Gen Z: Τι αναζητά από την αγορά εργασίας-Νέα έρευνα LinkedIn

Ολοένα και πιο σημαντική φαίνεται πως είναι η εταιρική κουλτούρα για τους νεόυς εργαζόμενους στη σύγχρονη εποχή, ενώ έρευνα δείχνει ότι μπορεί να αποτελεί και καθοριστικό παράγοντα για όσους σκέφτονται να παραιτηθούν ή να επιλέξουν μια νέα δουλειά.

Πιο συγκεκριμένα, μια έρευνα που διεξήχθη από το LinkedIn, διαπίστωσε ότι η συντριπτική πλειονότητα, δηλαδή το 87% των εργαζομένων της Gen Z, θα ήταν έτοιμοι να εγκαταλείψουν

τη δουλειά τους για να εργαστούν αλλού, εάν οι αξίες της νέας εταιρείας ευθυγραμμίζονταν περισσότερο με τις δικές τους.

Μάλιστα, βάσει της έρευνας, και οι Millennials φαίνεται να υιοθετούν την ίδια άποψη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το LinkedIn ορίζει ως Gen Z εκείνους που γεννήθηκαν μεταξύ 1997 και 2012, εκείνους που είναι επί του παρόντος στα τέλη της εφηβείας ή στις αρχές της δεκαετίας του '20 και τους Millennials ως τα άτομα που γεννήθηκαν μεταξύ 1981 και 1996 και είναι τώρα στα τέλη της δεκαετίας των είκοσι έως τις αρχές των σαράντα. Από την άλλη, η Gen X καλύπτει όσους είναι από τα σαράντα έως τα τέλη του πενήντα που γεννήθηκαν μεταξύ 1965 και 1980.

«Ειδικότερα οι νεότερες γενιές επιθυμούν να εργαστούν για εταιρείες μέσω των οποίων μπορούν να προκαλέσουν αλλαγές και να κάνουν τη διαφορά», δήλωσε στο CNBC ο Josh Graff.

Τι άλλο έδειξε η έρευνα

Σύμφωνα με το CNBC, η έρευνα, η οποία βασίζεται σε 7.317 ερωτηθέντες στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ιρλανδία, διαπίστωσε επίσης ότι το 59% των Ευρωπαίων επαγγελματιών δεν θα εργάζονταν για μια εταιρεία εάν οι αξίες της δεν ευθυγραμμίζονταν με τις προσωπικές τους.

Για το 55% των ερωτηθέντων, μια αύξηση μισθού δεν θα ήταν αρκετή για να τους πείσει να μείνουν.

Σημαντική αύξηση τις αναρτήσεις θέσεων εργασίας

Άλλο ένα ενδιαφέρον στοιχείο της έρευνας, δείχνει ότι οι εταιρείες ανταποκρίνονται στις μεταβαλλόμενες προτεραιότητες των ατόμων που αναζητούν εργασία. Τα τελευταία δύο χρόνια, σημειώθηκε αύξηση 154% στις αναρτήσεις θέσεων εργασίας που αναφέρουν τις αξίες της εταιρείας, αναφέρει η πλατφόρμα.

Αυτό περιλαμβάνει θέματα όπως η εξέλιξη της σταδιοδρομίας, οι ευκαιρίες μάθησης, η διαφορετικότητα και η ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής. Το τελευταίο αναφέρεται πλέον κατά 65% συχνότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία.

GEN ZεργασίααξίεςLinkedInέρευνα
Keywords
Αναζητήσεις
rss
Τυχαία Θέματα