Υπουργείο Ναυτιλίας: Πώς θα μεταφέρονται ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα με πλοία
Οδηγίες για την ασφαλή μεταφορά ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων με πλοία της ακτοπλοΐας έδωσε το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, με σχετική ανακοίνωση
Με αφορμή τη συζήτηση που έχει ξεκινήσει στη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα γύρω από το ζήτημα της μεταφοράς των συγκεκριμένων οχημάτων, το υπουργείο αναφέρει τα εξής:
«Με γνώμονα την ασφάλεια
Σημειώνεται ότι στα AFVs περιλαμβάνονται: α) τα αμιγώς ηλεκτρικά και επαναφορτιζόμενα υβριδικά οχήματα που φέρουν συσσωρευτές (μπαταρίες) και β) τα οχήματα που χρησιμοποιούν υγροποιημένα και συμπιεσμένα αέρια καύσιμα.
Οι κατευθυντήριες οδηγίες βασίστηκαν σε μελέτη του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για την Ασφάλεια στη Θάλασσα (EMSA) και την μέχρι τώρα διεθνή εμπειρία καθώς το ζήτημα μεταφοράς AFVs με πλοία έχει απασχολήσει σχετικά πρόσφατα τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα.
Ως εκ τούτου και για λόγους πρόληψης, οι προαναφερόμενες οδηγίες προς τους οδηγούς των AFVs που θέλουν να επιβιβαστούν σε ακτοπλοϊκό πλοίο, αναφέρουν ότι:
α) στα αμιγώς ηλεκτρικά ή επαναφορτιζόμενα υβριδικά οχήματα πρέπει να γίνεται έλεγχος της θερμοκρασίας των συσσωρευτών, ενώ το επίπεδο φόρτισης θα πρέπει να είναι έως 40% της συνολικής χωρητικότητάς αυτών και
β) στα οχήματα λοιπών εναλλακτικών καυσίμων, όπως υγραερίου ή φυσικού αερίου, οι δεξαμενές τους να μην περιέχουν καύσιμο άνω του 50% της συνολικής τους χωρητικότητας.
Επισημαίνεται ότι υπάρχει υποχρέωση από τους επιβάτες - οδηγούς να ενημερώνουν άμεσα το πλήρωμα του πλοίου σε περίπτωση λήψης οποιασδήποτε ένδειξης συναγερμού από το όχημά τους.
Δεν επιτρέπεται να γίνεται φόρτωση των οχημάτων AFVs που έχουν βλάβη στο σύστημα τροφοδοσίας τους και στις δεξαμενές ή στους συσσωρευτές τους (στην περίπτωση που αυτά δεν έχουν αφαιρεθεί). Η ευθύνη για την διασφάλιση ότι στο όχημα δεν υφίσταται βλάβη ή ζημιά στο σύστημα τροφοδοσίας, στις δεξαμενές ή στους συσσωρευτές του, βαρύνει αποκλειστικά τους κατόχους των οχημάτων αυτών και η ακτοπλοϊκή εταιρία δύναται να το εξασφαλίσει με όποιο τρόπο αυτή ορίσει.
Τέλος, δεν θα επιτρέπεται η φόρτιση ηλεκτρικών και επαναφορτιζόμενων υβριδικών οχημάτων επί του πλοίου ενώ θα πρέπει να διασφαλίζεται ότι τα ηλεκτρικά και επαναφορτιζόμενα υβριδικά οχήματα δεν θα είναι συνδεδεμένα με κάποια πηγή ηλεκτρικού ρεύματος επί του πλοίου.
Πρωταρχικό μέλημα του Υπουργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής και του Λιμενικού Σώματος είναι η ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα. Οι οδηγίες που έχουν δοθεί για την ασφαλή μεταφορά των AFVs στα ακτοπλοϊκά πλοία υπηρετούν αυτό τον σκοπό, χωρίς όμως να εμποδίζουν την ελεύθερη μετακίνηση των «πράσινων Ι.Χ.» στα νησιά μας. Ζητούμε από τους οδηγούς των AFVs να ακολουθήσουν τις οδηγίες καθώς και την κατανόησή τους, προκειμένου να χαρούμε όλοι μας καλά ταξίδια στις θάλασσές μας».
