Μου το είπε ο…

Η επιρροή, που ασκεί η μεταφορά ενός μηνύματος από-στόμα – σε – στόμα (word – of – mouth), παίζει καταλυτικό ρόλο στη διαμόρφωση της γνώμης/απόφασης των ανθρώπων/καταναλωτών, για οποιοδήποτε συμβάν/είδηση/προϊόν, με αποτέλεσμα η τελική τους απόφαση, να εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από αυτή.

Οι καταναλωτές, πάντα απέδιδαν αξία στις γνώμες που εκφράζονται, προσωπικά σε αυτούς. Μπορεί, οι marketers, να ξοδεύουν εκατομμύρια σε περίτεχνες διαφημιστικές καμπάνιες, ωστόσο, ο καταλυτικός παράγοντας, που οδηγεί έναν καταναλωτή

να αποφασίζει, για την αγορά ενός προϊόντος, δεν κοστίζει τίποτα και είναι απλός: είναι η από – στόμα – σε –στόμα εισήγηση, από έμπιστη πηγή. Όσο οι καταναλωτές κατακλύζονται, από τις παραδοσιακές προτάσεις marketing, με διαφορετικές επιλογές προϊόντων, τόσο, μεγιστοποιείται η αποτελεσματικότητα της από – στόμα – σε – στόμα επιρροής για την επιλογή των καταναλωτών, για κάποιο προϊόν.

Είναι γεγονός, (όπως δείχνουν έρευνες διεθνώς), ότι η από – στόμα – σε – στ

Keywords
Τυχαία Θέματα