Navicon: Έσπασε το φράγμα των 40 εκατ. ευρώ τζίρου - Ο ρόλος της αύξησης των εξαγωγών το 2022
Άνοδο 52,35% στον κύκλο εργασιών της σημείωσε, το 2022, η Navicon, εταιρεία ναυτιλιακών Logistics με έδρα τον Πειραιά,
Ειδικότερα, σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας, ο κύκλος εργασιών της ανήλθε στα 42,2 εκατ. έναντι 27,69 εκατ. το 2021, ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα 1,2 εκατ.
Κατά πηγές από την Navicon, η άνοδος του κύκλου εργασιών οφείλεται στην επέκταση του πελατολογίου και στην άνοδο των ναύλων, σε συνάρτηση με την ενίσχυση των ελληνικών εισαγωγών και εξαγωγών.
Υπενθυμίζεται ότι στην εικοσαετή πορεία της στο χώρο των μεταφορών, η Navicon έχει γραφεία με πάνω από 50 εργαζομένους στον Πειραιά, στη Θεσσαλονίκη, στη Navicross Gmbh στη Γερμανία και μέσα στο Μάιο του 2022 άνοιξε δύο γραφεία και στην Ινδία με 40 εργαζομένους. Συνολικά, δε, η εταιρεία το 2021 διακίνησε 62.240 teus, 2.100 φορτηγά διεθνών μεταφορών και 94 αεροπορικές αποστολές, καταγράφοντας, παρά την πανδημία και τα προβλήματα που έφερε, αναπτυξιακή πορεία.
Για τις δυσκολίες του κλάδου μίλησε στο BusinessNews.gr ο CEΟ της εταιρείας Γιώργος Ζερβός: «Κάποιες από αυτές είναι πρώτον το γεγονός ότι έχουμε να ανταγωνιστούμε εταιρείες που ενώ τιμολογούν, έχουν εργαζομένους και δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, η έδρα τους όμως είναι σε άλλη χώρα με πιο προνομιακό καθεστώς φορολογίας, σε σχέση με εμάς που η έδρα μας είναι στην Ελλάδα. Την ίδια στιγμή, ένα μεγάλο κακό στη χώρα μας είναι οι μεταχρονολογημένες επιταγές. Πιστεύεις ότι έχεις εισπράξει τα χρήματα σου, αλλά στην ουσία έχεις ένα κομμάτι χαρτί που δεν γνωρίζεις εάν θα έχει λεφτά την ημερομηνία που λήγει. Αυτό εμείς το έχουμε λύσει με την συνεργασία που έχουμε τα τελευταία 3 χρόνια με εταιρεία ασφάλειας πιστώσεων, έτσι ώστε να είναι καλυμμένη τόσο η Navicon όσο και οι προμηθευτές μας. Βέβαια όπως καταλαβαίνετε αυτό είναι ένα έξοδο που επιβαρύνει τον προϋπολογισμό της εταιρείας μας, αλλά είναι αναγκαίο, εάν θέλουμε να λεγόμαστε σοβαρή εταιρεία. Επιπρόσθετα, μετά την τελευταία μας επένδυση στις μεταφορές και αποθηκεύσεις παρατηρήσαμε ότι εταιρείες που διατηρούν depot, το διαθέτουν παρανόμως σε περιοχές που είναι για άλλες δραστηριότητες εκτός αυτής που κάνουν, δεν είναι δηλαδή σε βιομηχανικές περιοχές. Το αποτέλεσμα είναι να έχουν χαμηλότερα λειτουργικά έξοδα από ότι έχουμε εμείς χωρίς κανείς να τους ενοχλεί από τις αρχές η τους δήμους. Ένα άλλο πρόβλημα είναι αυτό των υποδομών, δηλαδή η σύνδεση του τρένου με το εμπορικό λιμάνι, σιδηροδρομικό δίκτυο για εξαγωγές η εισαγωγές με άλλες χώρες τις κεντρικής και Β. Ευρώπης. Τα τελευταία βέβαια δυο χρόνια βλέπω, ωστόσο, ότι η κυβέρνηση έχει βοηθήσει αρκετά σε κάποια θέματα όπως η φορολογία, η πρόσβαση των υγειών εταιρειών σε τραπεζικά προϊόντα, στις εισφορές των εργαζομένων κλπ».
