Ζευγάρι πούλησε σπίτι και ότι είχε για να πάει σε 3ετή κρουαζιέρα η οποία όμως ακυρώθηκε!
Η Kara και ο Joe Youssef, από το Οχάιο, ήταν ενθουσιασμένοι όταν άκουσαν για το ταξίδι «Life at Sea» της εταιρεία Miray Cruises – το οποίο ήταν προγραμματισμένο να αναχωρήσει την 1η Νοεμβρίου και να περάσει 1.095 ημέρες στη θάλασσα, σταματώντας σε 382 λιμάνια σε όλο τον κόσμο.
Αποφάσισαν να πουλήσουν τα δυο διαμερίσματα που είχαν και να ξοδέψουν σχεδόν όλες τις οικονομίες τους για να
Τώρα, η Kara και ο Joe περιμένουν η εταιρεία να τους επιστρέψει τα 80.000 δολάρια που ξόδεψαν, ενώ ζουν διαμένει σε ένα ξενοδοχείο στην Κωνσταντινούπολη της Τουρκίας.
«Μας έκαναν να ελπίζουμε μέχρι την τελευταία στιγμή, λίγες μέρες πριν από την αναχώρησή μας. Πουλήσαμε ό,τι είχαμε για να πραγματοποιήσουμε αυτό το όνειρο. Νιώθουμε εξαπατημένοι», δήλωσε η Kara στους New York Times.
Η Kara και ο Joe YoussefΗ ιδέα για την κρουαζιέρα και το φιάσκοΣύμφωνα με τους Times, η ιδέα για τη δημιουργία μιας κρουαζιέρας που θα έκανε τον γύρο του κόσμου προήλθε από έναν επιχειρηματία ονόματι Mikael Petterson τον Ιούνιο του 2022. Συνεργάστηκε με τον ιδιοκτήτη της Miray, Vedat Ugurlu, ο οποίος πρότεινε ένα πλοίο με την ονομασία MC Gemini, το οποίο είχε 400 καμπίνες και μπορούσε να φιλοξενήσει περίπου 1.000 επιβάτες.
Η εταιρεία ανακοίνωσε την κρουαζιέρα τον Μάρτιο του 2023, και παρά τις τσουχτερές τιμές – οι καμπίνες κυμαίνονταν από 90.000 δολάρια για τη μικρότερη έως το τεράστιο ποσό των 975.000 δολαρίων για μια σουίτα – γνώρισε τεράστια επιτυχία και εκατοντάδες άνθρωποι άρχισαν να κάνουν κρατήσεις. «Μετά βίας μπορούσαμε να ακολουθήσουμε την ζήτηση για την κρουαζιέρα», ανέφερε ο Mikael Petterson στους Times.
Αλλά τα προβλήματα άρχισαν να δημιουργούνται ένα μήνα αργότερα, όταν εκφράστηκαν ανησυχίες σχετικά με την ποσότητα καυσίμων που θα χρειαζόταν για να φτάσει κανείς σε ορισμένους προορισμούς.
«Ακόμα κι αν ξοδέψετε άλλα 10 εκατομμύρια δολάρια σε αυτό το πλοίο, δεν νομίζω ότι είναι αρκετά για να κάνουμε αυτό που θέλουμε να κάνουμε», δήλωσε ο σχεδιαστής δρομολογίων Robert Dixon σε ηχητικό σημείωμα που έστειλε στην υπόλοιπη ομάδα, σύμφωνα με το δημοσίευμα.
πηγή: Life at Sea CruisesΠερίπου την ίδια εποχή, η εταιρεία άρχισε να αντιμετωπίζει προβλήματα με τις συναλλαγές με πιστωτικές κάρτες και δεν διέθετε έναν λογαριασμό που να εγγυάται την ασφάλεια των καταθέσεων.
Τον Μάιο, εν μέσω της συνεχιζόμενης έντασης, ο Mikael διέκοψε την συνεργασία του με τη Miray, γεγονός που άφησε τους Youssefs και εκατοντάδες άλλους ανθρώπους να ανησυχούν για τα χιλιάδες δολάρια που είχαν ήδη καταθέσει ως προκαταβολή.
