Οι θέσεις του ILME για τις αστικές διανομές και το ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων
Τις θέσεις του δημοσίευσε το ILME για τις αστικές διανομές και το ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων, σημειώνοντας ότι η απόφαση της Περιφέρειας Αττικής είναι αδιαμφισβήτητα η αρχή, ωστόσο η εφικτότητα εφαρμογής της προϋποθέτει ανάλυση της υφιστάμενης λειτουργίας της εφοδιαστικής αλυσίδας και των συνεπειών που θα έχει σε αυτή η εν λόγω απόφαση.
Η ανακοίνωση του ILMEH μείωση της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης καθώς και του κυκλοφοριακού φόρτου σωρευτικά με την εύρυθμη λειτουργία των εμπορικών κέντρων των Δήμων
Η Τοπική Αυτοδιοίκηση θα χρειαστεί να αντιμετωπίσει το θέμα της βελτίωσης της κινητικότητας εντός των πόλεων, με ένα σωστό και ολοκληρωμένο σχέδιο.
Η επιδίωξη αυτή για να επιτευχθεί απαιτεί την σύμπνοια και συνεργασία όλων των εμπλεκομένων μερών.
Η απόφαση της περιφέρειας είναι αδιαμφισβήτητα η αρχή, ωστόσο η εφικτότητα εφαρμογής της προϋποθέτει ανάλυση της υφιστάμενης λειτουργίας της εφοδιαστικής αλυσίδας και των συνεπειών που θα έχει σε αυτή η εν λόγω απόφαση.
Στο παρόν δεν θα αναλυθεί η απόφαση αυτή και τα προβλήματα που προξενεί. Όμως θα πρέπει να εκφράσουμε την ανησυχία μας ότι τα προτεινόμενα μέτρα είναι αδύνατον να λειτουργήσουν αποτελεσματικά, θα επιβαρύνουν συνολικά τη λειτουργία των καταστημάτων και της εφοδιαστικής και ελλοχεύει ο κίνδυνος να έχουν τα αντίθετα από τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα.
Η Περιφέρεια Αττικής και ο Δήμος Αθηναίων, με το ειδικό τους βάρος, μπορούν να θέσουν το πλαίσιο και δώσουν το σωστό παράδειγμα εστιάζοντας στους θεμελιώδεις στόχους, δηλαδή:
Την ελάφρυνση του κυκλοφοριακού φόρτου με παράλληλη μείωση των εκπομπών ρύπων, θορύβου και αερίων θερμοκηπίου από τις πόλεις μας αλλά και της οδικής ασφάλειαςΤην εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας στα χιλιάδες μικρά και μεγάλα σημεία εξυπηρέτησης των κατοίκων και των επισκεπτών της πόλης.Το ΙΛΜΕ ως μη κερδοσκοπικός οργανισμός, που εκπροσωπεί όλο τα φάσμα της εφοδιαστικής αλυσίδας (Ανώτατα Στελέχη Επιχειρήσεων, Διακεκριμένους Ακαδημαϊκούς, Ερευνητές, Συμβούλους) στοχεύει στην βελτίωση των δραστηριοτήτων της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Προς το σκοπό αυτό, σύστησε ομάδα εργασίας Αστικής Διανομής.