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Χωρίς ταξί η Αττική σήμερα και αύριο, λόγω απεργίας
- Διχασμένοι οι προμηθευτές απέναντι στο πράσινο τιμολόγιο - Σε Vertigo οι καταναλωτές
- Οι βιτρίνες του Δεκεμβρίου στο Meat News
- Η "Νέα Αριστερά" εξηγεί την ψήφο της στο χθεσινό νομοσχέδιο για το ιδιωτικό χρέος
- Greek food and beverage producers expanding in Asia
- Θεσσαλονίκη: Εκκενώθηκε πολυκατοικία μετά από φωτιά
- The three financial goals for return to full normality
- Ποιο το όφελος της ανάκτησης επενδυτικής βαθμίδας;
- Φορολογικό νομοσχέδιο: Μέτωπο κυβέρνησης και ελεύθερων επαγγελματιών
- Πανελλαδική σύσκεψη αγροτών, στις 10/12 στη Λάρισα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Businessnews
- Μανουσάκης (ΑΔΜΗΕ): Μπαίνουμε σε φάση κατασκευής της ηλεκτρικής διασύνδεσης Ελλάδας-Κύπρου-Ισραήλ
- Εξάρχου (Intrakat): Νοέμβριο 2024 το πρώτο εισιτήριο στο Μετρό Θεσσαλονίκης
- ΕΕ: Όλο και λιγότερες επιχειρήσεις συναγωνίζονται στην ανάληψη δημοσίων συμβάσεων την τελευταία 10ετία
- Navicon: Έσπασε το φράγμα των 40 εκατ. ευρώ τζίρου - Ο ρόλος της αύξησης των εξαγωγών το 2022
- Νέα παράταση για ολοκλήρωση επενδυτικών σχεδίων των αναπτυξιακών νόμων 2004, 2011 και 2016
- Τελευταία Νέα Businessnews
- Navicon: Έσπασε το φράγμα των 40 εκατ. ευρώ τζίρου - Ο ρόλος της αύξησης των εξαγωγών το 2022
- Εξάρχου (Intrakat): Νοέμβριο 2024 το πρώτο εισιτήριο στο Μετρό Θεσσαλονίκης
- Νέα παράταση για ολοκλήρωση επενδυτικών σχεδίων των αναπτυξιακών νόμων 2004, 2011 και 2016
- ΕΕ: Όλο και λιγότερες επιχειρήσεις συναγωνίζονται στην ανάληψη δημοσίων συμβάσεων την τελευταία 10ετία
- Μανουσάκης (ΑΔΜΗΕ): Μπαίνουμε σε φάση κατασκευής της ηλεκτρικής διασύνδεσης Ελλάδας-Κύπρου-Ισραήλ
- Εφικτή η πλήρης ψηφιοποίηση των βασικών δημοσίων υπηρεσιών, έως το 2027
- Attica Group: Με τιμή εκκίνησης €2,53 η μετοχή - Τα όρια διακύμανσης
- Τσούνης: Η Ελλάδα βρίσκεται στο ραντάρ των αμερικανικών επιχειρήσεων
- Youth Pass: Τελευταία ευκαιρία για αιτήσεις έως σήμερα - Πότε θα καταβληθεί η ενίσχυση
- Decathlon Ελλάς: Aύξηση τζίρου 60,38% - Με 3 μόνο καταστήματα αγγίζει τα 20 εκατ. ευρώ
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Εντοπίστηκαν τα αρχαιότερα κουνούπια τα οποία τσιμπούσαν δεινοσαύρους
- Χωρίς ταξί η Αττική σήμερα και αύριο, λόγω απεργίας
- Φορολογικό νομοσχέδιο: Μέτωπο κυβέρνησης και ελεύθερων επαγγελματιών
- Οι αθλητικές εφημερίδες 5/12/2023
- Γαλατόπιτα: Το υγιεινό γλυκό που ταιριάζει (και) στα Χριστούγεννα
- ΙΝΤΡΑΚΑΤ: Το Νοέμβριο 2024 το πρώτο εισιτήριο του Μετρό Θεσσαλονίκης
- COP28: Αριθμός ρεκόρ των λόμπι των ορυκτών καυσίμων στη διάσκεψη
- Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κέντρο της Αθήνας στις 6/12
- Farmed aquatic species publication named best free culinary book in the world