Α. Αρανίτης (Intrakat): Το Μετρό Θεσσαλονίκης θα είναι έτοιμο το 2024
Το μεγάλο έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης θα είναι έτοιμο το 2024 ώστε να εισέλθει σε διαδικασία έναρξης λειτουργίας, τόνισε ο Γενικός Διευθυντής της Intrakat, κ. Αναστάσιος Αρανίτης, μιλώντας στην ημερίδα της voria.gr για τα Μεγάλα Έργα και τις Ενεργειακές
Ο κ. Αρανίτης σημείωσε ότι πρόκειται για ένα εμβληματικό και πολύ δύσκολο έργο, το οποίο θα είναι το πιο σύγχρονο έργο Μετρό στην Ευρώπη και, θα είναι μάλιστα, χωρίς μηχανοδηγούς (driverless). Και υπογράμμισε ότι όλοι οι άμεσα εμπλεκόμενοι θα πρέπει να πανηγυρίσουν την ολοκλήρωσή του, δεδομένου ότι στο παρελθόν είχε αντιμετωπίσει πάρα πολύ σημαντικά προβλήματα κατά τη διάρκεια της υλοποίησής του.
Ο Γενικός Διευθυντής της Intrakat υπογράμμισε ότι, πέραν του έργου του Μετρό και της επέκτασής του προς την Καλαμαριά, η Θεσσαλονίκη και η Βόρεια Ελλάδα αποτελούν κόμβο υλοποίησης πολύ σημαντικών υποδομών, με μεγάλα οδικά, σιδηροδρομικά και περιβαλλοντικά έργα που βρίσκονται σε διαδικασία είτε δημοπράτησης είτε κατασκευής, τα μεγέθη των οποίων παραπέμπουν στις υποδομές που κατασκευάστηκαν στην Αττική κατά την περίοδο της Ολυμπιάδας.
Παράλληλα, ο κ. Αρανίτης επισήμανε τη σημασία των υδραυλικών έργων στην ευρύτερη περιοχή, όχι μόνο ως προς το σκέλος της άμεσης αντιμετώπισης και θωράκισης της αντιπλημμυρικής προστασίας, αλλά ως προς την διαχείριση των υδάτων συνολικά, κάνοντας έκκληση για μία ολιστική προσέγγιση στον σχεδιασμό τους, βάσει των λεγόμενων περιόδων επαναφοράς (δηλαδή του στατιστικού ιστορικού των πλημμυρικών φαινομένων) κι εξετάζοντας παράλληλα τη δυνατότητα αλλαγών στο σχετικό θεσμικό πλαίσιο. Και παρατήρησε ότι τα υδραυλικά έργα θα πρέπει να συνδυαστούν όχι μόνο με τη διαχείριση των υδάτων, αλλά και με τα υδροηλεκτρικά έργα ώστε να επιτύχουμε ένα καλύτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα για τη χώρα.
Ο κ. Αρανίτης σημείωσε ότι όλα τα μεγάλα έργα από τη φύση τους είναι πολύ δύσκολα και απαιτούν εκτεταμένο χρόνο για τη μελέτη, την ωρίμαση και την υλοποίησή τους, θέτοντας ως σχετικά παραδείγματα, την Αττική Οδό και την Εγνατία Οδό, οι οποίες χρειάστηκαν πάρα πολλά χρόνια από τη σύλληψη της ιδέας κατασκευής τους, έως την παράδοσή τους στους πολίτες. Και επισήμανε ότι, εάν θέλουμε έργα που θα αφήσουν αποτύπωμα στην ιστορία, θα πρέπει να ενσκήψουμε συλλογικά στα προβλήματά τους και να τα στηρίξουμε σε θεσμικό επίπεδο, ώστε να δούμε πως αυτές οι μεγάλες επενδύσεις θα προχωρήσουν καλύτερα.