«Αισθανόμασταν πολύ νευρικοί», παραδέχτηκε η Kara. Ωστόσο συμμετείχαν σε μια σειρά «διαδικτυακών σεμιναρίων» με άλλους επιβάτες και την αντιπρόεδρο στρατηγικής επιχειρηματικής ανάπτυξης της Miray, Kendra Holmes, με αποτέλεσμα οι ανησυχίες που είχαν να εξαφανιστούν. «Η Kendra ήταν πολύ πειστική και αφοσιωμένη. Ήταν πολύ ρεαλίστρια, ενώ ο Mikael μας είχε υποσχεθεί τον ήλιο και το φεγγάρι».
Στις 31 Μαΐου, η Kendra διοργάνωσε ένα διαδικτυακό σεμινάριο και είπε σε όλους ότι η εταιρεία είχε αποφασίσει να μην χρησιμοποιήσει λογαριασμό εγγύησης – προσθέτοντας ότι αντ’ αυτού θα χρησιμοποιούσε μια εγγύηση που κατατέθηκε στην Ομοσπονδιακή Ναυτιλιακή Επιτροπή για να βοηθήσει στην προστασία των επιβατών. Ωστόσο, η εγγύηση δεν κατατέθηκε ποτέ, σύμφωνα με τους Times.
Ένα μήνα αργότερα, η «Life at Sea» ισχυρίστηκε ότι αντιμετώπιζε «πρωτοφανή ζήτηση» και αποκτούσε ένα πλοίο 627 καμπινών για να χωρέσει όλους. Ωστόσο, η αλήθεια ήταν ότι η εταιρεία προσπαθούσε να αγοράσει το μεγαλύτερο πλοίο με τη βοήθεια επενδυτών.
πηγή: Life at Sea CruisesΜια άλλη επιβάτιδα, η 68χρονη Mary Rader, αποφάσισε να ζητήσει από ένα ταξιδιωτικό γραφείο να ερευνήσει την Miray Cruises για να μάθει αν ήταν αξιόπιστη εταιρεία πριν καταθέσει την προκαταβολή της.
Αφού το ταξιδιωτικό γραφείο της έδωσε το «ΟΚ», η συνταξιούχος κοινωνική λειτουργός από την Νέα Υόρκη έβγαλε 80.000 δολάρια από το αποταμιευτικό συνταξιοδοτικό πρόγραμμά της και πραγματοποίησε δύο πληρωμές στην Miray Cruises.
Ωστόσο, δεν έλαβε ποτέ απόδειξη. Η ίδια δήλωσε στους Times: «Τότε ήταν που άρχισα να καταλαβαίνω ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, αλλά ήμουν παγιδευμένη επειδή είχα ήδη κάνει τις πληρωμές».
Η οριστική ακύρωση της κρουαζιέραςΗ Kara και ο Joe είχαν πουλήσει το διαμέρισμά τους προκειμένου να αντέξουν οικονομικά τις πληρωμές για την επερχόμενη κρουαζιέρα τους. Άλλοι επιβάτες άρχισαν να υποβάλλουν αιτήσεις για βίζες, να στέλνουν τα πράγματά τους στην Κωνσταντινούπολη, από όπου θα ξεκινούσε η κρουαζιέρα.
Μόνο 111 από τις 627 θέσεις είχαν καλυφθεί, ωστόσο οι επιβάτες ενημερώνονταν από την εταιρεία ότι το ταξίδι θα ξεκινούσε κανονικά.
Στις 26 Σεπτεμβρίου, η Life at Sea επρόκειτο να αγοράσει το μεγαλύτερο πλοίο, αλλά ο κύριος επενδυτής αποσύρθηκε. Ο ιδιοκτήτη της Miray είπε στην Kendra ότι θα αναζητούσε άλλους επενδυτές. Εκείνη τη στιγμή, η Kendra αποκάλυψε ότι οι επιβάτες θα έπαιρναν πίσω μόνο το 10% της προκαταβολής τους αν προχωρούσαν σε ακύρωση της κράτησής τους.
Στις 27 Οκτωβρίου, λίγες ημέρες πριν από τον απόπλου της κρουαζιέρας, η εταιρεία αποκάλυψε ότι το ταξίδι αναβλήθηκε για τις 11 Νοεμβρίου και θα έφευγε πλέον από το Άμστερνταμ – παρά το γεγονός ότι 30 επιβάτες περίμεναν ήδη στην Κωνσταντινούπολη. Μόλις λίγες ημέρες αργότερα, αναβλήθηκε και πάλι για τις 30 Νοεμβρίου.
