«Αδειάζουν» Σκρέκα για την κατάργηση προσφορών

Ο Παύλος Μαρινάκης έσπευσε να… διορθώσει τον υπουργό, τονίζοντας ότι δεν καταργείται τίποτα, ούτε θα μπορούσε ποτέ η κυβέρνηση να παρέμβει στην αγορά

Εκνευρισμό προκάλεσαν στο Μαξίμου οι διαρροές του Κώστα Σκρέκα για κατάργηση των προσφορών 1+1 στα σούπερ μάρκετ, με τον Παύλο Μαρινάκη να «αδειάζει» χθες τον υπουργό Ανάπτυξης. «Σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να καταργηθούν οι προσφορές

1+1 ούτε καμία προσφορά, ούτε θα μπορούσε ποτέ η κυβέρνηση να παρέμβει στον τρόπο που η κάθε εταιρία επιλέγει να προωθεί τα προϊόντα της και τον τρόπο που επιλέγουν οι καταναλωτές να τα αγοράζουν. Αλίμονο αν απαγορεύαμε έναν τρόπο πώλησης προϊόντων.

Μάλιστα, συγκεκριμένα κι εμείς στο σπίτι μας προτιμούμε πολύ να αγοράζουμε το 1+1, είναι πολύ πρακτικά. Δεν θα ήθελα να ξέρω αν γινόταν κάτι τέτοιο, που δεν πρόκειται να γίνει, τι θα γίνει όταν γυρίσω σπίτι, με τη γυναίκα μου» τόνισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, διαψεύδοντας το ενδεχόμενο κατάργησης των προσφορών.

Οπως τόνισε ο κ. Μαρινάκης, οι αρμόδιες υπηρεσίες πραγματοποιούν ελέγχους για το αν πράγματι οι προσφορές αυτές είναι προσφορές. «Γιατί, ξέρετε, υπάρχει κάποιες φορές η πρακτική να βάζουμε κάτι σε προσφορά αλλά πριν το βάλουμε σε προσφορά, να υπάρχει μια σχετική ανατίμηση. Αυτό είναι κάτι το οποίο ελέγχεται και ελέγχεται επισταμένα και είναι και ένα μέρος των προστίμων και έχουν και πάρα πολύ μεγάλο αποτέλεσμα όλες αυτές οι κινήσεις της ΔΙΜΕΑ και τα πρόστιμα που επιβάλλονται» εξήγησε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

Είχαν προηγηθεί οι διαρροές του κ. Σκρέκα ότι εξετάζει να μπει «κόφτης» στις προωθητικές ενέργειες, με τον υπουργό να σημειώνει ότι έχει στόχο μεγάλο ποσοστό από αυτές τις προωθητικές εκπτώσεις να περάσουν στη μόνιμη τιμή ενός προϊόντος, όχι στην προσφορά. «Αντί να έχει μία προωθητική ενέργεια 1+1 για μία βδομάδα τον μήνα και να πετύχει μόνο εκείνη τη βδομάδα να το πάρει σε προσφορά ο καταναλωτής, να υπάρχει μία μόνιμα χαμηλή τιμή στα προϊόντα» είχε υποστηρίξει ο υπουργός, προαναγγέλλοντας νομοθετική ρύθμιση για τις προσφορές εντός του πρώτου τριμήνου του 2024. «Αυτό λέγεται every day low price στο εξωτερικό και θέλουμε να το εφαρμόσουμε στην Ελλάδα μέσω μίας νέας μεταρρύθμισης που θα έρθει από το υπουργείο Ανάπτυξης» ανέφερε ο κ. Σκρέκας. Ο υπουργός εκτιμούσε ότι με αυτόν τον τρόπο θα μπει ένα φρένο στις εκατοντάδες προωθητικές εκπτώσεις στα σούπερ μάρκετ που έχουν ως αποτέλεσμα να μπερδεύουν τον καταναλωτή.

Keywords
Τυχαία Θέματα