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Η ΠΟΣΠΕΡΤ αρνήθηκε να δώσει άδεια να μεταδώσει η ΕΡΤ την Ακολουθία του Νιπτήρος λόγω απεργίας
- «Φωτιά»… στην κυριολεξία για τον Γουόρεν Μπάφετ – Δικαστικές αξιώσεις 30 δισ. δολαρίων στις ΗΠΑ
- Τεχνική Ολυμπιακή: Παρέδωσε το πόρισμα για το τίμημα πώλησης του Πόρτο Καρράς η KPMG
- TIME: «Ύμνοι» στον Κυριάκο Μητσοτάκη από το διεθνές περιοδικό – «Επιδιώκει το comeback της δεκαετίας»
- Το νέο έντυπο Ν για το 2023
- myCAR: Σε λειτουργία η πληρωμή τελών κυκλοφορίας με το μήνα
- Οι G7 συμφώνησαν αρχικά για μείωση χρήσης του άνθρακα μέχρι το 2035, αλλά…
- Διατήρησε και πάλι αμετάβλητα τα επιτόκια η Fed - Επιβραδύνει τη μείωση του ισολογισμού της
- TIME- Μητσοτάκης: Να είναι η Ελλάδα το comeback της δεκαετίας
- Πώς θα επιβιβάζονται στα πλοία ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Businessnews
- «Mπαμπούσκα»
- Τεχνική Ολυμπιακή: Βγήκε το πόρισμα της KPMG για το τίμημα του Πόρτο Καρράς
- Μαρινάκης: Ο ΣΥΡΙΖΑ παίζει ξανά πολιτικά παιχνίδια με την τραγωδία στο Μάτι
- ΔΕΗ: Δύο νέα μέλη στο Δ.Σ
- Υπουργείο Ναυτιλίας: Πώς θα μεταφέρονται ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα με πλοία
- MAD VMA FACE BY ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ: Το Mad και η Κωτσόβολος αναζητούν το πρόσωπο των MAD VMA 2024 από τη ΔΕΗ
- Aegean: Το Διοικητικό Συμβούλιο συγκροτήθηκε σε σώμα
- ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ: Ξεχώρισε στη διεθνή έκθεση Seafood Expo Global 2024
- Schroders: Η Αναστασία Τσιμπού νέα Client Manager για ΝΑ Ευρώπη και Μεσόγειο
- ElvalHalcor: Γενική Συνέλευση στις 23 Μαΐου για διανομή κερδών και πρόγραμμα διάθεση μετοχών στο ΔΣ,
- Τελευταία Νέα Businessnews
- Υπουργείο Ναυτιλίας: Πώς θα μεταφέρονται ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα με πλοία
- «Mπαμπούσκα»
- S&P Global: Έντονη αύξηση της παραγωγής στην μεταποίηση τον Απρίλιο - Ενισχύθηκε η ζήτηση από τους πελάτες του εξωτερικού
- Μαρινάκης: Ο ΣΥΡΙΖΑ παίζει ξανά πολιτικά παιχνίδια με την τραγωδία στο Μάτι
- Τεχνική Ολυμπιακή: Βγήκε το πόρισμα της KPMG για το τίμημα του Πόρτο Καρράς
- Aegean: Το Διοικητικό Συμβούλιο συγκροτήθηκε σε σώμα
- MAD VMA FACE BY ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ: Το Mad και η Κωτσόβολος αναζητούν το πρόσωπο των MAD VMA 2024 από τη ΔΕΗ
- ElvalHalcor: Γενική Συνέλευση στις 23 Μαΐου για διανομή κερδών και πρόγραμμα διάθεση μετοχών στο ΔΣ,
- ΕΚΤΕΡ: Νέα σύμβαση έργου ύψους 20,8 εκατ. ευρώ με το ΙΤΕ
- ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ: Ξεχώρισε στη διεθνή έκθεση Seafood Expo Global 2024
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- "Στο 2% στα μέσα του 2025 ο πληθωρισμός της Ευρυζώνης", εκτιμά ο Ντε Κος (ΕΚΤ)
- Διατήρησε και πάλι αμετάβλητα τα επιτόκια η Fed - Επιβραδύνει τη μείωση του ισολογισμού της
- FED: Διατήρησε ξανά αμετάβλητα τα επιτόκια – Επιβραδύνει τη μείωση του ισολογισμού, βλέπει έλλειψη προόδου στον πληθωρισμό
- ΗΠΑ: Πάτησε φρένο η μεταποίηση τον Απρίλιο
- «Φωτιά»… στην κυριολεξία για τον Γουόρεν Μπάφετ – Δικαστικές αξιώσεις 30 δισ. δολαρίων στις ΗΠΑ
- Συναγερμός στο Ουισκόνσιν – Ένοπλος νεαρός προσπάθησε να μπει σε σχολείο
- Bitcoin: Βουτιά κάτω από τα $57.000
- Ήπια άνοδος για τον χρυσό, αλλά με το βλέμμα στη Fed
- JPMorgan: Ψηλά ο πήχυς για Εθνική και Πειραιώς -Πλειοδοτεί η Jefferies -Τα κέρδη και οι μετοχές
- Ακτοπλοΐα: Πώς θα μεταφέρονται τα οχήματα εναλλακτικών καυσίμων (AFVs)