνας
- Τα νεότερα δεδομένα για την παράκαμψη Χαλκίδας και τη σύνδεση της Ιόνιας Οδού με το Αγρίνιο
- Δωρεάν εισιτήριο για παιδιά και βρέφη με το Summer Family Deal της AEGEAN
- Συνάντηση με τη διοίκηση της ΥΠΑ ζητά η ΟΣΥΠΑ
- Οι επιδόσεις του λιμένα Θεσσαλονίκης στα φορτία: Άνοδος στα teus, πτώση στα χύδην
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Πλακιωτάκης: Σε συνεργασία με το ΝΑΤ δημιουργήσαμε πλατφόρμα για τα δωρεάν self test των ναυτικών
- Βρετανία: Προς συμφωνία για την αγορά δεκάδων εκατομμυρίων επιπλέον εμβολίων της Pfizer
- Θέλετε να φτιάξετε viral βίντεο στο TikTok; Πώς να το καταφέρετε (Vid)
- Βρετανία: Η κυβέρνηση κοντά σε συμφωνία για την αγορά δεκάδων εκατομμυρίων επιπλέον εμβολίων της Pfizer
- Γ. Πλακιωτάκης: Πλατφόρμα για δωρεάν self test των ναυτικών από ΥΝΑΝΠ-ΝΑΤ
- Εκκλησίες: Πως θα λειτουργήσουν τη μεγάλη εβδομάδα (vid)
- Περού: Υποχρεωτική η χρήση διπλής μάσκας σε εσωτερικούς χώρους καταστημάτων
- Δουκίδης: Μεγάλες οι προκλήσεις την επόμενη ημέρα για το λιανεμπόριο
- Βρετανία: Επεισόδια και συλλήψεις στο Λονδίνο σε διαδήλωση κατά των περιοριστικών μέτρων και των "διαβατηρίων εμβολιασμού"
- Χατζηδάκης: Ως Μ. Πέμπτη οι προκαταβολές των συντάξεων – Τι είπε για το 8ωρο