ZEUS International Hotels & Resorts: Επενδυτικό πρόγραμμα 150 εκατ. ευρώ

Την είσοδό της σε μια νέα φάση ανάπτυξης και το μετασχηματισμό της σε ένα premium hospitality brand, ανακοίνωσε η ZEUS International Hotels & Resorts την Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου, σε ειδική εκδήλωση για τους εκπροσώπους των ΜΜΕ.

Δια στόματος του κ. Χάρη Σιγανού, του Προέδρου και Διευθύνοντα Συμβούλου της ZEUS International Hotels & Resorts, παρουσιάστηκε, σε εκδήλωση στο

νέο ξενοδοχείο Athens Key Hotel Trademark Collection By Wyndham, στην πλατεία Κάννιγγος, το νέο στρατηγικό πλάνο επέκτασης που είναι ήδη σε εξέλιξη και το οποίο, όπως αναφέρεται, μεταμορφώνει τη ZEUS από μια εξειδικευμένη εταιρεία του ξενοδοχειακού μάνατζμεντ, σε έναν ισχυρό παίκτη της εκλεπτυσμένης φιλοξενία και των luxury resorts. Στόχος, δε, είναι, μέσα στην επόμενη πενταετία., να υπάρχει ένα ξενοδοχείο που θα φέρει την υπογραφή της σε κάθε μεγάλη ευρωπαϊκή πόλη δίνοντας μοναδικές εμπειρίες στους επισκέπτες.

Ήδη, δε, η Zeus International Hotels & Resorts ολοκληρώνει αυτή την περίοδο ένα ευρύ 6ετές επενδυτικό πρόγραμμα, που υπερβαίνει τα 150 εκατ. ευρώ, και μετεξελίσσεται σε ένα ολοκληρωμένο premium hospitality brand το οποίο έχει υπό την ομπρέλα του 4.000 δωμάτια.

Η “εμπειρία”

Η νέα φάση της ZEUS χαρακτηρίζεται από υψηλού επιπέδου υπηρεσίες φιλοξενίας και από ειδυλλιακά καταλύματα σε προνομιακές τοποθεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Η στρατηγική αυτή συμπυκνώνεται και στο νέο motto της «A Zeus experience», μια μετεγγραφή της «θεϊκής» εμπειρίας, που διέπει πλέον κάθε πτυχή της δραστηριότητας της εταιρείας.

Μάλιστα, όπως αναφέρθηκε, μέχρι τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους, όλα τα ξενοδοχεία που διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό της η Zeus θα είναι πλήρως ανακαινισμένα, με εξαίρεση το Ammos Resort στην Κω, την τελευταία προσθήκη στο δυναμικό της εταιρείας. «Η Zeus για το 2023 στοχεύει σε τζίρο 110 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 25% σε σχέση με το 2022, και σε μικτό λειτουργικό κέρδος (GOP) στα 50 εκατ. ευρώ», τόνισε, στο πλαίσιο παρουσίασης της νέας ταυτότητας της εταιρείας, ο Χάρης Σιγανός. Σήμερα, η αξία του χαρτοφυλακίου που διαχειρίζεται η εταιρεία, η οποία διαθέτει 21 πολυτελή ξενοδοχεία σε κορυφαίους προορισμούς της Μεσογείου και της Ανατολικής Ευρώπης, διαμορφώνεται σε 1-1,2 δισ. ευρώ.

Οι “ναυαρχίδες”

Την περίοδο αυτή, το ολοκαίνουριο Ajul Luxury Hotel & Spa Resort στη Χαλκιδική και το πλήρως ανακαινισμένο Wyndham Grand Crete Mirabello Βay στον Άγιο Νικόλαο, με βάση την εταιρεία, αποτελούν δύο από τα κορυφαία project της Zeus για το 2023, που ετοιμάζονται να ανοίξουν τις πύλες τους.

Πρόκειται για δύο πεντάστερα resorts που ξεδιπλώνουν με τον πιο αυθόρμητο τρόπο τη νέα φιλοσοφία, σημαντικές τοποθετήσεις που ανεβάζουν τον πήχη ακόμη πιο ψηλά, στην εγχώρια τουριστική αγορά. “Η ZEUS θέτει ως προτεραιότητες την αρμονική ένταξη των resorts στο περιβάλλον, τη βιωσιμότητα, την αειφορία και τον ειλικρινή διάλογο με τις σύγχρονες ανθρώπινες ανάγκες. Το ιδανικό της δημιουργίας ενός οικείου περιβάλλοντος, “ενός σπιτιού μακριά από το σπίτι” και μια ζωή κοντά στη φύση, πλαισιώνει κάθε πρόταση διαμονής και συνοδεύεται από υπηρεσίες ολιστικής ανανέωσης, ευεξίας, διασκέδασης και γαστρονομίας” αναφέρει σχετικά η διοίκηση της εταιρείας.

