Έρευνα: Οι καταναλωτές δεν χάνουν την εμπιστοσύνη στα… ασταθή κρυπτονομίσματα

Ο τομέας της κρυπτογράφησης συνεχίζει να δέχεται πολλά «χτυπήματα», αλλά αυτό δεν δείχνει να πτοεί τους καταναλωτές, σύμφωνα, τουλάχιστον, με νέα έρευνα της εταιρείας τεχνολογίας blockchain με έδρα τη Νέα Υόρκη, Paxos.

Σύμφωνα με αυτή, το 75% των καταναλωτών είναι σίγουροι για το μέλλον των κρυπτονομισμάτων και συνεχίζουν να τα εμπιστεύονται.

Το 72% των ερωτηθέντων στο πλαίσιο της Έρευνας Συμπεριφοράς Υιοθέτησης και Αγοράς Κρυπτονομισμάτων

της Paxos ισχυρίστηκε ότι δεν ανησυχεί για την αστάθεια που παρατηρήθηκε στην αγορά κρυπτονομισμάτων το 2022.

Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών σε μεσάζοντες όπως ανταλλακτήρια κρυπτογράφησης, εφαρμογές πληρωμών για κινητές συσκευές και τράπεζες φιλικές προς τα κρυπτονομίσματα παραμένει υψηλή στο 89%.

«Παρά τους φόβους ότι το δύσκολο τέλος του 2022 θα είχε ιδιαίτερα αρνητικές επιπτώσεις στην υιοθέτηση των κρυπτονομισμάτων από τους καταναλωτές, αυτή η έρευνα δείχνει ότι οι καταναλωτές θέλουν να ενσωματώσουν ακόμα περισσότερο αυτά τα περιουσιακά στοιχεία στην οικονομική τους ζωή, όχι λιγότερο», δήλωσε ο Mike Coscetta, Head of Revenue στην Paxos.

Αντίθετα, η μελέτη διαπίστωσε σημαντική όρεξη για μεγαλύτερο ρόλο της κρυπτογράφησης στην καθημερινή οικονομική ζωή. Οι τρεις προτιμότερες χρήσεις κρυπτονομισμάτων που αναφέρθηκαν από τους ερωτηθέντες είναι η πληρωμή για αγαθά και υπηρεσίες, πιστωτικές κάρτες ή προγράμματα αφοσίωσης (loyalty programs) και η αποστολή χρημάτων σε φίλους και συγγενείς. Οι μακροπρόθεσμες επενδύσεις και οι ημερήσιες συναλλαγές βρίσκονται επίσης ψηλά στη σχετική λίστα.

Η έρευνα της Paxos διεξήχθη διαδικτυακά, σε συνεργασία με την ερευνητική εταιρεία Pollfish, με τη συμμετοχή 5.000 κατοίκων των ΗΠΑ των οποίων το εισόδημα των νοικοκυριών ήταν πάνω από 50.000 δολάρια. Οι ερωτηθέντες ήταν 18 ετών και άνω και είχαν αγοράσει ένα κρυπτονόμισμα τουλάχιστον μία φορά τα τελευταία τρία χρόνια. Η έρευνα διεξήχθη μεταξύ 5 και 6 Ιανουαρίου 2023.

Μήνυμα για τις τράπεζες

Η έρευνα της Paxos παρέχει επίσης ορισμένες χρήσιμες πληροφορίες για τραπεζικά και παραδοσιακά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Κι αυτό γιατί μπορούν να «διαφοροποιήσουν τις προσφορές προϊόντων τους» συμπεριλαμβάνοντας προϊόντα κρυπτογράφησης για να προσφέρουν στους πελάτες μια καλύτερη εμπειρία, επεσήμανε η εταιρεία στο δελτίο Τύπου της.

Ένα συντριπτικό 75% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα ήθελε να αγοράσει κρυπτονομίσματα, αν υπάρχει αυτή η επιλογή, από τις κύριες τράπεζες. Το 81% των ερωτηθέντων στην ηλικιακή ομάδα 35-55+ είπε ότι θα ήθελε να προβεί σε μια τέτοια αγορά μέσω των μεγάλων τραπεζών, σε σύγκριση με το 63% των ερωτηθέντων στην ηλικιακή ομάδα 18-34 ετών.

«Οι καταναλωτές βλέπουν όλο και περισσότερο την κρυπτογράφηση ως βασικό στοιχείο της οικονομικής τους ζωής και οι παραδοσιακές επιχειρήσεις και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα που προσφέρουν τις εμπειρίες που αναζητούν οι καταναλωτές το 2023 θα μπορούσαν να αποκτήσουν μια τρομερή θέση στην αγορά για τα επόμενα χρόνια», επιβεβαίωσε ο Coscetta.

Σε άνοδο η υιοθέτηση κρυπτογράφησης

Ενώ η παρατεταμένη bear market έχει διατηρήσει τις τιμές των κρυπτονομισμάτων σε χαμηλά επίπεδα, ορισμένοι επενδυτές και ιδρύματα βρίσκουν ότι είναι η κατάλληλη στιγμή για να εμπλακούν ακόμα περισσότερο. Για παράδειγμα, ο βραχίονας διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων της Deutsche Bank, DWS Group, ήταν σε συνομιλίες στις αρχές του περασμένου μήνα για την αγορά μειοψηφικών μεριδίων σε δύο εταιρείες κρυπτογράφησης, επισημαίνει το CryptoPotato.

κρυπτονομίσματα
Keywords
Αναζητήσεις
rss
Τυχαία Θέματα