Η νέα BMW X3 υποβάλλεται σε δοκιμές δυναμικής οδήγησης

Η νέα BMW X3 έχει ήδη υποβληθεί σε εκτεταμένες δοκιμές σε χιόνι και πάγο, σε εξαιρετικά ζεστές περιοχές καθώς και σε εκτός δρόμου διαδρομές στο πλαίσιο της προετοιμασίας της για τη μαζική παραγωγή.

Καθώς ολοκληρώνεται η διαδικασία εξέλιξης πριν την έναρξη της μαζικής παραγωγής, η νέα BMW X3 υποβάλλεται στην τελική ρύθμιση

όλων των συστημάτων ελέγχου πλαισίου και υποβοήθησης οδήγησης στο κέντρο δοκιμών του BMW Group στο Miramas, στη νότια Γαλλία. Η τέταρτη γενιά του Sports Activity Vehicle (SAV) της πολυτελούς μεσαίας κατηγορίας θα παρουσιαστεί σε λίγες εβδομάδες σε εκδόσεις που θα τροφοδοτούνται από εξαιρετικά αποδοτικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης και προηγμένα plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης. Μέσα από ένα εντατικό πρόγραμμα ρύθμισης, οι μηχανικοί εξέλιξης και δοκιμών διασφαλίζουν ότι όλες οι παραλλαγές μοντέλων της νέας BMW X3, ανεξάρτητα από τη φιλοσοφία του συστήματος κίνησης και το βάρος, επιδεικνύουν ανώτερη οδική συμπεριφορά σε κάθε περίσταση. Η συντονισμένη λειτουργία όλων των συστημάτων αυτοματοποιημένης οδήγησης και στάθμευσης της νέας BMW X3 συμβάλλει επίσης στην αρμονική εμπειρία που απολαμβάνουν οι πελάτες.

Η νέα BMW X3 έχει ήδη υποβληθεί σε εκτεταμένες δοκιμές σε χιόνι και πάγο, σε εξαιρετικά ζεστές περιοχές καθώς και σε εκτός δρόμου διαδρομές στο πλαίσιο της προετοιμασίας της για τη μαζική παραγωγή. Η καταλληλότητα του SAV για καθημερινή χρήση και ταξίδια δοκιμάστηκε και τελειοποιήθηκε σε συνθήκες αστικής κυκλοφορίας με συχνά ‘σταμάτα-ξεκίνα’, καθώς και σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές, αυτοκινητόδρομους και επιλεγμένες πίστες αγώνων.

Τέλεια συντονισμένα συστήματα για μια τυπική οδηγική εμπειρία BMW.

Οι μηχανικοί εξέλιξης χρησιμοποιούν την πίστα δοκιμών στο Miramas για να βάλουν τις τελευταίες πινελιές στην οδηγική εμπειρία που προσφέρει η νέα BMW X3. Εκτός από ένα ασφάλτινο οβάλ κομμάτι και ένα τμήμα που προσομοιώνει συνθήκες αυτοκινητόδρομου, στο Miramas υπάρχουν επίσης και άλλοι χώροι για την πραγματοποίηση δοκιμασιών όπως σλάλομ, καθώς και κλειστές κυκλικές διαδρομές και πίστες εκτός δρόμου με διαφορετικά οδοστρώματα. Αυτό επιτρέπει την ανάλυση και βελτιστοποίηση της νέας BMW X3 στους τομείς της διαμήκους και πλευρικής επιτάχυνσης, της ανάρτησης, της απόσβεσης, της ακρίβειας του τιμονιού και της συμπεριφοράς στο φρενάρισμα μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια.

Η έξυπνη και ελαφριά κατασκευή καθώς και τα βελτιστοποιημένα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά συμβάλουν στην αναβαθμισμένη δυναμική συμπεριφορά και αποδοτικότητα της νέας BMW X3. Με συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) 0,27, το SAV θέτει νέα πρότυπα σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Σε σύγκριση με την προκάτοχό της, η νέα BMW X3 έχει επίσης φαρδύτερο μετατρόχιο και μειωμένη τάση ανύψωσης στον πίσω άξονα. Επιπλέον, έχει αυξηθεί η ακαμψία του αμαξώματος και η σύνδεση του πλαισίου. Οι στοχευμένες βελτιώσεις στην κινηματική και την ελαστοκινηματική και των δύο αξόνων, σε συνδυασμό με την αύξηση του κάστερ των εμπρός τροχών κατά 19%, εξασφαλίζουν αισθητά βελτιωμένη κατευθυντική ευστάθεια. Η ταχύτερος λόγος υποπολλαπλασιασμού του τιμονιού αυξάνει την άνεση, ενώ οι εκτενώς τροποποιημένες αντιστρεπτικές δοκοί βελτιώνουν τη δυναμική στις στροφές χωρίς να διακυβεύεται η οδηγική άνεση.

#BMW
Keywords
Αναζητήσεις
i-nea-bmw-x3-ypovalletai-se-dokimes-dynamikis-odigisis.htm
Τυχαία Θέματα