Ο Γενικός Διευθυντής της Intrakat κατέληξε, λέγοντας ότι το μεγάλο ζήτημα του τεχνικού κόσμου είναι ο τρόπος με τον οποίο θα υλοποιηθούν τα μεγάλα έργα, καθώς οι υλικοί και ανθρώπινοι πόροι της Ελλάδας είναι περιορισμένοι, ενώ έχει προκύψει και η πολύ σημαντική αύξηση του κόστους των υλικών. Και έκανε έκκληση για μία μεγάλη συνεννόηση ανάμεσα στον τεχνικό κόσμο, την πολιτική ηγεσία και την πολιτεία ώστε να βρεθούν συνολικές λύσεις για τα έργα, έτσι ώστε αυτά να σχεδιάζονται και να υλοποιούνται έγκαιρα, κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο προς όφελος της χώρας.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Αύξηση κύριων συντάξεων από 1-1-2024
- Στο φως μεγάλο μέρος της αρχικής βυζαντινής Τράπεζας του 10ου αιώνα στη Μονή Βατοπεδίου
- Οι δικηγόροι συνεχίζουν την αποχή τους μέχρι τις 5 Ιανουαρίου
- Αναστάσιος Αρανίτης (Intrakat): Το Μετρό Θεσσαλονίκης θα είναι έτοιμο το 2024
- The disadvantages of cryptos for Greek taxpayers
- New IRU study maps best net-zero 2050 plan
- Greece’s inflation rate slows to 3.0% in November
- Προφυλακιστέος ο 71χρονος για τη δολοφονία της 43χρονης στη Σαλαμίνα
- Εθνική ασφαλιστική: Δώρισε ως παρακαταθήκη τον «Χώρο Ιστορικής Μνήμης Κοραή 4»
- Εγκαινιάστηκε σήμερα το πρώτο Grand Μασούτης στην Αττική
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Businessnews
- Αλ. Σδούκου: Η Βόρεια Ελλάδα, μια ενεργειακή γέφυρα με την υπόλοιπη Ευρώπη
- «Το Χαμόγελο του Παιδιού»: Η τεχνολογία σώζει ζωές
- Νοvibet: Business Day στα γραφεία της για το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας & Σταδιοδρομίας
- Α. Αρανίτης (Intrakat): Το Μετρό Θεσσαλονίκης θα είναι έτοιμο το 2024
- Mazda: Πιο εύκολη η απόκτηση ενός SUV με τα ισχύοντα προνομιακά προγράμματα
- FARIA Renewables: Συμφωνία με DEME για την ανάπτυξη υπεράκτιων αιολικών πάρκων στην Ελλάδα
- ΕΛΤΑ: Ζημίες ύψους 27,9 εκατ. ευρώ το 2022
- K. Μητσοτάκης: Επίσκεψη στη Μεταμόρφωση Καρδίτσας
- Τελευταία Νέα Businessnews
- Α. Αρανίτης (Intrakat): Το Μετρό Θεσσαλονίκης θα είναι έτοιμο το 2024
- Αλ. Σδούκου: Η Βόρεια Ελλάδα, μια ενεργειακή γέφυρα με την υπόλοιπη Ευρώπη
- K. Μητσοτάκης: Επίσκεψη στη Μεταμόρφωση Καρδίτσας
- FARIA Renewables: Συμφωνία με DEME για την ανάπτυξη υπεράκτιων αιολικών πάρκων στην Ελλάδα
- Mazda: Πιο εύκολη η απόκτηση ενός SUV με τα ισχύοντα προνομιακά προγράμματα
- ΕΛΤΑ: Ζημίες ύψους 27,9 εκατ. ευρώ το 2022
- «Το Χαμόγελο του Παιδιού»: Η τεχνολογία σώζει ζωές
- Νοvibet: Business Day στα γραφεία της για το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας & Σταδιοδρομίας
- BayWa r.e.:10 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα - Συνεχίζει να επενδύει στην ενεργειακή μετάβαση
- Ευρωαγορές: Με μικρές διακυμάνσεις η έναρξη των συναλλαγών
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Οι δικηγόροι συνεχίζουν την αποχή τους μέχρι τις 5 Ιανουαρίου
- Στον πάγκο της Κηφισιάς ο Ντέιβιντ Νίλσεν
- Συνέδριο SPD στη σκιά δημοσιονομικής κρίσης
- Τουρκία: Στις ΗΠΑ ο υπουργός Εξωτερικών, Χακάν Φιντάν
- Μαξίμου: Έκτακτη σύσκεψη για την οπαδική βία το Σάββατο
- Συντάξεις: Υπεγράφη η εγκύκλιος για την αύξηση 3% από 1/1/2024
- Χρηματιστήριο Αθηνών: Παρά την πτωτική εβδομάδα, «πετάει» με +37% από τις αρχές του 2023
- Έρευνα: Καλούν οι ελέφαντες ο ένας τον άλλον με το όνομά τους;
- ΔΥΠΑ: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για 81 προσλήψεις στους βρεφονηπιακούς σταθμούς
- Ημερίδα του ΟΛΠ – Στυλιανίδης: To υπ. Ναυτιλίας ενθαρρύνει κάθε «πράσινη» πρωτοβουλία