Με γνώμονα την βοήθεια στον δημόσιο διάλογο, που θα πρέπει να υπάρξει, υποστηρίζει τις παρακάτω θέσεις:
Ασφαλώς το ζητούμενο είναι το μεταφορικό έργο να πραγματοποιείται σε ένα ασφαλές λειτουργικό οδικό δίκτυο, χωρίς συμφόρηση και με σαφείς κανόνες που θα τηρούνται από όλους. Οι εμπλεκόμενοι στην εφοδιαστική αλυσίδα είμαστε από τους πρώτους που το επιδιώκουμε.Οι προτεινόμενες λύσεις πρέπει να είναι εφικτές, εφαρμόσιμες και αποτέλεσμα συνεργασίας όλων των μερών. Το νυχτερινό ωράριο τροφοδοσίας αποτελεί σαφώς μία λύση προς τη σωστή κατεύθυνση αλλά χρειάζεται συνέργειες με σαφείς κανόνες λειτουργίας και αστυνόμευσης προκειμένου το μέτρο να είναι αποδοτικό και αποτελεσματικό. Πρέπει να ληφθούν υπόψη το ωράριο παραλαβής των καταστημάτων, όχληση κατοίκων καθώς και τα μέτρα αστυνόμευσης του μέτρου έτσι ώστε να μην απαξιωθεί και οδηγήσει σε αθέμιτο ανταγωνισμό. Επιπροσθέτως, αντί για μείωση του κυκλοφοριακού κινδυνεύουμε να έχουμε περισσότερες αποστολές υψηλότερου κόστους, με μικρότερα φορτηγά και τελικά να καταλήξουμε σε περισσότερα φορτηγά οχήματα στους δρόμους του Λεκανοπεδίου και για περισσότερες ώρες της ημέρας.Ένα πρόβλημα για να μπορέσει να λυθεί πρέπει να υπάρχουν συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι και υλοποιήσιμοι στόχοι. Το ΙΛΜΕ διαθέτει δεδομένα για τις ροές, τις στάσεις, τις ταχύτητες εντός του αστικού ιστού και άλλα δεδομένα που είναι στη διάθεσή σας για να εξεταστούν συνολικά και με σκοπό να βοηθήσουν όλα τα μέρη στην κατανόηση, ανάλυση και τελική στόχευση του προβλήματοςΗ μονόπλευρη προσέγγιση του θέματος ως αποκλειστικά πρόβλημα των φορτηγών δεν θα αποφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα, ενώ δείχνει και λάθος παράδειγμα στην αγορά. Στο σημείο αυτό, αξίζει να εξετάσουμε και να παραδειγματιστούμε από αντίστοιχες εφαρμογές από μεγάλες Ευρωπαϊκές πόλεις, όπως Λονδίνο, Στοκχόλμη, Μιλάνο, Παρίσι οι οποίες επιχειρούν μία ολοκληρωμένη προσέγγιση ρύθμισης της πρόσβασης στο κέντρο για το σύνολο των οχημάτων στη λογική των cordonschemes.Καταλήγοντας, σε ένα τόσο σύνθετο θέμα, όπως είναι η αλυσίδα εφοδιασμού των αστικών περιοχών, χρειάζεται να μελετηθούν με συστηματικό και οργανωμένο τρόπο όλες οι πτυχές του ζητήματος.
Επίσης, είναι απαραίτητο να ληφθούν υπόψη και εξεταστούν οι ανάγκες, προσδοκίες και εμπειρίες όλων των εμπλεκόμενων μερών.
Πιστεύουμε ότι μέχρι στιγμής, η τεχνογνωσία των εμπλεκόμενων επιχειρήσεων και του κλάδου της εφοδιαστικής αλυσίδας δεν αξιοποιήθηκε στον απαιτούμενο βαθμό.
