Αύξηση 7,8% στις πωλήσεις της Henkel το πρώτο τρίμηνο του 2010

Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2010, οι πωλήσεις της Henkel ανήλθαν στα €3,512 δισ. Σε μια αγορά που βρίσκεται σε φάση ανάκαμψης, το μέγεθος αυτό ισοδυναμεί με αύξηση 7,8% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Μετά την προσαρμογή των μεγεθών για συναλλαγματικές διαφορές, η αύξηση των πωλήσεων ανήλθε στο 7,5%. Όσον αφορά στα οργανικά μεγέθη (μετά την προσαρμογή για συναλλαγματικές διαφορές, εξαγορές και αποεπενδύσεις), η αύξηση των πωλήσεων έφτασε τα ιδιαίτερα ενθαρρυντικά επίπεδα του 8,8%,
γεγονός που συνιστά την πρώτη σημαντική αύξηση μεγεθών σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, εδώ και τέσσερα τρίμηνα.Σε αυτή την εξέλιξη συνέβαλλαν όλοι οι επιχειρησιακοί τομείς της εταιρείας. Ο Τομέας Απορρυπαντικών σημείωσε ιδιαίτερα θετική οργανική ανάπτυξη της τάξης του 3,6%. Με την ανάπτυξη των οργανικών πωλήσεων να φτάνει το 5,5%, ο Τομέας Καλλυντικών  ξεπέρασε και τα επίπεδα ανάπτυξης που σημείωσε τα προηγούμενα τρίμηνα, αλλά και το συνολικό ρυθμό επέκτασης της αγοράς. Σε σύγκριση με το αντίστοι
Keywords
Τυχαία Θέματα