Πληθωρισμός και ενέργεια άλλαξαν τους καταναλωτές – Το Νο 1 πρόβλημα και ο τρόπος που ψωνίζουν πλέον στα σούπερ μάρκετ

08:01 19/2/2023 - Πηγή: seleo

Βαθύ είναι το αποτύπωμα του πληθωρισμού και η ακρίβεια στην ενέργεια στην συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών, με σημαντικό μέρος του αγοραστικού κοινού να επιζητά συγκροτημένα μέτρα παρέμβασης από την πολιτεία. Όπως εξηγεί, μιλώντας στο ΑΠΕ  ο Γεώργιος Μπάλτας, καθηγητής του τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Διευθυντής Μεταπτυχιακών Σπουδών, τα δεδομένα της 18ης ετήσιας έρευνας που διεξήχθη […]

Το άρθρο Πληθωρισμός και ενέργεια άλλαξαν τους καταναλωτές – Το Νο 1 πρόβλημα και ο τρόπος που ψωνίζουν πλέον στα σούπερ μάρκετ εμφανίστηκε πρώτα στο Seleo.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα