Seanergy Maritime: Τζίρος τριμήνου $18 εκατ.-Διανομή μερίσματος $0,025/μετοχή
Η Seanergy Maritime Holdings Corp, ανακοίνωσε σήμερα (25/5) τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2023. Η Εταιρεία ανακοίνωσε επίσης τριμηνιαίο μέρισμα ύψους 0,025 δολαρίων ανά μετοχή για το πρώτο τρίμηνο του 2023.
Για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023, ο καθαρός κύκλος εργασιών ήταν 18,0 εκατ. δολάρια, έναντι 29,7 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη περίοδο του 2022. Το αποτέλεσμα προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) και το προσαρμοσμένο EBITDA
Οι καθαρές ζημίες και οι προσαρμοσμένες καθαρές ζημίες για το πρώτο τρίμηνο του 2023 ήταν 4,2 εκατ. δολάρια και 0,3 εκατ. δολάρια, αντίστοιχα, σε σύγκριση με τα καθαρά κέρδη ύψους 3,7 εκατ. δολαρίων και τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη ύψους 7,7 εκατ. δολαρίων το πρώτο τρίμηνο του 2022.
Το ημερήσιο ισοδύναμο χρονοναύλωσης (TCE) του στόλου για το πρώτο τρίμηνο του 2023 ήταν 11.005 δολάρια, σε σύγκριση με 19.357 δολάρια την ίδια περίοδο του 2022.
Τα ταμειακά διαθέσιμα στις 31 Μαρτίου 2023, ανέρχονταν σε 20,5 εκατ. δολάρια. Τα ίδια κεφάλαια στο τέλος του πρώτου τριμήνου ήταν 219,9 εκατ. δολάρια. Οι χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις ήταν 225,8 εκατ. δολάρια, ενώ η λογιστική αξία του στόλου ανερχόταν σε 428,2 εκατ. δολάρια.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε:
«Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023, η αγορά των Capesize πλοίων διήνυσε μια περίοδο εποχικής αδυναμίας, με τους ναύλους να κυμαίνονται κατά μέσο όρο μόλις 9.144 δολάρια ανά ημέρα. Αυτό έχει πλέον ξεπεραστεί καθώς στο δεύτερο τρίμηνο μέχρι τώρα τα επίπεδα των ναύλων έχουν σχεδόν διπλασιαστεί στα κερδοφόρα επίπεδα των 17.420 δολαρίων ανά ημέρα.
Παράλληλα, οι αξίες των Capesize πλοίων έχουν βελτιωθεί σημαντικά από την αρχή του έτους, ενώ παρατηρείται έντονη δραστηριότητα στις αγοραπωλησίες πλοίων. Είμαστε, συνεπώς, ικανοποιημένοι που βλέπουμε την αγορά να αποδίδει καλύτερα, σε μια περίοδο που εξακολουθεί να χαρακτηρίζεται από διακυμάνσεις στη ζήτηση και από μια δυσμενή εποχικότητα.
Βασιζόμενοι στη θετική προοπτική της αγοράς μας, το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας ενέκρινε ένα ακόμη τριμηνιαίο μέρισμα ύψους 0,025 δολαρίων, ενώ έχω επίσης αυξήσει την προσωπική μου επένδυση στις κοινές μετοχές της Εταιρείας και σκοπεύω να συνεχίσω τις αγορές μετοχών μετά την ανακοίνωση των οικονομικών μας αποτελεσμάτων, καθότι είμαι πεπεισμένος ότι η τιμή της μετοχής υπολείπεται σημαντικά της πραγματικής αξίας της Εταιρείας.
Το πρώτο τρίμηνο του 2023, καταγράψαμε μέσο ημερήσιο TCE 11.005 δολαρίων περίπου, το οποίο ξεπέρασε σημαντικά τον δείκτη Baltic Capesize Index για την περίοδο, που διαμορφώθηκε, κατά μέσο όρο, στα 9.144 δολάρια.
Ο στόλος μας υπεραποδίδει σταθερά έναντι του δείκτη Baltic Capesize Index και αναμένουμε ότι αυτό θα συνεχιστεί λόγω της ποιότητας των πλοίων μας και της στρατηγικής αντιστάθμισης κινδύνου που έχουμε εφαρμόσει.
Η βελτίωση στην αγορά FFA των Capesize πλοίων παρείχε σε εμάς τη δυνατότητα να μετατρέψουμε τον κυμαινόμενο ημερήσιο ναύλο του στόλου μας σε σταθερό ναύλο περίπου 20.500 δολαρίων για το 25% των εναπομεινασών ημερών του 2023.
Για το δεύτερο τρίμηνο του 2023, αναμένουμε να επιτύχουμε TCE περίπου 18.850 δολάρια. Θεωρούμε ότι αυτή η βελτίωση της αγοράς από το τέλος του πρώτου τριμήνου θα οδηγήσει σε σημαντική αύξηση της κερδοφορίας μας για το υπόλοιπο του έτους.
Επιπλέον, η χρηματοοικονομική μας θέση παραμένει ισχυρή, με το δανεισμό μας να είναι χαμηλότερος του 50% σε σχέση με την αξία του στόλου μας.
Ακόμα, το πρώτο τρίμηνο παραδώσαμε τα δύο παλαιότερα πλοία του στόλου μας στη United έναντι σημαντικού κέρδους, ενώ τον Απρίλιο ολοκληρώσαμε τρεις νέες χρηματοδοτήσεις ύψους 54 εκατ. δολαρίων, απελευθερώνοντας περίπου 15 εκατ. δολάρια σε πρόσθετη ρευστότητα, μειώνοντας επίσης το επιτοκιακό μας κόστος.
Όσον αφορά το υπόλοιπο του έτους, η αυξημένη προσφορά για μεταφορά σιδηρομεταλλεύματος από την Βραζιλία, σε συνδυασμό με τη μείωση των αποθεμάτων σιδηρομεταλλεύματος στην Κίνα σε επίπεδα συγκρίσιμα με αυτά που παρατηρούνταν πριν από το 2021, μας κάνουν αισιόδοξους για τη ζήτηση πλοίων Capesize.
Επιπλέον, αναμένουμε ότι η ιστορικά χαμηλή αύξηση του στόλου θα διαμορφώσει ένα ισχυρό περιβάλλον κερδών για τα πλοία Capesize, ακόμη και σε περιόδους σταθερής ζήτησης. Εντός ενός τέτοιου περιβάλλοντος, στοχεύουμε στη διατήρηση μιας ισορροπίας μεταξύ της επιστροφής κεφαλαίου στους μετόχους και επιλεκτικών επενδύσεων σε πλοία που θα αποφέρουν υψηλή κεφαλαιακή απόδοση.
Η Seanergy είναι στην κατάλληλη θέση να επωφεληθεί από τη θετική τάση στην αγορά των πλοίων Capesize. Παράλληλα, επικεντρωνόμαστε στην αναζήτηση ευκαιριών αγοράς πλοίων με σκοπό την περαιτέρω βελτίωση του οικολογικού μας αποτυπώματος, διατηρώντας παράλληλα την απόδοση στους μετόχους μας σε υψηλά επίπεδα, όπως έχουν επιτευχθεί τα τελευταία χρόνια.».
Να σημειωθεί τέλος ότι ο στόλος της Εταιρείας αποτελείται από 16 πλοία τύπου Capesize, με συνολική μεταφορική ικανότητα που ανέρχεται στους 2.846.965 dwt και με μέση ηλικία στόλου τα 12,3 περίπου έτη.
Seanergy MaritimeΣταμάτης Τσαντάνηςτζίροςκέρδηδιανομή μερίσματος- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Χρονοκράτηση στα εστιατόρια: «Kατάντια της γαστρονομίας» ή αναγκαιότητα;
- Πολιτική υπέρ των λιγότερο εύπορων οραματίζεται ο Τσακίρης
- Θεσσαλονίκη: Αποζημίωση για ψυχική οδύνη στην οικογένεια 14χρονου που δολοφονήθηκε από συμμαθητή του
- H The Newtons Laboratory για το Protergia SpitiMou
- Το Your Directors Club μιλά για το πώς δημιουργούμε ομάδες «υψηλών ταχυτήτων»
- Λουκέτο στα Kitchen Lab του Άκη Πετρετζίκη
- Ευρωπαϊκή Ένωση και OpenAI συγκρούονται για την τεχνητή νοημοσύνη
- Αυτή είναι η σύνθεση της υπηρεσιακής κυβέρνησης
- Πρόγραμμα F1 GP Μονακό: Πού και τι ώρα θα δεις τον αγώνα
- Alpha Bank: Ολοκληρώθηκε η μεταβίβαση του χαρτοφυλακίου «κόκκινων» δανείων Hermes
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Reporter
- Alpha Bank: Ολοκληρώθηκε η μεταβίβαση του χαρτοφυλακίου «κόκκινων» δανείων Hermes
- Seanergy Maritime: Τζίρος τριμήνου $18 εκατ.-Διανομή μερίσματος $0,025/μετοχή
- ΕΞΑΑΑ: Αύξηση 17,2% στην μέση τιμή δωματίου το τετράμηνο
- Wall Street: Χρέος και Nvidia κρίνουν το πρόσημο
- Ο Πίνατ... μετακομίζει στην Πειραιώς
- ΗΠΑ: Η οικονομία αναπτύχθηκε με ρυθμό 1,3% το πρώτο τρίμηνο
- Δημιουργία νέων χώρων πρασίνου στα Σεπόλια και τη Ριζούπολη
- Ο Πελαγίδης στο... τιμόνι της οικονομίας μέχρι τις εκλογές
- Τελευταία Νέα Reporter
- Seanergy Maritime: Τζίρος τριμήνου $18 εκατ.-Διανομή μερίσματος $0,025/μετοχή
- Ο Πελαγίδης στο... τιμόνι της οικονομίας μέχρι τις εκλογές
- Alpha Bank: Ολοκληρώθηκε η μεταβίβαση του χαρτοφυλακίου «κόκκινων» δανείων Hermes
- ΕΞΑΑΑ: Αύξηση 17,2% στην μέση τιμή δωματίου το τετράμηνο
- Wall Street: Χρέος και Nvidia κρίνουν το πρόσημο
- ΗΠΑ: Η οικονομία αναπτύχθηκε με ρυθμό 1,3% το πρώτο τρίμηνο
- Ο Πίνατ... μετακομίζει στην Πειραιώς
- Δημιουργία νέων χώρων πρασίνου στα Σεπόλια και τη Ριζούπολη
- Ορκίστηκε ο Σαρμάς, παρέλαβε από τον Μητσοτάκη- Ο διάλογός τους
- Δείτε live την ομιλία Τσίπρα στην Κεντρική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Στα 4,9383 ευρώ παραμένει η τιμή του μεριδίου του ΕΚΟΕΜΣ για το 2023
- Βρετανία: Αυτοκίνητο προσέκρουσε στην πύλη της Ντάουνινγκ Στριτ
- Σε νέο χαμηλό έτους υποχώρησε το περιθώριο των 10ετών ομολόγων
- Αυτή είναι η σύνθεση της υπηρεσιακής κυβέρνησης
- Wagner: Τυλιγμένα με σημαίες, στέλνει στην πατρίδα τους, τα πτώματα ενός Αμερικανού και ενός Τούρκου
- Σε νέα χαμηλά έτους το spread των 10ετών ομολόγων μετά την Moody's
- ΔΕΗ: Αύξηση κερδών και επενδύσεων στο πρώτο τρίμηνο του έτους
- Νέο χαμηλό έτους για το περιθώριο των ελληνικών 10ετών ομολόγων έναντι των γερμανικών
- Ρωσία: Η Βάγκνερ επιστρέφει μαζί με τους αιχμαλώτους και τις σορούς ενός Αμερικανού και ενός Τούρκου
- Η ομιλία Τσίπρα στην ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ για το εκλογικό αποτέλεσμα