Στο πλαίσιο αυτό, όπως αναφέρθηκε, η Zeus ενίσχυσε την παρουσία της εντός Ελλάδας, επενδύοντας σε έναν εμβληματικό προορισμό, τη Χαλκιδική μέσω ενός project που θα ξεπεράσει στην ολοκλήρωσή του τα 40 εκατ. ευρώ. Στην κατεύθυνση αυτή, απέκτησε το Ajul Luxury Hotel & Spa Resort, δυναμικότητας 171 δωματίων, στη χερσόνησο της Κασσάνδρας. Το ξενοδοχείο θα λειτουργήσει στα τέλη Απριλίου, ωστόσο, το φθινόπωρο του 2023 θα προστεθούν σε αυτό 89 επιπλέον premium δωμάτια και βίλες με ιδιωτικές πισίνες και κήπους, αυξάνοντας τον συνολικό αριθμό των δωματίων στα 260. Το resort, το οποίο θα συνδυάζει βουνό και θάλασσα, θα περιλαμβάνει τρεις τύπους δωματίων, τα κλασικά δωμάτια που θα έχουν έκταση 40 τ.μ. περίπου, τα bungalows με εμβαδόν άνω των 100 τ.μ., και τις βίλες, η έκταση των οποίων θα ξεπερνά τα 200 τ.μ. Απώτερη επιδίωξη των επικεφαλής της Zeus είναι η ανάδειξη του Ajul Luxury Hotel & Spa Resort ως ενός από τα καλύτερα resort στη βόρεια Ελλάδα.

Το Mirabello

“Σημαία” της εταιρείας, με βάση το Σιγανό, που έλκει την καταγωγή του από το Λασίθι, είναι το ιστορικό Mirabello που έχτισε η οικογένεια Χουρδάκη τη δεκαετία του 1970. Στο συγκρότημα, με ένα κυρίως κτίριο σφραγίδα των ‘70ς αλλά και άλλα μετέπειτα που παραπέμπουν σε δομές κρητικής αρχιτεκτονικής, ολοκληρώνεται η τρίτη και τελευταία φάση της ριζικής ανακαίνισης. Το πεντάστερο Wyndham Grand Crete Mirabello Bay, λοιπόν, στην περιοχή “Χαβάνια” στον Άγιο Νικόλαο, στον κόλπο του Μιραμπέλλου, μετά και την τρίτη φάση της ανάπλασης, η οποία περιλαμβάνει την προσθήκη 108 δωματίων, θα προσφέρει 6 νέες κατηγορίες δωματίων, ενώ στον περιβάλλοντα χώρο θα δημιουργηθεί ένας νέος κήπος με αρωματικά φυτά, αυτοφυή βότανα, αλλά και βρώσιμα λαχανικά και φρούτα που θα τροφοδοτούν τα εστιατόρια του ξενοδοχείου. Να σημειωθεί ότι στο χώρο του ξενοδοχείου αναπτύσσεται ένας ελαιώνας από 700 ελαιόδεντρα, σήμα κατατεθέν άλλωστε του κρητικού τοπίου, που αναδεικνύεται με μοναδικό τρόπο στην γωνιά αυτή του Λασιθίου.

Στόχος του Χ. Σιγανού είναι η εδραίωση του resort ως ενός από τα κορυφαία -αν όχι το κορυφαίο- στην Κρήτη. Το πλήρως αναβαθμισμένο τουριστικό συγκρότημα, δυναμικότητας 318 δωματίων, θα διαθέτει, μεταξύ άλλων, μία ιδιωτική μαρίνα, τη μεγαλύτερη εντός ξενοδοχειακής μονάδας ιδιόκτητη μαρίνα της Κρήτης, δύο ιδιωτικές παραλίες βραβευμένες με γαλάζια σημαία, 4 εστιατόρια μεσογειακής και κρητικής κουζίνας, θερινό κινηματογράφο και ένα πολυτελές spa με εσωτερικές και εξωτερικές εγκαταστάσεις.

Η Κως

Στην κατεύθυνση, πάντως, της ενίσχυσης της παρουσίας της στην Ελλάδα, η Zeus απέκτησε πριν από λίγες ημέρες το Ammos Resort στην Κω, το οποίο φέτος θα λειτουργήσει ως 4άστερο ξενοδοχείο, ωστόσο, το τέλος της σεζόν θα σημάνει την ανακαίνισή του με σκοπό να μετατραπεί σε ένα από τα κορυφαία ξενοδοχεία της Κω. Στο πλαίσιο αυτό, μάλιστα, εξετάζεται η επέκταση του ξενοδοχείου σε παρακείμενα οικόπεδα έτσι ώστε να αυξηθεί η δυναμικότητά του από τα 114 στα 260 δωμάτια.

