ENTERSOFT: Αύξηση εσόδων, νέα προϊόντα και επέκταση σε νέες αγορές

Ισχυρή ανάπτυξη κατέγραψε το 2022 η Entersoft, που ολοκλήρωσε τέσσερις εξαγορές και επιτάχυνε την είσοδό της σε νέες γεωγραφικές αγορές. Η εταιρεία εμφάνισε έσσοδα 29,6 εκατ. ευρώ – αύξηση 23% σε σχέση με την οικονομική χρήση 2021 (24,0 εκατ. ευρώ).

Τα EBITDA της ανήλθαν στα 9,5 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 7% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο

(8,9 εκατ. ευρώ).

Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 6,7 εκατ. ευρώ, με οριακή άνοδο σε σύγκριση με την οικονομική χρήση 2021 (6,6 εκατ. ευρώ) ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα στα 14,8 εκατ. ευρώ έναντι 10,3 εκατ. ευρώ στο τέλος της περυσινής χρήσης 2021.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το 2022 η ανάπτυξη των νέων προϊόντων εισήλθε στα τελευταία στάδιά της, επιταχύνθηκε η είσοδος σε νέες γεωγραφικές και κάθετες αγορές, δημιουργήθηκαν περιφερειακά κέντρα απομακρυσμένης υλοποίησης στην Πάτρα και τη Λάρισα και ολοκληρώθηκε το σχέδιο εσωτερικής αναδιάρθρωσης και απλοποίησης της δομής με την συγχώνευση εταιρειών στην Ελλάδα και τη Ρουμανία. Σε αυτό το πλαίσιο, η Entersoft υλοποίησε με συνέπεια τον προϋπολογισμό της, πετυχαίνοντας ισχυρή ανάπτυξη εσόδων κατά 23%, τόσο οργανική όσο και προερχόμενη από εξαγορές.

Ταυτόχρονα, η εταιρεία πέτυχε υψηλή κερδοφορία με περιθώριο EBITDA άνω του 30% και εξαιρετικά ικανοποιητική βάση επαναλαμβανόμενων εσόδων 16,7 εκατ. ευρώ έναντι 14,0 εκατ. ευρώ κατά την προηγούμενη χρήση 2021.

Οι προοπτικές

Στόχος, πάντως, όπως ανέφεραν τα στελέχη της σε χθεσινή ενημέρωση των αναλυτών, είναι η εταιρεία να συνεχίσει να αναπτύσσεται τόσο οργανικά όσο και μέσα από την ενσωμάτωση νέων εταιρειών με συμπληρωματικές στο χαρτοφυλάκιό της υπηρεσίες, σε Ελλάδα και εξωτερικό και ειδικά στην αγορά της Ρουμανίας.

«Το 2022 αποτέλεσε ουσιαστικά μια προετοιμασία για το μέλλον και το 2023 αναμένουμε να εξελιχθεί σε μια ακόμα καλύτερη χρονιά δεδομένων των χρηματοδοτήσεων από το Ταμείο Ανάκαμψης για την ψηφιοποίηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων» ανέφερε χαρακτηριστικά ο CEO της Entersoft, Αντώνης Κοτζαμανίδης.

Τις προσδοκίες για την συνέχεια ενισχύει και η έναρξη της πλήρους εφαρμογής της υποχρεωτικής ηλεκτρονικής τιμολόγησης για τις ελληνικές επιχειρήσεις. Για το λόγο αυτό μάλιστα η εταιρεία ετοιμάζει τρία τουλάχιστον νέα προϊόντα και στοχεύει στην ενίσχυση της θέσης της και στις μικρές επιχειρήσεις. Σημαντικό ρόλο για την πορεία του 2023 θα παίξουν φυσικά και οι νέες εξαγορές, τις οποίες ήδη εξετάζει, τόσο στην εγχώρια όσο και στην ρουμανική ή και βουλγαρική αγορά.

Γιώργος Αλεξάκης

ENTERSOFTέσοδαπροϊόνταΑγορές
Keywords
Τυχαία Θέματα