Στις 16 Νοεμβρίου, η Kara ανακάλυψε ότι το πλοίο στο οποίο υποτίθεται ότι θα βρισκόταν είχε αγοραστεί από διαφορετική εταιρεία. Και αργότερα έμαθε ότι η Kendra είχε παραιτηθεί από τη εταιρεία. Τρεις ημέρες αργότερα, ο Vedat Ugurlu αποκάλυψε ότι οι επενδυτές είχαν εγκαταλείψει το πλοίο λόγω προβλημάτων στη Μέση Ανατολή. Την επόμενη μέρα, η κρουαζιέρα ακυρώθηκε.
Στη συνέχεια, ζητήθηκε από τους επιβάτες να υπογράψουν ένα έγγραφο που ανέφερε ότι η Miray θα τους έδινε πίσω τα χρήματά τους μέσα στους επόμενους τρεις μήνες. Ωστόσο, όταν πέρασε η πρώτη προθεσμία στις 22 Δεκεμβρίου και μόνο μια χούφτα επιβάτες πήραν πίσω τα χρήματά τους, η εταιρεία κρουαζιέρας δήλωσε ότι οι καθυστερήσεις οφείλονταν σε πρόβλημα με την τράπεζα.
Στις 28 Δεκεμβρίου, η Kara και ο Joe αποκάλυψαν ότι δεν είχαν πληρωθεί ακόμα και ότι τον τελευταίο μήνα διέμεναν σε ξενοδοχείο στην Κωνσταντινούπολη – το οποίο είχε πληρωθεί από την εταιρεία κρουαζιέρας.
Η Kara τόνισε ότι φοβάται ότι σύντομα εκείνη και ο Joe θα έμεναν άστεγοι. Η Miray, η Kendra και ο Mikael φέρονται να εργάζονται ήδη για μια άλλη τριετή κρουαζιέρα – η οποία αναμένεται να ξεκινήσει το επόμενο έτος.
Εν τω μεταξύ, η Mary αποκάλυψε ότι δεν πιστεύει ότι θα πάρει τα χρήματά της πίσω. «Δεν έχω λάβει ακόμη τίποτα, αλλά δεν περιμένω ότι θα γίνει. Εικάζω ότι η εταιρεία θα κλείσει ή θα αναδιαρθρωθεί, και τα χρήματα που πλήρωσα δεν θα μου επιστραφούν ποτέ».
Ο ιδιοκτήτης της Miray, Vedat, δήλωσε ότι η ακύρωση έγινε λόγω έλλειψης κεφαλαίων και τόκων. «Προσπαθήσαμε τα πάντα για να βρούμε μια λύση, αλλά δεν μπορούσαμε να βρούμε τους επενδυτές και δεν μπορούσαμε να πουλήσουμε αρκετές καμπίνες», είπε, σύμφωνα με το δημοσίευμα.
