Αύξηση τζίρου και online παραγγελιών στα supermarket- Τα «αγαπημένα» προϊόντα

Τα... ψηφιακά ψώνια του super market έχουν πλέον φανατικό κοινό και στην Ελλάδα. Απόδειξη αποτελεί ο τζίρος των online supermarket, όσο και ο αριθμός των παραγγελιών στο 9μηνο του 2023.

Σύμφωνα με την κλαδική έκθεσή της Convert Group, η οποία, μάλιστα, δεν προσμετρά τους παίκτες Q-Commerce, ο τζίρος των online

supermarket στην Ελλάδα γνώρισε μεγάλη άνθηση κατά τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2023, με τους καταναλωτές να συνεχίζουν να επιλέγουν τα online καταστήματα για τις ανάγκες τους.

Τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2023, η αύξηση του τζίρου των online supermarket ήταν 15% με την αξία των αγορών να αγγίζει τα €220 εκατ. (σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ). Όπως μάλιστα σημειώνει, η εταιρεία σε αυτόν τον τζίρο δεν περιλαμβάνονται Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες, όπως οι eFood Market, Pop Market, Rabbit & Wolt Market, αλλά και παίκτες που συνεργάζονται με τοπικά καταστήματα grocery, όπως το Box και το Instashop, που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.

Από τα ίδια στοιχεία της εταιρείας, προκύπτει επίσης αξιοσημείωτη αύξηση των online παραγγελιών από supermarket κατά 9%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

Ανάλογη συνέχεια

Το 1ο εξάμηνο του 2023, η αύξηση του τζίρου των οnline supermarket ήταν της τάξης του 15%, με τις πωλήσεις να φθάνουν τα €153 εκατ. σε τιμές λιανικής, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Σε επίπεδο 1ου τριμήνου, ο online τζίρος των supermarket στην Ελλάδα αυξήθηκε κατά 10%, αγγίζοντας τα €76 εκατ. (σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ), ενώ η αύξηση των παραγγελιών ήταν 9%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022, με τα τεμάχια που τοποθετούνται στο καλάθι να μειώνονται κατά 10%, ωστόσο η μέση αξία του κάθε προϊόντος να αυξάνεται κατά 10%.

Θυμίζουμε, επίσης, ότι ο κλάδος είδε το 2022 άνοδο 5% στην αξία των online πωλήσεων συγκριτικά με το 2021. H συνολική αξία των αγορών από τα online supermarket άγγιξε τα €266 εκατ. σε τιμές λιανικής, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Η μεγαλύτερη ανάπτυξη στον κλάδο σημειώθηκε στο 3ο τρίμηνο του 2022 με 18% αύξηση πωλήσεων και στο 4ο τρίμηνο με 10% έναντι του 2021.

Κατηγορίες σε άνοδο

Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022, οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών ήταν: +30% σε προϊόντα για κατοικίδια, +18% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού και +14% σε ποτά και αναψυκτικά.

Επίσης, άλλες κατηγορίες, που αυξήθηκαν σε αξία, ήταν: +14% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +11% σε φρέσκα τρόφιμα, +10% σε βρεφικά είδη, +9% σε είδη αρτοποιίας, +8% σε συσκευασμένα τρόφιμα, +7% σε προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς, ενώ τα λοιπά είδη αυξήθηκαν σε αξία online αγορών κατά 12%.

Ποιες ημέρες αγοράζουν

Από την έρευνα της Convert Group προκύπτει ότι η Δευτέρα παραμένει η πιο δημοφιλής ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 16,7% των συνολικών παραγγελιών γίνονται την συγκεκριμένη ημέρα.

Σε παρόμοια τάση κινείται και η Παρασκευή, με το ποσοστό των συνολικών παραγγελιών να ανέρχεται αντίστοιχα σε ποσοστό 16,3%.

Supermarketσούπερ μάρκεττζίροςπροϊόνταΕΛΛΑΔΑΈλληνεςψώνια
Keywords
Αναζητήσεις
afxisi-tzirou-kai-online-parangelion-sta-supermarket--ta-agapimena-proionta.htm
Τυχαία Θέματα