Η Ομόνοια

Από τα resort στα city hotels η Zeus αναπτύσσει ένα πολύπλευρο χαρτοφυλάκιο. Ειδικά στην Αθήνα έχει ισχυρή παρουσία στο άλλοτε “δύσκολο” τρίγωνο Κάνιγγος, Ομόνοια, Πλ. Καραϊσκάκη, που σήμερα έχει μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης. Έτσι, λίγο πριν το τέλος του 2022 ξεκίνησε το ταξίδι του, το Athens Key Hotel Trademark Collection by Wyndham, το πρώην «Κάνιγγος 21». Το ακίνητο αποκτήθηκε από τη Zeus το 2018, έπειτα από διαγωνισμό που πραγματοποίησε το Τ.Ε.Α. Ε.Α.Π.Α.Ε. (Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης – Επικούρησης Ασφαλιστών και Προσωπικού Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων). Η ανακαίνιση του ξενοδοχείου ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2019, ωστόσο, λόγω πανδημίας οι εργασίες σταμάτησαν και μετέπειτα αποφασίστηκε η περαιτέρω αναβάθμιση του ξενοδοχείου, μία επένδυση η οποία υπερέβη τα 3,5 εκατ. ευρώ.

«Τα τελευταία χρόνια έχουν πραγματοποιηθεί πολλές αλλαγές στον ξενοδοχειακό κλάδο. Ο κορωνοϊός έμεινε περισσότερο απ’ όσο περιμέναμε και προκάλεσε διαρθρωτικές αλλαγές αφενός στον κλάδο και αφετέρου στα χαρακτηριστικά και στις επιθυμίες του μέσου ταξιδιώτη. Σήμερα διαπιστώνουμε ότι παραμένει ισχυρή η διάθεση για ταξίδια. Παρά την ύφεση, η οποία ξεκίνησε με την ενεργειακή κρίση και στη συνέχεια μετατράπηκε σε οικονομική κρίση, το spending ενισχύεται πάρα πολύ. Αν παλαιότερα μιλούσαμε σε αντίστοιχες περιόδους, θα μιλούσαμε για νέκρωση της αγοράς. Ωστόσο, ο κορωνοϊός λειτούργησε ως καταλύτης και σήμερα ο κόσμος διψάει να ταξιδέψει, κάτι που υπερσκελίζει την οικονομική ύφεση που βιώνει», τόνισε, μεταξύ άλλων, ο Χ. Σιγανός που τόνισε με νόημα ότι, πλέον, “η τάση της σύγχρονης ζωής είναι για επένδυση στην ευζωια, σαν να μην υπάρχει αύριο”. Ανέφερε, δε, ότι η δαπάνη per capita φαίνεται να εκτοξεύεται σε ψώνια, διασκέδαση, εστίαση κτλ σε ποσοστό 40%, μετά την πανδημία, σε βάρος άλλων τομέων όπως π.χ. τα διαρκή αγαθά, η αποταμίευση κτλ.

Το πεντάστερο Athens Key Hotel Trademark Collection By Wyndham, στη συμβολή των οδών Κάνιγγος και Χαλκοκονδύλη πάντως, όπως αναφέρθηκε, αποτελεί μια ολοκαίνουρια αστική όαση στην καρδιά της ιστορικής Αθήνας που φιλοδοξεί να γίνει ορμητήριο για τον business ή pleasure ταξιδιώτη των μοντέρνων καιρών. Διαθέτει 76 υπερσύγχρονα μονόκλινα και δίκλινα δωμάτια και σουίτες, με vintage - retro διακόσμηση και artistic πινελιές στους κοινόχρηστους χώρους και ήδη καταγράφει πληρότητες άνω του 60%.

“Τοποθετούμε το νέο Athens Key Hotel Trademark Collection By Wyndham στην κατηγορία των 5 αστεριών με το βλέμμα στο μέλλον” ανέφερε ο Χάρης Σιγανός σχολιάζοντας τις προοπτικές ανάπτυξης της περιοχής, όπου σημειωτέον δεσπόζει το ΜΙΝΙΟΝ, που ήδη ανακατασκευάζεται ως ένα μεγάλο κηριακό συγκρότημα από τη DIMINAD, κι όπου τριγύρω αναμένεται να αναπτυχθεί ένα σημαντικό “οικοσύστημα” γραφείων, αλλά και ξενοδοχείων. Ήδη, άλλωστε υπάρχουν οι επενδύσεις της Brown, το ξενοδοχείο Polis και το Melia.

