ΜΑΚΒΕΛ: Το προϊόν που ρίχνει στην αγορά ζυμαρικών, θέλοντας να την αλλάξει

Πως η εταιρεία από το Κιλκίς προσπαθεί να δώσει απάντηση σε ένα  θέμα που αντιμετωπίζουν εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι

Σε μια δυναμική και συνάμα πρωτοποριακή κίνηση προχωρά η εταιρεία ζυμαρικών ΜΑΚΒΕΛ, που λανσάρει ένα νέο προϊόν που αφορά -ιδιαίτερα- περισσότερο από ενάμιση εκατομμύρια ανθρώπους στη χώρα. Πρόκειται για το Σπαγγέτι Χαμηλού Γλυκαιμικού Δείκτη, που αυτή την στιγμή τοποθετείται στα ράφια αλυσίδων σούπερ μάρκετ,

με την Market In να είναι η πρώτη, πού ξεκινά να το διαθέτει.

Αναγνωρίζοντας πως τα ζυμαρικά αποτελούν κύριο συστατικό της ανθρώπινης διατροφής αλλά η κατανάλωση τους αυξάνει τη γλυκόζη του αίματος, η ΜΑΚΒΕΛ ασχολήθηκε εκτενώς και για πολύ χρόνο με το ρόλο και τη σημασία του Γλυκαιμικού Δείκτη. Ο δείκτης αυτός δηλώνει κατά πόσο το τρόφιμο αυξάνει την γλυκόζη του αίματος και χρησιμοποιείται για την ταξινόμηση των τροφίμων πλούσιων σε υδατάνθρακες. Ο Γλυκαιμικός Δείκτης είναι επίσης εγκεκριμένος από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τροφίμων και Γεωργίας των Ηνωμένων Εθνών (FAO) καθώς κι από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (WHO), οι οποίοι δηλώνουν ότι πρέπει να λαμβάνεται υπόψη στην περίπτωση των τροφίμων, επιπλέον των πληροφοριών σχετικά με την σύνθεση αυτών, (FAO/WHO,1998).

Οι άνθρωποι της ΜΑΚΒΕΛ σκέφθηκαν επίσης ότι οι εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι που αντιμετωπίζουν θέμα με το γλυκαιμικό τους δείκτη, δε θα πρέπει να στερούνται μιας τόσο δημοφιλούς τροφής όπως τα ζυμαρικά ή να μην διαθέτουν άλλη επιλογή πέρα από τα προϊόντα ολικής άλεσης κι έτσι ανέπτυξε το νέο αυτό προϊόν..

Αξιολογώντας λοιπόν όλα τα παραπάνω ως πολύ σημαντικά, η ΜΑΚΒΕΛ ανέθεσε στο Ερευνητικό Κέντρο Oxford Brookes της Μεγάλης Βρετανίας, τον μόνο διαπιστευμένο φορέα στην Ευρώπη για την μέτρηση του Γλυκαιμικού Δείκτη κατά ISO 26642:2010, να πραγματοποιήσει μία κλινική μελέτη. Οι συμμετέχοντες στην κλινική μελέτη δεν είχαν καταναλώσει τροφή για 12 ώρες κι έδωσαν δείγμα αίματος 5 λεπτά πριν την έναρξη της κλινικής μελέτης ενώ εκ νέου δείγματα αίματος ελήφθησαν μετά από 15, 30, 45, 60, 90 και 120 λεπτά από την κατανάλωση των ζυμαρικών. Για τον προσδιορισμό των συγκεντρώσεων γλυκόζης στο αίμα, την διαδικασία πραγματοποίησαν εκπαιδευμένα άτομα από την ερευνητική ομάδα του εργαστηρίου.

Οι τιμές που μετρήθηκαν, δημιούργησαν την γλυκαιμική απόκριση του κάθε συμμετέχοντα για το νέο ΜΑΚΒΕΛ Σπαγγέτι σε σύγκριση με το τρόφιμο αναφοράς, το οποίο είχε γλυκαιμικό δείκτη 100. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της κλινικής μελέτης ο γλυκαιμικός δείκτης του ΜΑΚΒΕΛ - ΣΠΑΓΓΕΤΙ είναι 37 και προφανώς το νέο προιόν χαρακτηρίζεται ως χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη. Για να γίνει απόλυτα κατανοητό πρόκειται για χαμηλότερο γλυκαιμικό δείκτη από εκείνο που καταγράφεται στα ζυμαρικά ολικής άλεσης.