Το άρθρο Οι θέσεις του ILME για τις αστικές διανομές και το ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων εμφανίστηκε πρώτα στο Metaforespress.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Τοποθέτηση Skroutz Point σε 18 καταστήματα Μασούτης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
- Η Τράπεζα Πειραιώς εντάχθηκε στον δείκτη GENDER EQUALITY 2023 της Bloomberg
- Μειωμένος κατά 52% ο αριθμός διαμενόντων μεταναστών στην επικράτεια σε σχέση με το 2021
- Αγγίζει χαμηλό δύο εβδομάδων το πετρέλαιο- Ανεβαίνει το φυσικό αέριο
- Τσίπρας: Ο ΣΥΡΙΖΑ θα απέχει από τη Βουλή εάν δεν προκηρυχθούν άμεσα εκλογές
- Οι θέσεις του ILME για τις αστικές διανομές και το ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων
- ΣΟΚ: Λογαριασμός ρεύματος 83 € τον Φεβρουάριο από… 15 € τον Ιανουάριο
- Αιγιαλός: Ψήνεται νέο νομοσχέδιο για τα αυθαίρετα
- Δασκαλάκης: Φαινόταν υποδειγματική μητέρα η κατηγορούμενη
- McDermott και Eunice Energy Group ανακοινώνουν στρατηγική συνεργασία για την Ηλεκτρική Διασύνδεση Ελλάδας-Αφρικής
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις metaforespress
- Τοποθέτηση Skroutz Point σε 18 καταστήματα Μασούτης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
- Οι θέσεις του ILME για τις αστικές διανομές και το ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων
- Connecting Europe by train: 10 EU pilot services to boost cross-border rail
- Οι κάμερες ασφαλείας Reolink στην ελληνική αγορά από την Info Quest Technologies
- Στον πρόεδρο της Βουλής η Έκθεση Πεπραγμένων 2021 της ΕΕΤΤ. 54 έλεγχοι σε εταιρείες ταχυδρομείων / ταχυμεταφορών
- Μειώθηκαν δύναμη (-0,6%) και ολική χωρητικότητα (-2,3%) του ελληνικού στόλου τον Νοέμβριο
- ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Ως τις 31 Μαρτίου η περίοδος αποκλειστικών διαπραγματεύσεων για την πώληση της ΑΚΤΩΡ
- Τελευταία Νέα metaforespress
- Οι θέσεις του ILME για τις αστικές διανομές και το ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων
- Connecting Europe by train: 10 EU pilot services to boost cross-border rail
- Τοποθέτηση Skroutz Point σε 18 καταστήματα Μασούτης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
- ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Ως τις 31 Μαρτίου η περίοδος αποκλειστικών διαπραγματεύσεων για την πώληση της ΑΚΤΩΡ
- Μειώθηκαν δύναμη (-0,6%) και ολική χωρητικότητα (-2,3%) του ελληνικού στόλου τον Νοέμβριο
- Οι κάμερες ασφαλείας Reolink στην ελληνική αγορά από την Info Quest Technologies
- Στον πρόεδρο της Βουλής η Έκθεση Πεπραγμένων 2021 της ΕΕΤΤ. 54 έλεγχοι σε εταιρείες ταχυδρομείων / ταχυμεταφορών
- Πορεία διαμαρτυρίας από τα ταξί της Αθήνας στις 31 Ιανουαρίου, ποια τα αιτήματά τους
- Hapag-Lloyd: Στα 19,4 δισ. δολ. τα EBITDA του 2022, με το μέσο ναύλο να αυξάνεται κατά 43%
- Εγκρίθηκε το master plan του λιμένα Ραφήνας, το μήνυμα της διευθύνουσας συμβούλου
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Επιτροπή Ανταγωνισμού: Αιφνιδιαστικοί έλεγχοι στην αγορά ζύθου και αλκοολούχων ποτών
- Η Τουρκία ήταν ο μεγαλύτερος αγοραστής χρυσού το 2022
- Πέντε ενδιαφερόμενοι για το έργο των δικαστικών μεγάρων μέσω ΣΔΙΤ
- Μειωμένος κατά 52% ο αριθμός διαμενόντων μεταναστών στην επικράτεια σε σχέση με το 2021
- Κικίλιας: Αεροπορική σύνδεση 4 νέων ελληνικών προορισμών με Βελιγράδι
- Υπ. Ανάπτυξης: Έντονο ενδιαφέρον για το ΣΔΙΤ για τα δικαστικά μέγαρα Λαμίας, Βόλου, Καρδίτσας και Τρικάλων
- Η Πόπη Τσαπανίδου εφ’ όλης της ύλης απόψε στις 19.00 στο Naftemporiki TV
- Επιτροπή Ανταγωνισμού: Αιφνιδιαστικοί έλεγχοι στη βιομηχανία ζύθου και αλκοολούχων
- ΝΑΤΟ και Ιαπωνία ενισχύουν τους δεσμούς τους έναντι της «ιστορικής» απειλής για την ασφάλεια
- Αύξηση των επιχειρηματικών δανείων αναμένουν οι τράπεζες, σύμφωνα με την Τράπεζα της Ελλάδος