Να σημειωθεί ότι ο Χρήστος Παπαδόγιαννης, πρόεδρος του Δ.Σ. του ΤΕΑ-ΕΑΠΑΕ στον οποίο ανήκει το κτήριο χαιρέτισε την επένδυση της ZEUS και ευχήθηκε επιτυχία στη λειτουργία του ξενοδοχείου και κερδοφορία, τονίζοντας ότι «είναι βέβαιο ότι η καλή συνεργασία θα συνεχισθεί για πολλά χρόνια προς όφελος αμφοτέρων».

H ZEUS International Hotels & Resorts

Με 21 πολυτελή ξενοδοχεία (τα 7 ιδιόκτητα) και πάνω από 4000 δωμάτια σε κορυφαίους προορισμούς της Μεσογείου και της Ανατολικής Ευρώπης, η ZEUS δημιουργεί αυθεντικές εμπειρίες ευζωίας για κάθε είδους ταξιδιώτη. Από την Κρήτη ως τη Χαλκιδική, το Μιλάνο μέχρι τη Γένοβα και από τη Λευκωσία ως το Βουκουρέστι, προσφέρει αξέχαστες αποδράσεις εστιάζοντας στην άνεση, την απόλαυση, την ευεξία και την ποιότητα -βασικές αρχές μιας φιλοσοφίας που περιγράφεται από το μόττο «A Zeus experience».

Η ZEUS, όπως αναφέρεται, εμπνέεται από την κουλτούρα κάθε τόπου για να προσφέρει ζεστή και ανυπόκριτη φιλοξενία που αναδεικνύει την κάθε στιγμή, προσφέροντας ονειρική διαμονή δίπλα στη θάλασσα, ανάμεσα στα βουνά, στις όχθες μιας ήσυχης λίμνης ή στο κέντρο μιας πολύβουης πόλης. Επιπλέον, από το 2014 που ιδρύθηκε, έχει συνδεθεί με τη λειτουργία, τη διαχείριση και την ανάπτυξη σημαντικών τουριστικών έργων και πολυτελών καταλυμάτων, αποσπώντας βραβεία και αναγνωριζόμενη ως μία κορυφαία επιχείρηση της ελληνικής οικονομίας. Μεταξύ άλλων, συνεργάζεται με τη Wyndham, την πιο εκτεταμένη ξενοδοχειακή αλυσίδα του πλανήτη, ενώ παρέχει ολοκληρωμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες για απαιτητικά εγχειρήματα εντός και εκτός Ελλάδας.

Εκτός Ελλάδας, η Zeus έχει παρουσία στην Ιταλία, στη Ρουμανία και στην Κύπρο, ενώ στα σχέδια του επικεφαλής της εταιρείας βρίσκεται η περαιτέρω επέκταση σε χώρες της Κεντρικής Ευρώπης.

Γιώργος Αλεξάκης

Zeusξενοδοχεία
Keywords
hotels, προγραμμα, ευρω, hotels, νέα, μμε, athens, key, hotel, εταιρεία, ελλαδα, ammos, spa, crete, project, πήχη, βιωσιμότητα, αειφορία, bay, κρητη, city, αθηνα, business, vintage, retro, κυπρος, αξια, τελος ακινητων, Καλή Χρονιά, τελος του κοσμου, νεος παπας, αρωματικα φυτα, οικονομικη κριση, επιθυμιες, διακοσμηση, χωρες, βοτανα, γωνια, θαλασσα, ιταλια, κηπος, μιλανο, μμε, ξενοδοχεια, πλαισιο, ρουμανια, υφεση, φρουτα, φυτα, χαλκιδικη, αγορα, αειφορία, βιλες, βιωσιμότητα, βλεμμα, βουνα, βορεια, βρισκεται, γινει, διοικηση, δυναμικο, δωματια, υπαρχει, εξελιξη, επενδυσεις, επιτυχια, εστιατορια, εστιαση, εταιρεία, ευεξια, ζεστη, ζωη, ζωης, υπηρεσιες, ιστορικο, κτιριο, λασιθι, λαχανικα, λευκωσια, λειτουργια, μακρια, νοημα, ξενοδοχειο, οικοπεδα, οικογενεια, ομονοια, ομπρελα, οφελος, οχθες, περιβαλλον, ποιοτητα, πισινες, υπογραφη, πυλες, σεζον, συνεχεια, σφραγιδα, σχεδια, ταξιδια, ταση, τριτη, φυση, φθινοπωρο, χρηστος, ψωνια, οαση, athens, αλυσιδα, ammos, ανηκει, bay, business, city, crete, hotel, ιδανικο, project, key, καρδια, πήχη, retro, σημαια, σημα, spa, ταξιδι, vintage, βουνο, ξεκινησε
Τυχαία Θέματα