enikos.gr
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Ειδήσεις
- Εορταστικό ωράριο: Τι ώρα κλείνουν τα καταστήματα σήμερα και αύριο, παραμονές Πρωτοχρονιάς
- Ο Ζελένσκι πρέπει να φύγει πριν καταρρεύσει η Ουκρανία – «Μετά βίας κρατιέται στον πόλεμο»
- Ηλεκτρονικές αποδείξεις: Ποιοι φορολογούμενοι απειλούνται με έξτρα φόρο 22%
- Εορταστικό ωράριο: Έτσι θα λειτουργήσουν σούπερ μάρκετ, τράπεζες και καταστήματα μέχρι τις 2 Ιανουαρίου
- Λιάνα Εύα Αμούτζα: «Ήταν 9 μήνες σε κώμα, είχε πάθει ανακοπή, άργησε να έρθει το ΕΚΑΒ», λέει ο αδερφός της
- Νέα Σμύρνη: Πυρκαγιά σε διαμέρισμα – Ηλικιωμένη μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο
- Λιάνα – Εύα Αμούτζα: Συγκλονίζουν οι αποκαλύψεις του αδερφού της - «Ήταν σε κώμα 9 μήνες»
- Χαμός με Μπακασέτα στην Τουρκία: Ο Παναθηναϊκός, η Μπεσίκτας και η κόντρα με Τερίμ
- Χριστίνα Μπόμπα – Σάκης Τανιμανίδης: Το πρώτο ταξίδι στο εξωτερικό με τις κόρες τους για την Πρωτοχρονιά (Εικόνα)
- Άγγελος Λάτσιος: Πόσο άλλαξε μέσα στα χρόνια ο γιος της Μενεγάκη
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις FlashNews
- Κυβερνοασφάλεια: Τα 10 βήματα που προτείνει ο ΣΕΒ για τη θωράκιση των επιχειρήσεων
- Όλες οι αλλαγές στη φορολογία το 2024
- Προβλέψεις για το έτος εκκίνησης 2024
- Χοιρινό ψητό στο φούρνο
- Το 2024 κάνει ποδαρικό με κοκτέιλ ιώσεων, κορωνοϊό και γρίπη
- Ζευγάρι πούλησε σπίτι και ότι είχε για να πάει σε 3ετή κρουαζιέρα η οποία όμως ακυρώθηκε!
- Νέα επιχείρηση για 70 μετανάστες στην Γαύδο (φωτο)
- Ντέμι Μουρ: Χωρίς τον Γουίλις οι εορταστικές φωτογραφίες με τις κόρες τους
- Οι καλύτερες θεραπείες προσώπου ανάλογα με την ηλικία σας
- Πότε πέφτουν οι αργίες και τα τριήμερα του 2024
- Τελευταία Νέα FlashNews
- Ζευγάρι πούλησε σπίτι και ότι είχε για να πάει σε 3ετή κρουαζιέρα η οποία όμως ακυρώθηκε!
- Οι καλύτερες θεραπείες προσώπου ανάλογα με την ηλικία σας
- Κυβερνοασφάλεια: Τα 10 βήματα που προτείνει ο ΣΕΒ για τη θωράκιση των επιχειρήσεων
- Χοιρινό ψητό στο φούρνο
- Προβλέψεις για το έτος εκκίνησης 2024
- Μία μεγάλη «αγκαλιά αγάπης και αλληλεγγύης» το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Αποκορώνου για 350 οικογένειες
- Τουρίστρια έπεσε από γκρεμό σε πάρκο της Νέας Υόρκης και σκοτώθηκε (βίντεο)
- Πότε πέφτουν οι αργίες και τα τριήμερα του 2024
- Ντέμι Μουρ: Χωρίς τον Γουίλις οι εορταστικές φωτογραφίες με τις κόρες τους
- Το 2024 κάνει ποδαρικό με κοκτέιλ ιώσεων, κορωνοϊό και γρίπη
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Ειδήσεις
- Διαρκές άνοιγμα στην κοινωνία
- ΗΠΑ: Τουρίστρια από τη Σιγκαπούρη έπεσε από γκρεμό και σκοτώθηκε (VIDEO)
- Ολυμπιακός: “Οκ” του Κονσεϊσάο και ο Ναβάρο έρχεται Πειραιά
- Στέφανος Κασσελάκης: «Να υπάρξουν έδρες στη Βουλή για την Ομογένεια με άμεσο το δικαίωμα του εκλέγεσθαι»
- To Στέιτ Ντιπάρτμεντ ενέκρινε νέες πωλήσεις όπλων στο Ισραήλ, παρακάμπτοντας το Κογκρέσο
- Οι χριστουγεννιάτικες φωτογραφίες της Ντέμι Μουρ χωρίς τον Μπρους Γουίλις - Ανησύχησαν οι φαν με την απουσία του
- Tραπέζι Πρωτοχρονιάς : Συμβουλές για το τι πρέπει να κάνουμε για να μην μας «τρώει» αυτό που τρώμε
- Τα τελευταία δρομολόγια των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς την παραμονή της Πρωτοχρονιάς
- Συναγερμός για την αύξηση των κρουσμάτων κορονοϊού και γρίπης
- Ριφιφί σε κοσμηματοπωλείο Αθήνα: Η κλοπή έγινε σε χρόνο ντε τε