Το νέο προϊόν πρόκειται να παρουσιαστεί και στο 18ο Πανελλήνιο Ιατρικό Συνέδριο Παχυσαρκίας που θα πραγματοποιηθεί στις 07- 09 Μαρτίου 2024, στην Αθήνα, ενώ όπως σημειώθηκε ήδη βρίσκεται σε διαδικασία τοποθέτησης στα ράφια του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων στην χώρα.

Ποια είναι η Εurimac- ΜΑΚΒΕΛ

H εταιρεία «ΜΑΚΒΕΛ», συντομογραφία της φράσης «Μακαρονοποιία Βορείου Ελλάδος», ιδρύθηκε το 1939. Τα αδέρφια Παντελής και Νίκος Κωνσταντινίδης ξεκίνησαν την διαδικασία παρασκευής και εμπορίας ζυμαρικών στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης ενώ η παραγωγή ζυμαρικών με την επωνυμία «ΜΑΚΒΕΛ» ξεκίνησε το 1945 σε μία μικρή βιοτεχνική μονάδα στην περιοχή της Δυτικής Θεσσαλονίκης. Το 1962 η παραγωγή μεταφέρθηκε σε νέες βιομηχανικές εγκαταστάσεις ενώ μετά από μια μακρά διαδρομή και συγκεκριμένα το 1996, ιδρύθηκε η Eurimac, ως μια joint venture μεταξύ της ΜΑΚΒΕΛ Α.Ε., και της EURICOM S.p.a, ενός ομίλου εταιρειών με έδρα την Ιταλία στον τομέα των ζυμαρικών, των αλεύρων και του ρυζιού.

Σύμφωνα με τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό της, η Eurimac to 2022 κατέγραψε ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων σε Ελλάδα και εξωτερικό όσον αφορά τον όγκο με 71.000 τόνους. Όπως σημειώνεται στην οικονομική έκθεση της Εurimac, «οι κατ’όγκον πωλήσεις της ξεπέρασαν τις επιδόσεις όλων των άλλων ελληνικών εταιρειών του κλάδου κατατάσσοντας την το μεγαλύτερο Έλληνα παραγωγό σε ζυμαρικά και το 2022».

Σε ανάλογη και ακόμη καλύτερη πορεία φαίνεται πως κινήθηκε και το 2023. Μάλιστα πραγματοποίησε εξαγωγές 40.000 τόνων ζυμαρικών σε περισσότερες από 60 χώρες την προηγούμενη χρονιά. Πρόκειται για το 55% της παραγωγής της εταιρείας που έχει για έδρα το Κιλκίς

Η νέα εικόνα στα 85 χρόνια

Τέλος, αξίζει να αναφερθεί πως η ΜΑΚΒΕΛ, με την ευκαιρία της συμπλήρωσης 85 χρόνων από την ίδρυσή της, προχώρησε στις αρχές του 2024 στον επανασχεδιασμό του εταιρικού της λογοτύπου και των συσκευασιών της ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στο μέλλον με τη νέα της προσωπικότητα. Η χαρακτηριστική χρωματική ταυτότητα διατηρείται, με το έντονο κόκκινο να κυριαρχεί, ενώ έχει προστεθεί το χρυσό στο συμβολισμό του Λευκού Πύργου, χαρίζοντας στο brand αυθεντικότητα και κύρος. Η γραμματοσειρά γίνεται καθαρή και δυναμική, πατά σε σταθερή γραμμή βάσης, η οποία συμβολίζει το ασφαλές υπόβαθρο της εταιρείας . Το λογότυπο ακολουθεί σχεδιαστικά την ανοδική πορεία της γραμμής που πλαισιώνει τον Λευκό Πύργο. Η αναφορά της χρονολογίας και η συμπερίληψη του Λευκού Πύργου ως συμβόλου της καταγωγής του brand, το κάνει άμεσα αναγνωρίσιμο και ικανοποιεί τις ιστορικές αναφορές, όπως ακριβώς και το προηγούμενο λογότυπο. Η αφαίρεση των πλαισίων, το λευκό φόντο πάνω στο οποίο το λογότυπο αναπτύσσεται, οι γραμμές που δίνουν ανοδική τάση, και ο απλός σχεδιασμός του Λευκού Πύργου και των σταχυών, δίνουν έναν αέρα ελευθερίας, εξέλιξης και ανάτασης καθώς αυτό γίνεται καθαρό και αναπνέει.

Keywords
Αναζητήσεις
makvel-to-proion--pou-richnei-stin-agora-zymarikon-thelontas-na-tin-allaxei.htm
Τυχαία Θέματα