YouTube Pulse 2018: Τα νέα δεδομένα και οι πιο "κλικαρισμένες" διαφημίσεις της χρονιάς

YouTube Pulse 2018: Τα νέα δεδομένα και οι πιο "κλικαρισμένες" διαφημίσεις της χρονιάς 14 Δεκεμβρίου 2018 Εικόνα στην Αγορά Επιχειρήσεις

H Google διοργάνωσε στην Αθήνα το YouTube Pulse, μία εκδήλωση με στόχο να εμπνεύσει και να εμπλέξει πάνω από 500 αντιπροσώπους διαφημιστικών εταιρειών και brands, προκειμένου να μοιραστεί μαζί τους τα πιο πρόσφατα δεδομένα και τις καλύτερες πρακτικές σχετικά με το πώς να αξιοποιούν στο έπακρο το YouTube στην επικοινωνία και στις στρατηγικές μάρκετινγκ που εφαρμόζουν.

Keywords
Τυχαία Θέματα