Η μεταμόρφωση του Έλληνα καταναλωτή

O Έλληνας καταναλωτής γίνεται πιο μεγάλος (σε ηλικία), πιο έξυπνος και πιο ευαίσθητος στις τιμές των προϊόντων, με αποτέλεσμα να αναδιαμορφώνεται το τοπίο στην ελληνική αγορά.

Τα τελευταία είκοσι χρόνια, οι δυναμικές των δημογραφικών, κοινωνικών και οικονομικών τάσεων, προδιέγραφαν την ουσιαστική αναδιαμόρφωση της συμπεριφοράς των καταναλωτών, στα περισσότερα πλούσια κράτη του κόσμου. Οι επιπτώσεις των τάσεων αυτών, επιδρούν και στη συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών, η οποία θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στις επιχειρήσεις. Για να κατανοήσουμε καλύτερα το ρόλο που θα παίξουν στην ελληνική

αγορά οι τάσεις αυτές, πρέπει να δούμε τι συνέβη στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπου διαμορφώθηκαν οι ίδιες τάσεις, όπως για παράδειγμα στη Γαλλία. Σύμφωνα με έρευνες, στη χώρα αυτή, όπως και στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, το 2030 ο μέσος καταναλωτής θα είναι γηραιότερος, με καλύτερη μόρφωση και λιγότερο πλούσιος από τον αντίστοιχο καταναλωτή σήμερα.

Αυτό οφείλεται στις τρεις παραπάν

Keywords
Τυχαία Θέματα