Νοσοκομείο Χανίων: Ούτε ένα τηλέφωνο δεν της έδωσαν – Οδύσσεια αγένειας και λύση από… ιδιώτη

“Κατανόηση”.

Αυτή θα ήταν η σωστή απάντηση στην ερώτηση του… εκατομμυρίου στο γνωστό σε όλους τηλεπαιχνίδι. Η ερώτηση όμως ποια θα ήταν;

Θα ήταν πολύ απλή:”Τί βρίσκει δύσκολα ο ασθενής στο Νοσοκομείο Χανίων”.

Η υπόθεση

Έχοντας περάσει πριν από πέντε χρόνια πνευμονική εμβολή που παραλίγο να τον στείλει σε μέρη μακρινά, ένας 76χρονος Χανιώτης, ο οποίος από τότε είναι αναγκασμένος να παίρνει αντιπηκτικά φάρμακα εφ’ όρου ζωής, βγήκε θετικός στον κορονοϊό το βράδυ του Σαββάτου.

Με την υγεία του ιδιαίτερα επιβαρυμένη, ο πνευμονολόγος του έκρινε ότι θα έπρεπε να πάρει

αντιικά φάρμακα άμεσα και έτσι η σύζυγός του κατευθύνθηκε την Κυριακή στο Νοσοκομείο Χανίων για να τα παραλάβει με την προβλεπόμενη διαδικασία.

Όμως, λόγω ακριβώς της κατάστασης της υγείας του, ο γιατρός του είχε τονίσει ότι θα έπρεπε επίσης να ρωτηθεί και ένας καρδιολόγος ή ένας αιματολόγος όπωσδήποτε, γιατί ενδεχομένως να χρειαζόταν να αλλάξει η μορφή των αντιπηκτικών που παίρνει ο ηλικιωμένος Χανιώτης.

Άγονη Οδύσσεια… αγένειας 

Η σύζυγος του 76χρονου (στοιχεία στη διάθεση του zarpanews.gr), αφού παρέλαβε τα φάρμακα χωρίς κανένα πρόβλημα, ξεκίνησε να αναζητήσει στο νοσοκομείο κάποιον που θα μπορούσε να της συστήσει τι έπρεπε να γίνει με τα αντιπηκτικά.

“Πήγα στα επείγοντα, εκεί μίλησα με μια ειδικευόμενη γιατρό που μου είπε ότι δεν μπορεί να αναλάβει την ευθύνη να συστήσει κάτι και με έστειλε στη διαλογή. Η ώρα ήταν 11 με 12 το μεσημέρι Κυριακής. Εκεί στη διαλογή μίλησα με μιά άλλη γιατρό, η οποία μόλις άκουσε ότι ο σύζυγός μου έχει κορονοϊό, με ρώτησε πώς μπήκα εδώ μέσα. Της είπα ότι έχω αρνητικό τεστ και ότι απλά θέλω μια συμβουλή για το πού να απευθυνθώ, εκείνη όμως πολύ απότομα και αγενώς μου είπε να φύγω από εκεί γιατί είχε πολλούς ασθενείς να ασχοληθεί και να πάω έξω στα covid να ρωτήσω”, υποστήριξε η Χανιώτισσα.

“Πήγα εκεί που κάνουν τα τεστ έξω από το κτίριο και περίμενα. Προσπάθησα να ρωτήσω, προσπάθησα να εξηγήσω το πρόβλημά μου και απάντηση που έλαβα ήταν “ποιος σας είπε να έρθετε εδώ” και με άσχημο ύφος κιόλας”, διηγήθηκε ακόμα η σύζυγος του 76χρονου.

Ο ιδιώτης, του ιδιώτη, τον ιδιώτη, ώ..!

Τελικά το πρόβλημα λύθηκε με τον αναμενόμενο σήμερα τρόπο: αφού απελπίστηκε οριστικά, κάλεσε τον πνευμονολόγο του άνδρα της, ιδιαίτερα γνωστό γιατρό στα Χανιά, και, σχεδόν κλαίγοντας, του εξήγησε τι συμβαίνει. Εκείνος αποφάσισε ότι θα έπρεπε να αναλάβει την ευθύνη ο ίδιος σε αυτή την κατάσταση, της ζήτησε να πάει σε ένα φαρμακείο και μέσω τηλεφώνου εξήγησε στον φαρμακοποιό, ποιο σκεύασμα έπρεπε να δώσει στη γυναίκα.

Δεν είναι μόνο το ότι δεν υπήρχε κανείς να εξυπηρετήσει την ασφαλισμένη.  Μεγάλο άλγος προκαλεί το ότι δεν βρέθηκε κανείς απλά να της απαντήσει, πού μπορούσε να απευθυνθεί, ή έστω σε ποιον γιατρό του νοσοκομείου Χανίων μπορούσε να τηλεφωνήσει για να εξηγήσει την κατάσταση του συζύγου της και να λάβει μια συμβουλή. Τελικά όμως αναγκάστηκε να ζητήσει και βρήκε λύση από ιδιώτη.

“Δεν έχω ξανακάνει ποτέ καταγγελία αλλά δεν μπορώ να κρατηθώ. Δεν είναι δυνατόν να υπάρχει αυτή η αντιμετώπιση. Πού είναι οι γιατροί, πού είναι κάποιος να σε καθοδηγήσει; Πληρώνουμε για το νοσοκομείο και το έχουμε ανάγκη, δεν ερχόμαστε εκεί για να περάσουμε την ώρα μας”, δήλωσε η καταγγέλλουσα.

zarpanews.gr

The post Νοσοκομείο Χανίων: Ούτε ένα τηλέφωνο δεν της έδωσαν – Οδύσσεια αγένειας και λύση από… ιδιώτη appeared first on zarpanews.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα