Septona: Aύξηση τζίρου 17,4% στα 98,9 εκατ. ευρώ- Από εξαγωγές το 55%

Τα νέα λανσαρίσματα και η είσοδος σε καινούριες αγορές, η επένδυση των 15 εκατ. ευρώ, οι στόχοι και οι προοπτικές για φέτος

Mια ακόμη χρονιά με θετικό πρόσημο κατέγραψε το 2022 η Septona. Aαναλυτικότερα οι πωλήσεις του ομίλου Septona ανήλθαν κατά τη προηγούμενη χρήση σε 98,9 εκατ., έναντι 84,3 εκατ. ευρώ το 2021, σημειώνοντας αύξηση κατά 17,4%, η οποία οφείλεται, σύμφωνα με όσα αναγράφονται στις οικονομικές καταστάσεις

της εταιρείας, στη τη συνολική αύξηση των πωλήσεων της SEPTONA A.E. κατά 13,2 εκατ ευρώ και την αύξηση των πωλήσεων της θυγατρικής στη Βουλγαρία κατά 1,4 εκατ. ευρώ. Τα μικτά κέρδη του ομίλου το 2022 ανήλθαν σε 38,3 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 11,3% σε σχέση με τα 34,4 εκατ. ευρώ του 2021. Βέβαια καταγράφηκαν πιέσεις στην κερδοφορία καθώς τα EBITDA υποχώρησαν στα 6,9 εκατ. ευρώ από 7,9 εκατ. ευρώ το 2021 ενώ τα κέρδη προ φόρων του ομίλου για την χρήση 2022 ανήλθαν σε 1,03 εκατ. ευρώ απο 2,89 εκατ. ευρώ το 2021. Τα κέρδη μετά από φόρους ήταν ύψους 0,69 εκατ. ευρώ για τη χρήση 2022, έναντι κερδών ύψους 2,47 εκατ. ευρώ για τη χρήση 2021.

Τα νέα λανσαρίσματα και η επένδυση των 15 εκατ. ευρώ

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας, η Septona το 2022 αύξησε σημαντικά τα μερίδια αγοράς στην ελληνική αγορά με αποτέλεσμα να ενισχύσει τον κύκλο εργασιών του ομίλου σε σχέση με το 2021. Σημαντική συμβολή σε αυτή την ανάπτυξη διαδραμάτισαν το επαναλανσάρισμα της σειράς Cosmetic Wipes με νέα προηγμένη σύνθεση και νέο εικαστικό, η εισαγωγή στην κατηγορία «πάνες ακράτειας ενηλίκων» με την εξαγορά του brand Cliniva και το λανσάρισμα της νέας προιοντικής σειράς περιποίησης χεριών Septona Senses στις κατηγορίες κρεμοσάπουνα, αντισηπτικά, κρέμα χεριών, υγρομάντηλων.. Παράλληλα υλοποιήθηκε σημαντική επένδυση στην ανάπτυξη του Εμπορικού Δικτύου, για την Εγχώρια και την Διεθνή αγορά ενώ ολοκληρώθηκε η κατασκευής νέας παραγωγικής μονάδας στα Οινόφυτα Βοιωτίας επιφάνειας 15.500 τ.μ. και συνολικής επένδυσης 15 εκατ. ευρώ, όπου εγκαταστάθηκε γραμμής εμφιάλωσης υγρών καλλυντικών

Αναμένει περαιτέρω ανάπτυξη φέτος

Αναφορικά με τις προοπτικές και τους στόχους για το 2023 η Διοίκηση της Septona, όπως σημειώνεται στις οικονομικές καταστάσεις, αναμένει αύξηση κερδοφορίας με μεγαλύτερο ρυθμό από αυτών των πωλήσεων, με στόχο να επανέλθει η εταιρεία σε δείκτες προ του 2021. Επίσης εκτιμά περαιτέρω ενίσχυση του εταιρικού μεριδίου στην Ελληνική αγορά καθώς και εκθετική αύξηση των πωλήσεων και του μεριδίου αγοράς στην κατηγορία των παιδικών μωρομάντηλων, της πλέον ταχέως αυξανόμενης κατηγορίας non food τα τελευταία χρόνια. Ακόμη στην οικονομική έκθεση γίνεται λόγος για συνέχιση της ανάπτυξης προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σε Ελλάδα και Εξωτερικό αλλά και για επέκταση της εξαγωγικής δραστηριότητάς του επωνύμου προϊόντος κι αύξηση των πωλήσεων περισσότερο από το μέσο όρο της εταιρείας.

55% του τζίρου από εξαγωγές – Πωλήσεις σε πάνω από 70 χώρες

Θα πρέπει να αναφερθείς πως όσον αφορά την δραστηριότητα εκτός ελληνικών συνόρων, η Septona σήμερα, αποτελεί έναν από τους ισχυρότερους παραγωγούς προϊόντων ατομικής φροντίδας παγκοσμίως με εξαγωγική δραστηριότητα σε περισσότερες από 70 χώρες και στις 5 ηπείρους. Απασχολεί απασχολεί περισσότερους από 680 εργαζόμενους στα πέντε εργοστάσιά της στα Οινόφυτα Βοιωτίας και στο σύγχρονο εργοστάσιο στη Βουλγαρία προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες των εξαγωγών στις χώρες κεντρικής και νοτιοανατολικής Ευρώπης ενώ διαθέτει 4 κέντρα διανομής στην Ευρώπη.

Το 55% του τζίρου της εταιρείας προέρχεται από την παρουσία της στις διεθνείς αγορές με πωλήσεις, όπως σημειώθηκε, σε πάνω από 70 χώρες – σε περισσότερες από 40 με το brand Septona και στις υπόλοιπες μέσω προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Σημαντικότερες αγορές αποτελούν αυτές της Αγγλίας, Γερμανίας, Γαλλίας, Αυστρίας, Ελβετίας και των Αραβικών χωρών ενώ έχει παρουσία επίσης σε αγορές όπως ΗΠΑ, Νότια Αμερική, Ρωσία, Κίνα, Αυστραλία αλλά και Ζιμπάμπουε.

Η Septona είναι μία 100% ελληνική οικογενειακή εταιρεία με 50 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά. Ιδρύθηκε το 1975 με πρωταρχικό σκοπό την παραγωγή μπατονετών και σύντομα επεκτάθηκε και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων προσωπικής υγιεινής, όπως μωρομάντηλα, βρεφικά και παιδικά καλλυντικά, δίσκους & μαντήλια ντεμακιγιάζ, σερβιέτες, υγρά μαντήλια καθαρισμού και υποσέντονα

Keywords
Αναζητήσεις
septona-ayxisi-tzirou-174-sta-989-ekat-evro--apo-exagoges-to-55.htm
Τυχαία Θέματα