Βασιλάκης (AEGEAN): Εξαιρετική χρονιά το 2023 - Θετικές οι πρώτες ενδείξεις για το 2024

Συνολικά, για το 2024 η AEGEAN προγραμματίζει να διαθέσει 19,5 εκατ. θέσεις, από τις 7 βάσεις της, καλύπτοντας 47 χώρες, με 249 δρομολόγια.

"Εξαιρετική" χρονιά χαρακτήρισε το 2023 για την Aegean ο πρόεδρος της αεροπορικής, Ευτύχιος Βασιλάκης, κατά την τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές για τα ετήσια αποτελέσματα της εταιρείας « τόσο σε επίπεδο ανάπτυξης, επιβατικής κίνησης και εσόδων, όσο και σε επίπεδο

επέκτασης, επενδύσεων, κερδοφορίας και ρευστότητας».

Αυτό ανέφερε στην τηλεδιάσκεψη των αναλυτών για τα αποτελέσματα του 2023 ο κ. Ευτύχης Βασιλάκης, πρόεδρος της AEGEAN, η οποία φέτος προγραμματίζει να διευρύνει τη δραστηριότητά της κυρίως από τη βάση της Αθήνας, προσφέροντας 7% περισσότερες θέσεις, ενώ αντίστοιχη αύξηση της χωρητικότητας αναμένεται στο σύνολο του εσωτερικού δικτύου αλλά και από τη βάση της Θεσσαλονίκης. Συνολικά, για το 2024 η AEGEAN προγραμματίζει να διαθέσει 19,5 εκατ. θέσεις, από τις 7 βάσεις της, καλύπτοντας 47 χώρες, με 249 δρομολόγια.

Ξεκινάμε το 2024, με ακόμα πιο στέρεες βάσεις για την εξέλιξη και εξειδίκευση των ανθρώπων μας, προσθέτοντας διαχρονικά μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία για την χώρα μας καιτους μετόχους μας, έχοντας πάντα φυσικά σε απόλυτη προτεραιότητα την προσπάθεια για ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών μας. Είναι γεγονός ότι το εξαιρετικό αποτέλεσμα του 2023, αποτελεί μια δύσκολη βάση σύγκρισης για το 2024, ιδιαίτερα όταν καλούμαστε να διαχειριστούμε τις προκλήσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα. Όμως η ανταπόκριση της ζήτησης στην προστιθέμενη νέα χωρητικότητα διαφαίνεται ενθαρρυντική, τόνισε ο κ. Βασιλάκης.

Όπως τόνισε ο ίδιος «για πρώτη φορά τα 4 τελευταία χρόνια, μετά το 2019, όταν ξέσπασε η πανδημία» το διοικητικό συμβούλιο θα προτείνει προς έγκριση από την επόμενη Γενική Συνέλευση του Απριλίου τη διανομή μερίσματος ποσού 0,75 ευρώ ανά μετοχή.

Ο κ. Βασιλάκης αναφέρθηκε και στο θέμα που έχει προκύψει με τους κινητήρες της Pratt & Whitney και την ανάγκη μη προγραμματισμένων υποχρεωτικών ελέγχων και επισκευών στους κινητήρες GTF των αεροσκαφών της οικογενείας Airbus Α320 neo, καθηλώνοντας στο έδαφος αεροσκάφη πέραν του προγραμματισμένου και ως εκ τούτου θα καταγράψει αυξημένα κόστη και μικρότερη χωρητικότητα.

Στο πλαίσιο αυτό η AEGEAN βρίσκεται στο τελικό στάδιο των διαπραγματεύσεων για τη διαμόρφωση των τελικών όρων με τον κατασκευαστή των κινητήρων για συμφωνία πακέτου αποζημίωσης, το οποίο θα καλύπτει μέρος της σχετικής οικονομικής επίπτωσης. «Δε θα καλυφθεί το σύνολο των επιπτώσεων αλλά ένα σημαντικό μέρος» ανέφερε ο πρόεδρος της AEGEAN, της οποίας η δυνατότητά της για περαιτέρω ανάπτυξη μειώνεται λόγω της καθήλωσης αεροσκαφών.

Keywords
Αναζητήσεις
vasilakis-aegean-exairetiki-chronia-to-2023---thetikes-oi-protes-endeixeis-gia-to-2024.htm
Τυχαία Θέματα